Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 3 päivää ilman ruokaa ja kahvia, vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (114)
Täytyypä keitelläkin tässä itselle kahvit, jotta jaksaa seurata ap:n marinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syö ja juo hyvä ihminen.
Oletan, että olet aikuinen, joka osaa pitää huolta itsestään.
Ei ole mitään ruokaa eikä juomaa
Ap
Onko sulla vesilasku maksamatta, kun ei kraanasta saa vettä? Ihminen elää pelkällä vedelläkin monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Uhkaile itsemurhalla niin pääset suljetulle osastolle lihapatojen ääreen.
Ei pääse uhkailusta. Pitää olla vähintään lievä yritys. Täytyy olla myös muille vaarallinen ja psykoosissa. Tämäkään ei takaa hoitoon pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Ota satasen pikavippi.
En saa kun ei ole luottotietoja
Ap
Olen pienituloinen. Ensin maksan laskut, sitten jäljelle jäävän rahan jaan 30:lla josta saa päiväbudjetin ruokaan. Välillä jää 5 e per päivä ja välillä 2 e per päivä mutta joka päivä jotain mitä syödä. Puuroa välillä jos ei muuhun rahat riitä. Marjametsät on kaukana, menen linja-autolla kolme kertaa, ensin mustikkaan, sitten puolukkaan ja viimesellä reissulla sieneen. Olen päivän joka kerta ja saan lisäruokaa talveksi ja bussin hinta tulee monikertasena näin takasin. Kerään pulloja ja kolikot kuppiin hätävaraksi.
Ihan ambulanssi pitää tilata nälkään 🤣
No se selittää miksi et ole päässyt kouluun tai työelämään.
Kuulut edunvalvontaan sekä työkyvyttömyys eläkkeelle ihan jo tyhmyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa ihan Konalan jauhenlihamieheltä, mutta hänellä on rekisteröity profiili. Onko tämä hänen alter egonsa tms 🤔
"Konalan jauhelihamies" on fanin tai antifanin profiili. Jäljittelee Konalan vastauksia.
"MKA" oli ensin samasta ongelmasta kärsivä tyyppi mutta Vantaalta. Sitten Konalan jauhelihamies kaappasi sen ketjun ja väitti, ettei nyt muista salasanaansa, kun ei ole kotona, joten sen jälkeen MKA oli Konalan jauhelihamies.
"MKA." on antifanin profiili, joka käy läpändeeraamassa Kaivopuistossa asumisesta MKA:n ketjuihin ja menevät keskenään sekaisin, kun ihmiset eivät huomaa pistettä lopussa.
Jauhenliha oli jauhenlihan peseminen -ketjusta. Konala tai kukaan hänen sivupersoonistaan tai antifaneistaan ei ole koskaan käyttänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssia ei voi itse itselleen soittaa. Toki voit soittaa 112 ja he tekevät päätöksen lähetetäänkö ambulanssi.
Eikä sitä kyl helpolla saa, jos et oo ihan kuoleman kielis. Soita taksi.
Tilaa wolt ruokakauppatilaus k marketista kortille, saatko luottoa?
Spoita sosiaalipäivystus numeroon. Saat ehkä neuvoa.
Ja, diakonille, pyydä eu ruokaraha. Spr, mene seurakunnan tilaisuuksiin kahvitarjoiluihin, tiedot löytyy srk lehdistä.
Halvemmalla pääset kun soitat woltin paikalle.
Helsingissä saa ruoka-apua vaikka ja mistä huomennakinruoka-apu.fi
Ap kuulostaa ihan Konalan jauhenlihamieheltä, mutta hänellä on rekisteröity profiili. Onko tämä hänen alter egonsa tms 🤔