Vastaa rehellisesti: Onko melko rehevän naisen mahdollista saada kumppaniksi atleettinen, pitkä mies jolla
Jolla on kivat kasvot.
Olen ollut n. 1 vuotta Tinderissä ja näen tykkääjien listan goldilla. Ei minusta ikinä tykkää muut kuin toiset lihavat, vaikken koe vetoa (ei mitään henkilökohtaisesti lihavia miehiä vastaan) tai sitten ovat minua 20-30 vuotta vanhempia. Itse olen 28.
Tykkäyksiä olen laittanut miehille joista pidän, ja ostanut supertykkäyksiäkin, mutta yksikään heistä ei laita sellaista takaisin minulle joten edes keskustelua ei voi aloittaa.
En ole "sairaalloisen" ylipainoinen, mutta kuitenkin sen verran että se näkyy. En tupakoi tai juo ja käyn töissä ammattikorkeakoulupohjalta.
Kemia on monisyinen asia, mutta ei sitä voi täysin ilman fyysistä kipinää syntyä. En saa kontaktia yhteenkään silmää miellyttävään mieheen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Jää parhaat pil lut saamatta jos kiloja punnitsee.. niin se vaan menee.
Moni kokematon neitsytmies kuvittelee että laihalla on tiukka ja läskillä löysä..heh sanon minä.Koittakaa nyt saada edes jotain aikaiseksi sillä pikku kikulilla .
Pulskalla naislella on vientiä kun seksiseuraa haetaan.
Puolisoksi voisin kyllä ottaa hivvenen runsaan mutta en kyllä mitään puuskuttajaa joka ei jaksa kävellä kanssani. Normaalikokoinen nainen on parempi vaimomatskua.
Niinkuin laulussa sanotaan..sopivasti lihava..... on kyllä ok.
Rumapainoinen nainen ei kelpaa kenellekään.
Jos AP on hakannut päätään seinään jo vuoden ajan niin vaihtoehtoina on nyt luovuttaminen tai ne omantasoiset lihavat miehet.
Missä realismi?
Vierailija kirjoitti:
Rumapainoinen nainen ei kelpaa kenellekään.
Eikä mies,paitsi jos on miljoonia tilillä,nainen voi viipyä sen aikaa kunnes ukko on persaukinen....poistuu hän..
Yleensä noissa tapauksissa, joissa toinen on selkeästi paremman näköinen, niin sillä paremman näköisellä on inhottava luonne ja rumempi puolisko on yleensä mukava.
Itse en puolestani ymmärrä miksi joku haluaisi ulkonäöllisesti itseään huomattavasti paremman näköisen kumppanin, oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Tuntisin itseni vaivautuneeksi liikkuessani sen hyvännäköisen kumppanin rinnalla. Kiva se olisi lyllertää läskinä jonkun atleettimiehen rinnalla. Kaikki ulkopuoliset säälittelisivät miestä ja ihmettelisivät miksi olemme pari.
Toki tuollaisia epäsuhtaisia pareja joskus näkee, mutta ei se kovin yleistä ole.
Muutama vuosi sitten näin kadulla perheen, jossa huomattavan ylipainoinen äiti työnteli lasta rattaissa. Edellä käveli hoikka ja sporttinen mies urheilutaminessa. Mies selvästi halusi ottaa fyysistä välimatkaa lihavaan kumppaniinsa. Aina kun tuli ihmisiä vastaan, yritti olla kuin eri seuruetta, vaikka selvästi olivat perhe.
Jotenkin tuli tämä tilanne mieleen tätä ap:n juttua lukiessa. Kuka haluaisi tuollaiseen tilanteeseen?
Jos ap ei tunne vetoa lihaviin miehiin, niin miksi sitten jonkun atleettisen miehen tulisi tuntea vetoa häneen? Jos sellaisen löydät, niin luultavimmin kyseessä läskifetissi.
