Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti: Onko melko rehevän naisen mahdollista saada kumppaniksi atleettinen, pitkä mies jolla

Vierailija
21.11.2024 |

Jolla on kivat kasvot.

Olen ollut n. 1 vuotta Tinderissä ja näen tykkääjien listan goldilla. Ei minusta ikinä tykkää muut kuin toiset lihavat, vaikken koe vetoa (ei mitään henkilökohtaisesti lihavia miehiä vastaan) tai sitten ovat minua 20-30 vuotta vanhempia. Itse olen 28.

Tykkäyksiä olen laittanut miehille joista pidän, ja ostanut supertykkäyksiäkin, mutta yksikään heistä ei laita sellaista takaisin minulle joten edes keskustelua ei voi aloittaa.

En ole "sairaalloisen" ylipainoinen, mutta kuitenkin sen verran että se näkyy. En tupakoi tai juo ja käyn töissä ammattikorkeakoulupohjalta.

Kemia on monisyinen asia, mutta ei sitä voi täysin ilman fyysistä kipinää syntyä. En saa kontaktia yhteenkään silmää miellyttävään mieheen.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista, jos teet itsestäsi atleettisen myös. Tällähetkellä ei onnistu, lähdepä lenkille.

Vierailija
2/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa toki voi. Varaudu kuitenkin siihen että sitä samaa miestä pommittaa viesteillä 400 muuta naista.

Itse en pysty rumana miehenä kuvaamaan miten paljon ärsyttää kaltaisesi nirsoilijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen miten naisellinen keho, ehkä 1 / 100 todennäköisyydellä seksiin. Kumppaniksi n. 1 : 10 000 todennäköisyys.

Jos ei ole mitään läskifetissiä, niin tuollainen saa kuitenkin valita kaiken maailman fitnessnaisista että suosittelen enemmin ruokavalioremonttia kuin 24/7 swaippailua.

Vierailija
4/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä sain.

Vierailija
5/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka on saanut. Mies on fysiikaltaan hyvä, mutta tulee huonosta taustasta ja nainen taas varakkaasta suvusta, perijä. Mies mukana ahneudesta ja siksi, että nainen antaa kohdella itseään huonosti

Vierailija
6/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ennen älypuhelimia ja Tinderiä 28-vuotiaat lihavat naiset tiesivät, että pitää itsekin hieman ponnistella eikä voi asettaa rimaa mahdottoman korkealle jos mielii löytää kumppanin. Pitää huolehtia ulkonäöstään, lähteä liikkeelle, ehkä jopa lähestyä miehiä baarissa, jne. Tänä päivänä 28-vuotias lihava nainen istuu sohvallaan sipsipussi kainalossa ja älypuhelin kourassa täysin pöyristyneenä miksi miehiltä ei satele tykkäyksiä ja kiinnostusta.

Vierailija
7/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinani. Mutta olen kasvoiltani tosi nätti ja vartaloni malli on tiimalasi, joka on myös pulleana ollut monen miehen makuun. Toki olen luonteeltanikin mukava, hellä ja naisellinen. Ikinä ei ole ollut ongelmia hyvien miesten löytämisessä, painosta huolimatta.

Vierailija
8/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa toki voi. Varaudu kuitenkin siihen että sitä samaa miestä pommittaa viesteillä 400 muuta naista.

Itse en pysty rumana miehenä kuvaamaan miten paljon ärsyttää kaltaisesi nirsoilijat.

No olisitteko tyytyväisiä tilanteeseen, jossa saisitte naisen elätettäväksi, joka hyvällä tuurilla synnyttäisi ne lapset, mutta ei haluaisi teitä? Jos ei ole haluttava, niin ei ole haluttava, eikä sille mahda mitään. Luulen, että aika moni nainen sen sijaan viosi suostua hyödylliseen järkiliittoon, jos ei joutuisi s eksiorjaksi. Tämä ei vaan suomalaisille miehille kelpaa, niin mennään sitten himojen ja vaistojen mukaan mekin, hups hypergamia

Vierailija
9/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aikoinani. Mutta olen kasvoiltani tosi nätti ja vartaloni malli on tiimalasi, joka on myös pulleana ollut monen miehen makuun. Toki olen luonteeltanikin mukava, hellä ja naisellinen. Ikinä ei ole ollut ongelmia hyvien miesten löytämisessä, painosta huolimatta.

On kyllä, jos niitä on kerran ollut useita

Vierailija
10/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö kumppani jostain muualta kuin netin kautta jossa ulkonäkö on eka asia.

Vierailija
11/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta vanhempi mies niin kyl ne on valmiit ottaa vaikka millaisen syöttöporsaan.

Vierailija
12/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet tykkää muodokkaista naisista, lihavista taas harvemmat. Jos olet vain muodokas, niin kyllä kumppaniehdokkaita löytyy. Jos taas oikeasti lihava, niin sitten suosittelen laihduttamista. Se kannattaa jo ihan oman terveydenkin takia. En myöskään suosittele ulkonäkökeskeisiä sovelluksia tapailuun.

Vierailija
13/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa vastatykkäyksiä niiltä miehiltä, joista itse tykkäät, on se selkeä vihje siitä, että rimasi on liian korkealla. Ratkaisuna on joko laskea rimaa tai sitten vetäytyä kokonaan ihmissuhdemarkkinoilta ja katkeroitua elämälle, jolta ei saanutkaan kaikkea haluamaansa.

Vierailija
14/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tupakoi tai juo ja käyn töissä ammattikorkeakoulupohjalta."

Oliko nämä mielestäsi positiivisia vai negatiivisia ominaisuuksia sinussa?

T. Atleettinen tindermies 

Vierailija
15/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen tällaisia pariskuntia. Kuntosalilla käy nuoripari joista nainen pullukka ja mies treenattu mallipoika pitkillä hiuksilla. Mies varmasti saa kaupassakin treffipyyntöjä. 

Vierailija
16/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen suvussa läheiset olleet hoikkia tai normaalipainoisia niin erittäin harvoin sitten mitään tuhdimpaa puolisoa.

Vierailija
17/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden joka on saanut. Mies on fysiikaltaan hyvä, mutta tulee huonosta taustasta ja nainen taas varakkaasta suvusta, perijä. Mies mukana ahneudesta ja siksi, että nainen antaa kohdella itseään huonosti

Iisalmi?

Vierailija
18/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä useita reheviä naisia, jotka ovat löytäneet kumppaneikseen hyvännäköisiä miehiä, myös jokunen pitkä ja urheilullinen mies joukossa, kaikilla komeat kasvonpiirteet (ja ovat muutenkin miellyttäviä ja hyväkäytöksisiä miehiä).

Näillä naisilla on vain vartalonmalli ollut mallia tiimalasi - isot rinnat ja muhkea takapuoli. Lisäksi vielä viehättävät kasvonpiirteet, mukava ja helposti lähestyttävä luonne, ja (luullakseni) ovat myös seksuaalisesti aktiivisia.

Vierailija
19/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esimerkiksi komea alkoholisti- ja/tai narsistimies voi erinäisistä syistä johtuen jopa tarkoituksella etsiä sellaista naista, joka on selvästi alle hänelle tyypillisemmän ulkonäköstandardin.

Tällöin hänellä on tarkoituksena löytää sellainen kumppani, joka on hänen arvionsa mukaan ns. "epätoivoinen" ja niin ollen valmis sietämään ja antamaan anteeksi millaisen käytöksen vain.

Vierailija
20/74 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestejä lukiessani miten minusta alkoi tuntumaan jotta kauas on ihmisenlapsi vierinyt aidosta rakkaudesta ja tykkäämisestä.