Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin haluaa. Jotkut voivat jopa suuttua, jos ei mene heidän toivomuksen mukaan.
Jos on viettänyt seksiä saadakseen aikaa ihmisen kanssa joka ei kiinnosta muuten tippaakaan ja on jopa vastenmielinen, niin tottakai se tuntuu ajan tuhlaamiselta ja voi johtaa suuttumiseen. Miehet ja naiset tekevät molemmat tätä ihmisille, joista eivät pidä muuten kuin kehoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paras suhteni alkoi siitä, että tutustuttiin miehen kanssa pelkästään kavereina ja ei ollut lainkaan seksiä. Kyettiin kyllä puhumaan seksistä ja asioista, mistä kummatkin tykkää esim. sänkypuolella. Tilannetta myös auttoi se, että ollaan samanlaisia persoonia ja kummatkin on valmiita kokeilemaan uusia asioita. Paskimmat ovat olleet suhteet jossa on menty seksi edellä.
Mullakin on joskus nuorempana ollut näitä miespuolisia kavereita, joiden kanssa on puhuttu seksimieltymykset läpi. Juu, ihan pelkkää kaveruutta!
Sulla ei ole koskaan tainnut olla ihmisiä sun elämässä, joiden kanssa voi puhua ihan mistä vaan? Ja me keskusteltiin tottakai seksiasioista vasta kun oltiin jo vähän paremmin tutustuttu.
Ei vaan kuten sanottu: nimenomaan mulla oli nuorempana näitä miespuolisia kavereita, joiden kanssa puhuttiin estoitta ihan mistä vaan. Sitten kun menin naimisiin ja alkoi tulla lapsia, niin jostain syystä hävisivät tällaiset kaverit. Mutta hienoa, jos jollakin he ovat säilyneet läpi elämän ja on päästy käymään läpi synnytysvauriot ja ukon potenssivaikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paras suhteni alkoi siitä, että tutustuttiin miehen kanssa pelkästään kavereina ja ei ollut lainkaan seksiä. Kyettiin kyllä puhumaan seksistä ja asioista, mistä kummatkin tykkää esim. sänkypuolella. Tilannetta myös auttoi se, että ollaan samanlaisia persoonia ja kummatkin on valmiita kokeilemaan uusia asioita. Paskimmat ovat olleet suhteet jossa on menty seksi edellä.
Mullakin on joskus nuorempana ollut näitä miespuolisia kavereita, joiden kanssa on puhuttu seksimieltymykset läpi. Juu, ihan pelkkää kaveruutta!
Mun mielestä tuo kuulostaa omaan makuun liian intiimiltä. Toki oonkin monessa suhteessa varmaan liian estynyt, mutta en puhuisi miespuolisten kavereiden kanssa seksiasioista. Paitsi oman miehen kanssa vois puhua ihan mistä tahansa seksiin ja muuhunkin liittyvästä asiasta (sikäli mikäli mulla sellainen oma mies olisi :D). N32
Tapasin baarissa naisen ja se pyysi heti luokseen. Seksiä se halusi ja jäin toiseksi yöksi myös koska se pyysi. Mukava 30 v nainen hoikka vartalo ja nätti. Olin sen kanssa jotain vuoden seksisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole koskaan tainnut olla ihmisiä sun elämässä, joiden kanssa voi puhua ihan mistä vaan? Ja me keskusteltiin tottakai seksiasioista vasta kun oltiin jo vähän paremmin tutustuttu.
Ei vaan kuten sanottu: nimenomaan mulla
Olen pahoillani, että olet tuollaisia miehiä elämässäsi sietänyt. Kaikki eivät kuitenkaan ole samassa tilanteessa, kuin sinä.
Puhumatta siitä, ettei tässä tilanteessa edes ollut kyse siitä, ettäkö mieskaverin kanssa tarvii kaverata loppuelämää (niinkuin ei tarvitse naispuolisten kavereidenkaan)
Pointtini oli, että tutustuessani mieheen pelkkänä kaverina oli paljon parempi idea, kuin lähteä suhteeseen seksi edellä tai tutustumatta hyvin ennen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti: Paras suhteni alkoi siitä, että tutustuttiin miehen kanssa pelkästään kavereina ja ei ollut lainkaan seksiä. Kyettiin kyllä puhumaan seksistä ja asioista, mistä kummatkin tykkää esim. sänkypuolella. Tilannetta myös auttoi se, että ollaan samanlaisia persoonia ja kummatkin on valmiita kokeilemaan uusia asioita. Paskimmat ovat olleet suhteet jossa on menty seksi edellä.