Jos vuoden verran olet onneasti koittanut Tinderissä huonolla menestyksellä, niin eiköhän se kerro tilanteesta riittävästi. Joko laihdutat ja kuntoilet, jotta flaksi paranee haluttujen miesten parissa tai asetat itse realistisemmat ulkonäkövaatimukset treffikumppanillesi.
Itse olen mies, jolla on ylipainoa kertynyt ja en halua urheilullista ja hoikkaa naista siksikään, koska en kokisi oloani "turvalliseksi" sellaisen kanssa. Aina saisi miettiä, että milloin tuo ottaa parempikroppaisen. Ap:lla saa kyllä olla rautainen itsetunto ja vielä rautaisempi itseluottamus, jos mielii kestävään vakisuhteeseen hyväkroppaisen miehen saada. Toivotan onnea, mutta hengitystä en pidättele onnistumisen suhteen.
Saat jos pistät itsesi kondikseen eli ruokavalioremontti ja treeniä. Nämä jantterit eivät treenaa joka päivä verenmaku suussa ja kieltäydy epäterveellisistä herkuista vain päätyäkseen yhteen jonkun pullukan sohvaperunan kanssa. Terve ja kaunis keho, itsekuri ja treenaaminen on osa heidän arvomaailmaansa ja he todennäköisesti haluavat löytää naisen jolla on yhteneväiset arvot.
Miksi ihmeessä haluat miehen joka pahimmassa tapauksessa saa sinut häpeämään omaa vartaloasi? Tulet entistä enemän tietoiseksi vyötäröllä pursuavista läskimakkaroistasi ja vatsarepustasi siinä timmin, tikissä olevan adoniksen vieressä ja kun äijä lähtee salille, kidutat itseäsi viinipullon ja suklaan seurassa miettimällä kuinka miehesi näkee siellä hoikkia ja timmejä mimmejä ja vertaa niitä suhun. Koet olosi hylätyksi kun äijä jättää sinut joka ilta yksin kun treenaaminen kutsuu. Sitten alat syyllistää äijääsi, sabotoida niitä hyviä asioita mitä hän on saavuttanut elämässään: "kultsu, jos rakastat mua niin et lähe treenaa vaan jäät löllii tähän sohvalle mun kanssa ja nyt ei syödä mitää parsakaalia ja munia vaa tilataa woltista jättipitsaa.. kultsu, voit treenaa max 3xviikko ja muut illat keskitytään meihin ja meiän parisuhteeseen eli tilataan pitsaa ja jätskii ja katsotaan unelmahäitä ja kaunareita ja syödää sipsejä"...
En myöskään ymmärrä, miksi sä väenväkisin haluat olla se suhteen "rumempi" osapuoli? Voin olla vanhanaikainen ja turhamainen mutta itse haluaisin mielummin olla se josta ihmiset kysyy että miten toi äijä on saanut tollasen kaunottaren käsipuoleensa kuin se josta jengi ihmettelee, että minkähän takia toi adonis on valinnut ton muijan? Onkohan se rikas vai onko se joku "mutsi-vaimo" joka pyörittää kotielämää että kotona palvelu pelaa ja katsoo sormienläpi kun äijä pörrää kukastakukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon meitä 172-176cm miehiä. Joilla on tosi hyvä luusto mutta ei kelvata naisille.
Kyllä mulle on enemmän kuin kelvannut tuon pituinen mies, samoin kuin tuota lyhyemmätkin.
Ne on jotenkin niin söpöjä. Minullakin herää aina äidinvaistot tuollaisten pikkumiesten kanssa. Ne on niin lutusia. 🤗
Suomalaisten miesten keskipituus on 179,59 cm. Nuo eivät ole mitään pikkumiehiä. Typerä, halventava ilmaus muutenkin ulkonäköseikalle, jolle itse ei voi mitään.
Tuskin saat atleettista, mutta varmasti kotleettisen.
Ne on jotenkin niin söpöjä. Minullakin herää aina äidinvaistot tuollaisten pikkumiesten kanssa. Ne on niin lutusia. 🤗