Miksi naiset ei tee lumitöitä?
Auraajat ovat aina miehiä.
Ja naiset huutavat aina miesten etuoikeuksista... Naiset istuu lämpimässä toimistossa ja eivät edes tee oikeaa työtä, kun istuvat vain koneen edessä.
Miehet tekee fyysistä työtä. Ja naiset valittaa joka talvi auraajista.
Kommentit (47)
Kyllä tekee, joka helvetin talvi sama rumba. Todennäköisesti kuolen lapio kourassa.
En ymmärrä tuota naisten vihaa autaajia kohtaan.
Ne on heikkoja ja eivätkä osaa tehdä miesten töitä.
Naiset tekee kolalla, miehet ajaa koneita.
Kyllä me naisetkin teemme lumitöitä. Mutta koska te ukot siivoatte, teette ruokaa ja pesette pyykkiä. Ettekä juo näitten välillä olutta tai muuta
Tarkoititko, että naiset, eivät ole aura-autojen ohjaimissa vai että naiset eivät auraa pihojaan?
No ainakin meidän kotona mä teen pihan lumityöt, koska tykkään hommasta enemmän kuin mieheni :)
Mut provohan sä vaan olitkin.
Kyllä niitä naisia on työkoneiden ohjaimissa, ap ei vain halua nähdä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungin ryhmässä valittajat on 80-prosenttisesti kyllä miehiä. Neuvoja riittää heillä kyllä, marmatuksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Joka talvi saa kuulla solvauksia naisilta.
Lämpimässähän se siellä istuu auratessa. Minä rämmin siellä lumessa klo6 aamulla. Enkä istu missään. Naisia ei oteta niihin töihin. Ja enemmän niitä miehiä on toimistossa näytön edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä tuota miesten vihaa naisia kohtaan. Lapsellista lokerointia.
Meidän taloyhtiössä aurauskonekuskina on nainen. Itse olen naisihminen ja tänään ollut lumitöissä jo kahdesti.
Mä tein just puolitoista tuntia lumitöitä. Lapioin pihalle polut (rivitalo) molemmin puolin,auratun lumivallin talon edestä, parkkipaikan, kadunreunan lumivallit ( tie parkkipaikalle), polun postilaatikolle, roskakatoksen edustan ( ei ole auraaja tänään näkynyt) ja polun varastolle. Nyt huon kahvia ja palkitsin itseni korvapuustilla.
Mä, lihava viiskymppinen nainen, teen pihani lumityöt kolalla ja lapiolla. Naapuruston "äijät" tarvitsevat samaan hommaan koneellista apua, on linkoa, mönkijää, traktoria... Niin heikkoja ovat.
Ihmettelen näiden ihraperseiden vallanneen senkin alan. Nepotismi kukoistaa sillä alalla.
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin, mutta suurin osa on kuitenkin miehiä.
muu
Häpeän teitä muka miehet,olette naurettavia ,olen aurannut 30 vuotta tie uria enkä todellakaan syytä naisia siitä,miksi he eivät ole rattissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin, mutta suurin osa on kuitenkin miehiä.
muu
Totta. Valtaosa on miehiä.
Hyvä huomio. Feministit ovat vain miesvihaajia.