Mun mielestä tuo kuulostaa omaan makuun liian intiimiltä. Toki oonkin monessa suhteessa varmaan liian estynyt, mutta en puhuisi miespuolisten kavereiden kanssa seksiasioista. Paitsi oman miehen kanssa vois puhua ihan mistä tahansa seksiin ja muuhunkin liittyvästä asiasta (sikäli mikäli mulla sellainen oma mie
Surullistahan tuo on, jos olet noin estynyt ettet pysty edes ystävillesi avautumaan omista henk.kohtaisista asioista.
Me puhutaan kavereiden kanssa ihan kaikesta (tosin pääosin nää keskustelut on kylläkin naispuolisten kanssa). Tiedän esim millaisia peräpukamia heillä on ollut.
On ihanaa olla ihmisten kanssa, jotka eivät ole tuomitsevia. Estyneisyys yleisemmin kertoo siitä, että sinulla on todella sairaalloisen tuomitseva mieli.
Vierailija kirjoitti:
8,000 Years Ago, 17 Women Reproduced for Every One Man | An analysis of modern DNA uncovers a rough dating scene after the advent of agriculture.
In more recent history, as a global average, about four or five women reproduced for every one man. Here's the research paper: Karmin, et...
Kyyti on ollut kylmää kautta historian
Siis Täh? Väität että 8000v sitten naiset ovat saaneet keskimäärin 17 lasta jos oletetaan että naisia ja miehiä on ollut suunnilleen saman verran? 8000v sitten keskimääräinen elinikä on ollut alle 30v.
Tuo on biologisesti katsottuna hyvin, hyvin epätodennäköistä.
Toinen vaihtoehto on ollut se, että miehiä on kuollut niin käsittämättömiä määriä kaikissa kahnauksissa että naisille ei ole riittänyt kuin yksi mies per 17 naista.
Nyt alan ymmärtää miksi miehet niin kovin haluavat sotia. Se tarkoittaa johtaville miehille sitä, että kilpailijat lakoavat siellä sodassa pois häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aw, pikku pano-petterit ovat alapeukuttamassa kaikkia viestejä missä sanotaan että nainen haluaa vähän odottaa ennen ensimmäistä seksikertaa. Panopetteriä pelottaa ettei kukaan kohta anna..tai ehkäpä kyseessä ovat iänikuiset ikineitsytmiehet joiden koko elämä pyörii pimperon saannin ympärillä;)
Seksiin pakottava tai kiristävä ukko on kuvottava. Miksi nämä edes pyörivät parisuhde-osioissa??
Hirveän rumasti sinä ainakin puhut seksistä. Toisaalta samaa on kyllä paljon tässä ketjussa. Järkyttävää huomata, kuinka monille asia, jonka pitäisi olla maailman kauneimpia ja iloisimpia, on yhtä kuin jalkojen avaaminen, elinten hinkkaaminen, sänkyyn hyppääminen tai yksinkertaisesti antaminen.
Itse en ole ikinä yhteenkään edellä mainittuun ryhtynyt. Olen vain rakastellut.
- jälleen se täti-ihminen, jota keskustelun kauniin tyylin mukais
"Hirveän rumasti sinä ainakin puhut seksistä. Toisaalta samaa on kyllä paljon tässä ketjussa. Järkyttävää huomata, kuinka monille asia, jonka pitäisi olla maailman kauneimpia ja iloisimpia, on yhtä kuin jalkojen avaaminen, elinten hinkkaaminen, sänkyyn hyppääminen tai yksinkertaisesti antaminen.
Itse en ole ikinä yhteenkään edellä mainittuun ryhtynyt. Olen vain rakastellut.
- jälleen se täti-ihminen, jota keskustelun kauniin tyylin mukaisesti sedäksi kutsutaan. "
Älä viitsi. Vastaus oli näille uliseville penisotuksille joiden mielestä heti pitää päästä panemaan, muuten naisesta ei ole mitään hyötyä. Olet aika simppeli jos et tajunnut viestin pointtia. Ja muuten aika noloa peukuttaa omaa viestiään lol.
