Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo 3 päivää ilman ruokaa ja kahvia, vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (114)
Sanoit ettei ole juotavaa. Mitenkäs olisi ihan hanavesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko opetella roskisdyykkausta?
Kaikki roskikset on lukossa täällä Helsingissä
Ap
Seuraa Instagramissa dyykkareiden vinkkejä ja postauksia. Lukkojen taakse pääseevät, ryömimällä aidan alta joskus. En tiedä onko se oikein vsi rikos...??
Soita diakoniaan. Kirkosta saattaisi saada ruoka-apua.
Kerjää ohikulkijoilta, sano voitko antaa euron, ehkä 10 ihmistä heltyy.
Lainaa naapurilta kaurahiutaleita ja perunaa. Maksat takas ens tuista
Persettä en pysty nyt myymään, kun osaa sitä pestä ja poskeen en jaksa ottaa leuka on kipeä. Hirveä nälkä apua kohta kuolen nälkään 😭
Ap
Nyt jo mulkkua alkanut myös kutisemaan. Toisin en ole pessyt sitä moneen viikkoon. voiko se kutistua, jos en saa ruokaa. Se on jo muutenkin pieni 😭 Kohta tilaan ambulanssin 😭
Vierailija kirjoitti:
Et, mutta saat laskun käynnistä.
Useammankin. Lanssista, päivystyskäynnistä, osastohoidosta ja kotiutumiseen tarvittavasta taksista.
Vierailija kirjoitti:
Persettä en pysty nyt myymään, kun osaa sitä pestä ja poskeen en jaksa ottaa leuka on kipeä. Hirveä nälkä apua kohta kuolen nälkään 😭
Ap
Go ap, go! Ilman sinua onkin jatkossa paljon mukavampi palstailla.
Kyllä voi soittaa. Ja pyytää siellä myös sossun apua. Mutta usein ne syyttävät vain ongelmaiseksi, vaikka raha on liian pieni. Diakoni voi myös auttaa hieman. Ehkä sukulainen tai naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syö ja juo hyvä ihminen.
Oletan, että olet aikuinen, joka osaa pitää huolta itsestään.
Ei ole mitään ruokaa eikä juomaa
Ap
Mene johonkin ruokapalveluun, esim. diakoniatyöhön itkemään ongelmaasi. Sen jälkeen hankit työpaikan ja oman elantosi jatkossa itse.
Diakonia on auki vasta maanantaina, en tiedä selviänkö hengissä sinne asti
Ap
Toivottavasti et selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kyllä jaksat trollata täällä päivästä toiseen, joten ei tunnu olevan mitään hätää.
En trollaa mitään vaan täyttä faktaa aloitus
Ap
Ja minä olen Kiinan keisari.
Joo, ap, soita ihmeessä! Kyllä sieltä tullaan pillit vinkuen ja sinut viedään paareilla lähimpää sairaalaan.
Jonossa pääset sydänpotilaiden, murtumaraajaisten, kuumeisten lasten ohi koska OLET TÄRVÄNNYT RAHASI
ja on tärkeää että sinä saat ruokaa, sairaalathan ovat oikeasti ilmaisia tilausravintoloita.
Voit jo ambulanssissa kertoa mitä haluat ruoaksi, sairaalan henkilökunta odottaa sinua käsi lipassa
ja keittiö hälytetään täyteen valmiuteen.
Mistäs sinä muuten tällä välillä sait ruokaa? Viime sunnuntainahan kerroit olevasi vuorokauden syömättä.
Vie panttilainaamoon jotain.
Dyykkaa kauppojen roskiksia yöllä