Vastaa rehellisesti: Onko melko rehevän naisen mahdollista saada kumppaniksi atleettinen, pitkä mies jolla
Jolla on kivat kasvot.
Olen ollut n. 1 vuotta Tinderissä ja näen tykkääjien listan goldilla. Ei minusta ikinä tykkää muut kuin toiset lihavat, vaikken koe vetoa (ei mitään henkilökohtaisesti lihavia miehiä vastaan) tai sitten ovat minua 20-30 vuotta vanhempia. Itse olen 28.
Tykkäyksiä olen laittanut miehille joista pidän, ja ostanut supertykkäyksiäkin, mutta yksikään heistä ei laita sellaista takaisin minulle joten edes keskustelua ei voi aloittaa.
En ole "sairaalloisen" ylipainoinen, mutta kuitenkin sen verran että se näkyy. En tupakoi tai juo ja käyn töissä ammattikorkeakoulupohjalta.
Kemia on monisyinen asia, mutta ei sitä voi täysin ilman fyysistä kipinää syntyä. En saa kontaktia yhteenkään silmää miellyttävään mieheen.
Kommentit (74)
"Vastaa rehellisesti: Onko melko rehevän naisen mahdollista saada kumppaniksi atleettinen, pitkä mies jolla on kivat kasvot."
Vastaus on ei.
Olen mies, joka eron jälkeen kulki pitkän tien opetellessa pelaamaan Tinderiä. Laihduin, aloitin harrastuksia, kiinnitän ulkonäköön enemmän huomiota, opettelin naisten psykologiaa,...
Nyt tarjolla on kaikkea kivaa online. Ja atleeteille varmasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka treenaava hyvän näkönen ja atleettinen mies jotain läskiä haluis? :D
Olen hoikka enkä voisi sietää huonokäytöksistä miestä
Jep jep..
Läskinen rillipää on kuuminta nottia. Fy faaaan!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te naiset oikeasti miettineet, että mitä se mies ulkonäölleen voi? Oli sitten minkä kokoinen tai näköinen tahansa niin kaikilla on omat mieltymyksensä.
Tuolla teidän logiikalla ihminen olisi ikäänkuin ulkonäkönsä vanki ja jokaisen kuuluisi haluta ja valita itsensä kaltainen kumppani , halusi sitten taikka ei?? Että mikä hvetti teitä oikeasti riivaa??
Ei kai naiset noin ajattele, vaan tasoteorioista jauhavat incelit tms.?
Me vanhat ukot osataan arvostaa naisia ja naisia. Meille herra melkein neljäseiskoille kelpaa nainen naisena.
Arvostetaan naisia syvältä silmäkuoppiemme syövereistä. Nainen on meille luuvalo.
t. M45
On paljon meitä 172-176cm miehiä. Joilla on tosi hyvä luusto mutta ei kelvata naisille.
En atleettisena miehenä kelpuuttaisi ylipainoista naista vaikka hän olisi koko maapallon viimeinen nainen.
Ei ole olemassa suurempaa turnoffia kuin ylipaino, oksettavaa.
Oman ulkonäön rajaamalta alueelta vain saa valita itselleen kumppanin.
Kympin mies saa valita vain 8+ tason naisen ja siitä ylöspäin.
Vastaavasti 8+ nainen saa valita miehen vain tasoilta 7-8 mutta ei alempaa taikka ylempää olevaa, ellei sitten ylemmän tason mies kelpuuta häntä jonkin erikois asian, kuten esimerkiksi rahan vuoksi.
Hyvä provo tämä aloitus...
Voisiko joku nainen vastata rehellisesti myös siihen että mikä estää teitä laihduttamasta ja treenaamasta ja sen jälkeen voisitte valita omantasoisen miehen?
Jos lihavana yrittää saada miehen joka on:
pitkä
kasvokomea
treenattu atleetti
Niin kyseessä on huikeasti tasokkaampi mies mitä nainen itse on.
Vierailija kirjoitti:
Aina joku läski vinkuu..
Niinhän ne aina sanovat, että ovat tyhmiä, mutta voivat laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo tämä aloitus...
Voisiko joku nainen vastata rehellisesti myös siihen että mikä estää teitä laihduttamasta ja treenaamasta ja sen jälkeen voisitte valita omantasoisen miehen?
Jos lihavana yrittää saada miehen joka on:
pitkä
kasvokomea
treenattu atleetti
Niin kyseessä on huikeasti tasokkaampi mies mitä nainen itse on.
Ämmmät ajattelevat olevansa miesten yläpuolella ja kuvittelevat että siihen riittää se kun heillä on pillu.
Vierailija kirjoitti:
On paljon meitä 172-176cm miehiä. Joilla on tosi hyvä luusto mutta ei kelvata naisille.
Kyllä mulle on enemmän kuin kelvannut tuon pituinen mies, samoin kuin tuota lyhyemmätkin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuen miten naisellinen keho, ehkä 1 / 100 todennäköisyydellä seksiin. Kumppaniksi n. 1 : 10 000 todennäköisyys.
Jos ei ole mitään läskifetissiä, niin tuollainen saa kuitenkin valita kaiken maailman fitnessnaisista että suosittelen enemmin ruokavalioremonttia kuin 24/7 swaippailua.
Incel ei tiedä mistään mitään.
Ruma, vanha ja lihava nainen saa komean miehen seksiin helposti.
Ei läski itsenäinen reppana nainen tarvitse miestä mihinkään! (Koska ei sellaista saa millään) 😂
Vierailija kirjoitti:
Jää parhaat pil lut saamatta jos kiloja punnitsee.. niin se vaan menee.
Ei todellakaan.. Lihavan naisen pillu on löysä ja haisee kamalalta.. Ja näyttääkin myös, ne pilluläskit siinä ympärillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku läski vinkuu..
Niinhän ne aina sanovat, että ovat tyhmiä, mutta voivat laihduttaa.
Jos voisivat, niin miksi eivät sitä tee? Se on hoidettavissa ihan niinkuin muutkin sairaudet.
Kuka haluis ilkeän miehen ?