Btw, kuulostat himokkaalta ukolta, tyyli paljastaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo kuulostaa omaan makuun liian intiimiltä. Toki oonkin monessa suhteessa varmaan liian estynyt, mutta en puhuisi miespuolisten kavereiden kanssa seksiasioista. Paitsi oman miehen kanssa vois puhua ihan mistä tahansa seksiin ja muuhunkin liittyväst
"
Surullistahan tuo on, jos olet noin estynyt ettet pysty edes ystävillesi avautumaan omista henk.kohtaisista asioista.
Me puhutaan kavereiden kanssa ihan kaikesta (tosin pääosin nää keskustelut on kylläkin naispuolisten kanssa). Tiedän esim millaisia peräpukamia heillä on ollut.
On ihanaa olla ihmisten kanssa, jotka eivät ole tuomitsevia. Estyneisyys yleisemmin kertoo siitä, että sinulla on todella sairaalloisen tuomitseva mieli."
Ja tämäkin on muuten pervon ukon kirjoitus, haisee kilometrien päähän. Nämä ukkelit aina aktivoituvat kun aiheena on seksi varsinkin naisten kokemana. Yrittävät esiintyä jätkämäisenä kaiken sallivana naisena:D Ja tuo rakastelu-ukko, on varmaan sama joka oli aina s24:n sinkut palstalla selittämässä naisten rakastelusta kukka-ikonien kera. yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen saavuttaa pihtaamalla?
Pihtaaminen vain kertoo joko sen että mies ei ole riittävän kelvollinen tai nainen on jo vaihdevuosissa eikä siis halua seksiä alkuunkaan, enää koskaan.
Voi sinua lapsipieni. Et edes tiedä, mitä on aito pihtaaminen, jos määrittelet pihtaamisen "ei anna heti ensitreffeillä". Toista tietäisit, jos olisit ollut vuosia seksittömässä suhteessa, kuten aika moni mies on.
Voi sinua, kurttukullerohyllypylly. (yhtä kunnioittavaa kuin sinun lapsipienesi)
Pihtaaminen on äärimmäisen typerä sana. Pihdata voi ainoastaan silloin jos kovasti haluttaisi ja mitään esteitä ei olisi, muttei siltikään seksiin ryhdy.
Jos ei halua niin silloin ei ole pihtaamisesta kyse vaan itsekunnioituksesta. Itseään kunnioittava ihminen ei ryhdy tekoihin jotka heistä tuntuu pahalta. Ja seksi todellakin tuntuu pahalta silloin kun sitä ei halua.
"Sivusta: Katselin au pairit tv-sarjaa. Siinä 18-22v tytöt juttelivat ennen reissuun lähtöä tähän tyyliin: "Mä lataan heti Tinderin ja katson tarjontaa". Luuletko, että tytöt olivat etsimässä jotain elämänsä rakkautta tuolla taktiikalla? "
----
Minun naapurin nuori opiskelijapoika puhuu täsmälleen samoilla sanoilla." Tsekkailee tinderin tarjontaa".
Ei ole sukupuoliriippuvaista tuo sanankäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosta taida ollakaan.
Mulla on. Tapailtiin 3 kuukautta ennen kuin mentiin sänkyyn.
En kyllä yhtään jaksa tuollaista pelaamista, että vaikka molemminpuolista halua ja mahdollisuus seksiin olisi, pitää sitten kuitenkin odotuttaa. Ei sovi minun arvoihini tuollainen, joten ihan mielelläni jätän nämä pelinaiset muille.
Vierailija kirjoitti:
Hei, edelleenkin..innokkaimpia tinderissä on fbw etsijät jotka voivat olla naimisissa tai mikään ei kelpaa ja sä menettelet missiä odotellessa.
Odottakaa niitä normaaleja miehiä. Niitä vapautuu pikkuhiljaa. Se oikea ei ole siellä odottamassa sinua. Ajan kanssa löytyy kyllä.
Mistä/miten vapautuu pikkuhiljaa miehiä jotka ovat "normaaleja"??? Ottaako "normaalien" miesten vaimot eron, vai ottaako"normaalit" miehet eron siinä vaiheessa kun vaimon vaihdevuodet alkavat? Vai vapautuvatko vankïlasta?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään jaksa tuollaista pelaamista, että vaikka molemminpuolista halua ja mahdollisuus seksiin olisi, pitää sitten kuitenkin odotuttaa. Ei sovi minun arvoihini tuollainen, joten ihan mielelläni jätän nämä pelinaiset muille.
Tuollaisesta pelailusta juuri tulee narsisti-vibat. Jos kumpikin haluaa, niin miksi kieltäytyä? Tulee mieleen, että tällainen henkilö käyttää seksiä vallankäytön välineenä myöhemminkin.
