Kylläpä vintage-hifi soikin hienosti!
Laitteisto koottu 1970 - 1980 -lukujen taitteen vehkeistä. Soi kyllä paljon hienommin kuin mitkään suoratoistot.
Minkälaisilla laitteilla te muut kuuntelette radionne/musiikkinne?
Kommentit (10)
Kuuluuko sellaisesta vintage-radiosta vain Lasse Virenin juoksun selostusta ja UKK:n vaalien äänten laskentaa?
Itellä jvc 80/90 luvun kaappikauittimet ja soi tosi hyvin! Jos ei paremmin tietäisi niin voisi luulla huomattavasti kallimmiksi ja esim genelecin paremman pään vehkeiksi. Oon tosi tyytyväinen näihin ja sain tuttavalta. Yhdistettynä pioneer vahvistimeen on ääni ensiluokkaista. Tällä hetkellä stereo kokoonpanossa ja niin kuuntelen ja katselen tv lähetyksetkin.
Vuosituhannenvaihteesta vahvistin, jalustakaiuttimet ym. En ole koskaan tykännyt subbareiden jylinästä niin tämä kuulostaa korvaani erittäin miellyttävältä.
Mistä suoratoistosta saa cd-tasoisen äänen ja on laaja pop-rock-valikoima?
Vierailija kirjoitti:
Itellä jvc 80/90 luvun kaappikauittimet ja soi tosi hyvin! Jos ei paremmin tietäisi niin voisi luulla huomattavasti kallimmiksi ja esim genelecin paremman pään vehkeiksi. Oon tosi tyytyväinen näihin ja sain tuttavalta. Yhdistettynä pioneer vahvistimeen on ääni ensiluokkaista. Tällä hetkellä stereo kokoonpanossa ja niin kuuntelen ja katselen tv lähetyksetkin.
Miten saat tv:n äänen tuosta vahvistimesta ulos?
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä ap:lla on?
Levysoitin, viritin, CD-soitin (ysäriä) sekä vahvistin ovat Pioneerin. Kasettidekki Technics. Vahvistimeen saa tarvittaessa myös ulkoisen äänilähteen - vaikkapa tabletin (jolla kirjoitan). Kaukosäätimiähän näihin ei ole, joten voimisteluksi menee aina kun tarvitsee jotain operoida.
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat tv:n äänen tuosta vahvistimesta ulos?
Minä olen kytkenyt TV:n äänilähdön stereoiden vahvistimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä ap:lla on?
Levysoitin, viritin, CD-soitin (ysäriä) sekä vahvistin ovat Pioneerin. Kasettidekki Technics. Vahvistimeen saa tarvittaessa myös ulkoisen äänilähteen - vaikkapa tabletin (jolla kirjoitan). Kaukosäätimiähän näihin ei ole, joten voimisteluksi menee aina kun tarvitsee jotain operoida.
-AP-
Mulla on Pioneerin melkein vastaava setti (cd:n tilalla on orkkis tupla kasettidekki) vuodelta 1987 tai 1988 + jonkin verran tuoreempi Sonyn kuuden levyn cd-vaihtaja ja mulla on molempiin kaukosäädin.
Vanhat laitteet jos kuuntelee vanhaa musiikkia.
90-luvulla ostetuista stereoista, joissa on lattiakaiuttimet ja subbari.