Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit, jos näkisit julkisella paikalla miehen päällä mekon / hameen?

Vierailija
21.11.2024 |

Niin, mitä mieltä olisit?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita nähty ja seurassakin oltu, tuttavapiiriin kuuluu.

Mt-häiriötähän se on. 

Ihminen on vähän outo, nolo ja ressukka. Yrittää mitä tahansa. Jokaisen kohdalla näin.

Ootko säkin noloressukka, kun pukeudut housuihin.

Vierailija
122/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa en ollut varma. Olin että mitä ihmettä. Kävelin muina mammoina perässä kera ostoskorieni muka kiinnostuen saman hyllyn asioista. Sitten nainen suoristui ja ojennuin muka etikettiä tutkien mutta silmäni olivatkin suuntautuneet tiukan minihameen etumukseen. Paljastus oli ilmiselvä.

Hillitsin haluni huutaa että HAA! Mutta loppupäiväni meni kuin sumussa: olisiko sittenkin pitänyt huutaa että: A-HAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noteeraisi koko asiaa, koska ei kuulu minulle.

Vierailija
124/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, ei kiinnosta mitä vaatekappaleita väki pitää päällään, kunhan nyt edes jotain eikä ole ilman vaatteita.

Vierailija
125/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että siinä on todennäköisesti muotia seuraava, moderni mies, jolla on itsetunto kunnossa.

Vierailija
126/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että "poikiin päin" se mies on. Ja yritän jatkaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime viikolla hame päällä olevan ukon. En  malttanut olla kysymättä, että ” Koskeeko tuollainen”. Tyyppi kysyi, niin mikäkä? Vatasin, että kun järki lähtee päästä. 

Vierailija
128/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen suurimman osan kesästä kiltissä. On hauska seurata ihmisten reaktioita, sillä varsinkin vanhat äijät paljastavat hienosti aseenteellisuutensa kun päällä on jotain muuta kuin ne teryleenihousut.

 

M 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään uutta ole. Maidän kaupungissa oli jo 90-luvulla mies joka pukeutui naisten vaatteisiin. Usein oli punaisesta nahasta minihame, jokin vaaleapusero tai jakku ja vaalea kiharainen peruukki, siksi nuo jääneet mieleen. Pukeutui kyllä muihinkin vaatteisiin ja muistaakseni oli aina korkokengät. Takaapäin meni taysin naisesta mutta edestä ei, eikä varsinkaan kasvoista vaikka oli aika taidolla meikattu. Usein tuli myös pyörällä vastaan kevyenliikenteen väylällä ja milloin minkäkin marketin edessä. Nyt ei ole näkynyt vuosikausiin tuota tyyppiä, muita kyllä mutta hyvin harvoin.

Luulen, en tiedä varmasti, että 90-luvulla oli turvallisempaa miehen naisen vaatteissa tääläkin kukea kuin nykypäivänä. Nykyään on liian paljon vihaisia ihmisiä liikenteessä.

Vierailija
130/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enkä reagoinut sen kummemmin. Katsoin vaan että hetkonen onko toi mies vai nainen. Mies. Okei ja jatkoin elämääni normaaliin tapaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita nähty ja seurassakin oltu, tuttavapiiriin kuuluu.

Mt-häiriötähän se on. 

Ihminen on vähän outo, nolo ja ressukka. Yrittää mitä tahansa. Jokaisen kohdalla näin.

Ootko säkin noloressukka, kun pukeudut housuihin.

Mää varmaan oon, vaikka oon kyllä nainen mutta tykkään pitää pitkiä housuja 😎

Vierailija
132/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ei kuulu minulle millään muotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaadat hameelle sillipurkin liemen, kukaan ei huomaa eroa.

Vierailija
134/134 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuljen suurimman osan kesästä kiltissä. On hauska seurata ihmisten reaktioita, sillä varsinkin vanhat äijät paljastavat hienosti aseenteellisuutensa kun päällä on jotain muuta kuin ne teryleenihousut.

 

M 35

Kiltti sopii miehille.