Täällä wanhusnaiset selittävät tomerasti ja usein, kunka suuresti he nauttivat peuhaamisesta, mutta kuitenkin tapailumiehen kanssa aina pihdataan, tapailumiehen kanssa ei missään nimessä voi puuhastella, vaan wanhusnaiset haluavat vain nauttia tapailumiehen kustantamista (muista) antimista.
Kaunottaret joiden kanssa olen peuhannut, mukaan lukien heistä kolme joista kustakin muodostui yli 15 vuotta kestänyt parisuhde, eivät toimineen alkuunkaan tuolla tavalla, vaan peuhaamaan kiirehdittiin joko ilman treffiä, tai kesken ensimmäisen treffin. Olen siis kokemuksen kautta oppinut juuri tämä polun hetekalle, ja arvelen että lähes kaikki miehet ovat oppineet saman polun. Siis, hetekalle mennään heti kun kummatkin kokevat šeksüaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan, muussa tapauksessa vetovoima on yksipuolista, eikä parisuhde voi silloin muodostua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä wanhusnaiset selittävät tomerasti ja usein, kunka suuresti he nauttivat peuhaamisesta, mutta kuitenkin tapailumiehen kanssa aina pihdataan, tapailumiehen kanssa ei missään nimessä voi puuhastella, vaan wanhusnaiset haluavat vain nauttia tapailumiehen kustantamista (muista) antimista.
Kaunottaret joiden kanssa olen peuhannut, mukaan lukien heistä kolme joista kustakin muodostui yli 15 vuotta kestänyt parisuhde, eivät toimineen alkuunkaan tuolla tavalla, vaan peuhaamaan kiirehdittiin joko ilman treffiä, tai kesken ensimmäisen treffin. Olen siis kokemuksen kautta oppinut juuri tämä polun hetekalle, ja arvelen että lähes kaikki miehet ovat oppineet saman polun. Siis, hetekalle mennään heti kun kummatkin kokevat šeksüaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan, muussa tapauksessa vetovoima on yksipuolista, eikä parisuhde voi silloin muodostua.
Ketjusta löytyy kyllä myös miesten kommentteja, joissa kertovat etteivät halua kiirehtiä seksiin varsinkaan, jos nainen vaikuttaa kumppanina aidosti potentiaaliselta. Jospa onkin niin että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia tapoja toimia, kuulostaako mahdottomalta?
Miehet aina valittaa, miten naiset saa tinderissä paljon enemmän kiinnostusta. Ja näinhän se onkin. Harmillisesti vaan 90 % siitä "kiinnostuksesta" tuntuu olevan kiinnostusta seksin harrastamiseen, ei oikeaan tutustumiseen ja parisuhteeseen. Eikä auta mitään vaikka kirjoittaa profiiliin, että etsii vakavaa parisuhdetta, ei mitään yhden illan juttuja.
Ehdota treffejä alkuun aina jossain muualla, kuin kummankaan asunnolla. Näin teet jo heti selväksi, ettei ole kysymys sänkyyn hyppäämisestä. Jos mies etsii vain seksiä, jää hän nopeasti kuvioista pois jollain tekosyyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta löytyy kyllä myös miesten kommentteja, joissa kertovat etteivät halua kiirehtiä seksiin varsinkaan, jos nainen vaikuttaa kumppanina aidosti potentiaaliselta. Jospa onkin niin että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia tapoja toimia, kuulostaako mahdottomalta?
Ei löydy sellaisia, ne ovat kommentteja jotka on kirjoittanut nainen, esiintyen miehenä.
-
Testi: à, è, ì, ò, ù,À, È, Ì, Ò, Ù, á, é, í, ó, ú, ý, Á, É, Í, Ó, Ú, Ý, â, ê, î, ô, û, Â, Ê, Î, Ô, Û, ã, ñ, õ, Ã, Ñ, Õ, ä, ë, ï, ö, ü, ÿ, Ä, Ë, Ï, Ö, Ü, Ÿ, æ, Æ, œ, Œ, ç, Ç, ð, Ð, ø, Ø, , , ß
Tämähän olisikin kätevää. Voisi vertailla näiden profiilien tykkääjiä, ja karsia kaikki ne häntäheikit pois siitä ensimmäisestä jotka ovat myös tykännyt siitä toisesta. Jäljelle jäisi vain potentiaalisia.