Vastaa rehellisesti: Onko melko rehevän naisen mahdollista saada kumppaniksi atleettinen, pitkä mies jolla
Jolla on kivat kasvot.
Olen ollut n. 1 vuotta Tinderissä ja näen tykkääjien listan goldilla. Ei minusta ikinä tykkää muut kuin toiset lihavat, vaikken koe vetoa (ei mitään henkilökohtaisesti lihavia miehiä vastaan) tai sitten ovat minua 20-30 vuotta vanhempia. Itse olen 28.
Tykkäyksiä olen laittanut miehille joista pidän, ja ostanut supertykkäyksiäkin, mutta yksikään heistä ei laita sellaista takaisin minulle joten edes keskustelua ei voi aloittaa.
En ole "sairaalloisen" ylipainoinen, mutta kuitenkin sen verran että se näkyy. En tupakoi tai juo ja käyn töissä ammattikorkeakoulupohjalta.
Kemia on monisyinen asia, mutta ei sitä voi täysin ilman fyysistä kipinää syntyä. En saa kontaktia yhteenkään silmää miellyttävään mieheen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aikoinani. Mutta olen kasvoiltani tosi nätti ja vartaloni malli on tiimalasi, joka on myös pulleana ollut monen miehen makuun. Toki olen luonteeltanikin mukava, hellä ja naisellinen. Ikinä ei ole ollut ongelmia hyvien miesten löytämisessä, painosta huolimatta.
Sopusuhtaisuus on tärkeää painosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa toki voi. Varaudu kuitenkin siihen että sitä samaa miestä pommittaa viesteillä 400 muuta naista.
Itse en pysty rumana miehenä kuvaamaan miten paljon ärsyttää kaltaisesi nirsoilijat.
Jos olisit atleettinen mies niin ei tarvis rumanakaan nirsoilla vaan naisia kyllä riittäs.. Mut mielummin kitiset sitä, ettet kelpaa kenellekkään yrittämättä edes tehdä asialle mitään. Naiset eivät syty miehestä, joka ei pidä itsestään huolta.
Kuka treenaava hyvän näkönen ja atleettinen mies jotain läskiä haluis? :D
Miksi ei voisi? Itse olen 191/94 ,harrastan salilla käymistä ja olen muutenkin urheilullinen ja tunnen vetoa vähän pehmosempiin naisiin. Kaikilla on omat mieltymyksensä,eikä tuo mikään mahdottoman harvinainen yhtälö oikeastaan ole.
Atleettiset miehet treenaa. Saisiko hän sinusta lenkkikaveria?
Vierailija kirjoitti:
Nyt pyydät ihan liikoja. Rakas sinusta on tullut pullukka. Taas liikaa vaatimuksia miehelle. Miksei lyhyt ja paksu mies käy?
Koska sellainen ei ole mikään mies. Miehellä pitää olla luonnetta ja itsekuria edes sen verran että ei syö/juo itseään läskiksi vaikka lyhyt pyg-mi olisikin .
Itselläni on mies, joka kiinnostuu lähinnä vähän isommista naisista, ei todella lihavista, mutta vähän pyöreämmistä, niin kuin minä tai edellinen tyttöystävänsä. Hän on itse pitkä ja atleettinen. Ei siis mahdotonta, mutta voisin kuvitella, että hän on vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Atleettiset miehet treenaa. Saisiko hän sinusta lenkkikaveria?
En minä ainakaan halua naista sillä perusteella, että saisin lenkkikaverin omaan harrastukseeni.
Mitä jos harrastaisin laskuvarjohyppäämistä? Sittenkö pitäisi etsiä naiseksi lentäjä tai tandem hyppääjä nainen?
Imbesilli taidat olla.
Tässä on syy, miksi sinkkuus ja lapsettomuus yhteiskunnassa yleistyy voimakkaasti ja muuttuu normiksi. Sen enempää miehet kuin naisetkaan eivät halua enää "tyytyä omaan tasoonsa", vaan jahtaavat niitä supermalleja. Jäävät sitten lopulta yksikseen, kun ei jokaiselle omaa supermallia löydy.
Ihan sama, kunhan osaa leipoa pullaa 👩🍳
Jää parhaat pil lut saamatta jos kiloja punnitsee.. niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Tietty prosenttiosuus miehistä viehättyy vähän lihavammista naisista, eikä tämä ole mikään tietoinen päätös, eikä korreloi miehen oman ulkonäön kanssa. Eli siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty prosenttiosuus miehistä viehättyy vähän lihavammista naisista, eikä tämä ole mikään tietoinen päätös, eikä korreloi miehen oman ulkonäön kanssa. Eli siksi.
Jos ei vuodessa ole saanut yhtäkään Tinder-tykkäystä itseä miellyttävältä mieheltä, niin vikaa on todennäköisesti jossain muussakin kuin ylipainossa, jos kyseessä tosiaan on vain "lievä" ylipaino. Ulkonäköön se kuitenkin liittyy, kun kerran Tinderistä on kyse. Tosielämässähän voi yhteys syntyä minkänäköisten parien kanssa vaan, mutta Tinderissä katsotaan vain niitä valokuvia. Niin se vaan menee.
Ei koska motiivi ja tulos on nolla.
Oletteko te naiset oikeasti miettineet, että mitä se mies ulkonäölleen voi? Oli sitten minkä kokoinen tai näköinen tahansa niin kaikilla on omat mieltymyksensä.
Tuolla teidän logiikalla ihminen olisi ikäänkuin ulkonäkönsä vanki ja jokaisen kuuluisi haluta ja valita itsensä kaltainen kumppani , halusi sitten taikka ei?? Että mikä hvetti teitä oikeasti riivaa??
Niin kauan kun on elämää on toivoa. Ja kun on toivoa, on kaikkea.
Ts
Jos paino määrää print valinnassa kaiken, et ole vielä menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa toki voi. Varaudu kuitenkin siihen että sitä samaa miestä pommittaa viesteillä 400 muuta naista.
Itse en pysty rumana miehenä kuvaamaan miten paljon ärsyttää kaltaisesi nirsoilijat.
No olisitteko tyytyväisiä tilanteeseen, jossa saisitte naisen elätettäväksi, joka hyvällä tuurilla synnyttäisi ne lapset, mutta ei haluaisi teitä? Jos ei ole haluttava, niin ei ole haluttava, eikä sille mahda mitään. Luulen, että aika moni nainen sen sijaan viosi suostua hyödylliseen järkiliittoon, jos ei joutuisi s eksiorjaksi. Tämä ei vaan suomalaisille miehille kelpaa, niin mennään sitten himojen ja vaistojen mukaan mekin, hups hypergamia
Mitä hyötyä se mies saisi siitä? Lihavan pihtaavan syöttöporsaan joka vie mahdollisuuden saada paremman naisen?
Ei sen painon kanssa nyt niin tarkkaa ole, kunhan on yli 170 pitkä Minä en jaksa lyhyitä naisia joiden kanssa puhuessa tulee niska kipeäksi ja oishan se nyt kiva nähdä joskus ne silmätkin eikä vain pelkkää päälakea tuijotella.
Nyt pyydät ihan liikoja. Rakas sinusta on tullut pullukka. Taas liikaa vaatimuksia miehelle. Miksei lyhyt ja paksu mies käy?