Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 3 päivää ilman ruokaa ja kahvia, vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Uhkaile itsemurhalla niin pääset suljetulle osastolle lihapatojen ääreen.
Ei se noin mene ! Päivystykseen joka määrittää tarvitsetko psykiatriaa, täyttyvätkö kriteerit ja onko siellä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syö ja juo hyvä ihminen.
Oletan, että olet aikuinen, joka osaa pitää huolta itsestään.
Ei ole mitään ruokaa eikä juomaa
Ap
Vesikin katkaistu kun lasku maksamatta? Ei ihminen tarvitse kahvia elääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ambulanssi sulle ruokaa tuo.
Vieläköhän se on hengissä joka aikoinaan ompeli suunsa kiinni kun uhkana oli karkotus omaan kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kahvin puute ei syy ensihoitoon. muista perässä tulee ambulanssilasku,sille 2vko maksuaikaa.
Kela maksaa minun lääkäri ja ambulanssi maksut
Ap
lääkäri- ja ambulanssimaksut
Nälkiintyminen on ravinnon puutteesta riutumista. Nälkiintynyt ihminen laihtuu ja saa erilaisia oireita, ja hänen vastustuskykynsä tartuntataudeille heikkenee. Jatkuessaan syömättömyys johtaa kuolemaan tyypillisesti 4560 vuorokauden kuluttua.
Ei ole vielä hätää.
Hitaasti tuntuu nälkä ap:n tappavan.
Vierailija kirjoitti:
Nälkiintyminen on ravinnon puutteesta riutumista. Nälkiintynyt ihminen laihtuu ja saa erilaisia oireita, ja hänen vastustuskykynsä tartuntataudeille heikkenee. Jatkuessaan syömättömyys johtaa kuolemaan tyypillisesti 4560 vuorokauden kuluttua.
Ei ole vielä hätää.
Korjaan 45-60 vuorokauden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene johonkin ruokapalveluun, esim. diakoniatyöhön itkemään ongelmaasi. Sen jälkeen hankit työpaikan ja oman elantosi jatkossa itse.
Mikset osa kaappejasi täyteen kaikkea halpaa kuten hiutaleita, porkkanoita, perunoita ym. joita järsiä kun rahat loppuu. Jos olet noin tyhmä, niin joudatkin nääntyä nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Sain alkuviikosta vähän ruokaa mutta nekin meni yhdessä päivässä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene johonkin ruokapalveluun, esim. diakoniatyöhön itkemään ongelmaasi. Sen jälkeen hankit työpaikan ja oman elantosi jatkossa itse.
Diakonia on auki vasta maanantaina, en tiedä selviänkö hengissä sinne asti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset osa kaappejasi täyteen kaikkea halpaa kuten hiutaleita, porkkanoita, perunoita ym. joita järsiä kun rahat loppuu. Jos olet noin tyhmä, niin joudatkin nääntyä nälkään.
Ei ole varaa ostaa kaappeja täyteen kun kaikki rahat menee vuokraan ja pakollisiin laskuihin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain alkuviikosta vähän ruokaa mutta nekin meni yhdessä päivässä
Ap
Syömishäiriöinenkö olet, buliimikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kahvin puute ei syy ensihoitoon. muista perässä tulee ambulanssilasku,sille 2vko maksuaikaa.
Ap
Ei Kela, vaan me muut yhteiskunnassa aktiiviset ihmiset, jotka käyvät töissä ja joiden lompakosta sinunkin laiskuutesi maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai voit soittaa, sieltä tulee Kape Aihinen ja Ron Jeremy pitään mammasta huolta.
Ronilta saat makkaraa ahteriisi.
Kai saat sentään kraanasta vettä?
Soita vaan ja näytä pari aloitusta mitä olet tänne tehnyt niin vievät sinut hoitoon ja lääkityksen kuntoon.
Ap