Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos näkisit julkisella paikalla miehen päällä mekon / hameen?

Vierailija
21.11.2024 |

Niin, mitä mieltä olisit?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään ja olen Hesassa nähnytkin. Se on kangasta, höh. Miks sen pitäis tunteita aiheuttaa sen kummemmin? 

Stagissa minäkin olennähnyt, ihan oli suomalainen mies. Jänniä kaksoisstandardeja ihmisillä;  aikoinaan nitä naisia, jotkaalkoivat ensimmäisinä käyttää housuja, hailtiin heidän rohkeudestaan. Hame on kesällä viileämpi kuin husut, miksi siis hametta miehellä paheksutaan ja naureskellaan.

Olen varma, että jokainen hametta käyttävän miehen palstalla tuomitsema nainen käyttää ainakin toisinaan pitkiä housuja ....

Vierailija
62/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tohon pitäis reagoida mitenkään? Ei se oo outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän oudoksuttaa, mutta enpä sen enempää kiinnittäisi huomiota.

Vierailija
64/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vähän ihmetyttää. Viime keväänä kummilapsen lakkiaisissa eräällä pojalla komea parta, pitkät auki olevat hiukset ja naama meikattuna, mutta se mekko oli kyllä ruma...no, jokainen tyylillään ja nykyäänhän kaikkea pitää suvaita.

Vierailija
65/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että kyseessä olisi polttarit tai joku muu vitsi, tai sitten näitä sateenkaarityyppejä, muusta ulkonäöstä riippuen. Ei tuo minua sen enempää hetkauttaisi, jos tulisi jutusteltua niin ensimmäiseltä saattaisin kysäistä mikä juttu ja toiselle puhuisin kuten kelle tahansa muullekin vieraalle henkilölle.

Vierailija
66/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnytkin. En reagoinut mitenkään. Toinen niistä miehistä piti selvästi kilttiä.

Vierailija
67/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnytkin eräissä kesäjuhlissa. Kalju, pitkä, hyväraaminen goottityyppi mustassa hameessa. Komea ja miehekäs oli mies, erottui hyvällä tavalla massasta.

Vierailija
68/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Joensuussa s-marketissa . En reagoinut mitenkään. Itselläni oli housut jalassa ( joskus ne oli kauhistus naisille)

t. Nainen 

Vierailija
69/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä näkee. Päässä niillä on jotain vikaa.

Vierailija
70/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olen jo niin vanha, ettei mikään enää yllätä tai shokeeraa minua. 

Vierailija
71/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin pervoa turpaan ettei raiskaisi poikaani,.

Vierailija
72/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei reagoi mitenkään, mutta seksuaalisuutensa kanssa kamppaileva latenttihomoseksuaali-persu vetää siitä uskontonsa mukaiset kilarit, salaa kuitenkin kiihottuen.

Vierailija
73/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monta kertaa. Tunnen yhden nuoren työni kautta, joka pukeutuu aina mekkoon ja korkokenkiin. Hän on oikein ihana ja mukava ihminen.

Junassa näin kerran vanhemman, vähän harmaantuneen miehen mekko päällä. Hänellä taisi olla punaista kynsilakkaakin. En ajatellut oikeastaan mitään. Kukin saa olla sellainen kuin haluaa. Pukeutumisrauha ihan kaikille!

Vierailija
74/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla raukka poloinen jos ihmisten vaatetus tai muutenkaan ulkonäkö jotenkin häiritsee. Pitäkää huoli omista asioistanne ja antakaa muiden olla. 

Vierailija
75/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Mitä sitte?

Vierailija
76/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoisi mitenkään erityisesti. Tästä on varmaan jo ainakin 25 vuotta aikaa kun Stockmannin Herkussa näin useamman kerran keski-ikäisen miehen, jolla oli puolihame (vähän alle polven), sukkahousut ja kävelykengät jotka näyttivät naisten kengiltä. Hänellä ei ollut peruukkia eikä mitään meikkiä. Siellä hän teki ostoksiaan muiden joukossa. En koskaan nähnyt että kukaan olisi sanonut hänelle mitään negatiivista tai yleensäkään sanonut mitään. Suomalaiset aika paljon antavat muiden olla omissa oloissaan.

Vierailija
77/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin pervoa turpaan ettei raiskaisi poikaani,.

Etköhän ole jo itse raiskannut häntä ihan riittävästi. Ja mitä turpaanvetoon tulee, niin kaltaisesi alkoholisti-narupetteri tuskin vetää muuta turpaan kuin keskiketterää, ja sitäkin veronmaksajien laskuun kun ei peräpersulle työt maistu 😂

Vierailija
78/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin vilkaista, mutta jokainen pukeutuminen, miten haluaa. Meillä oli lukiossa yksi poika, joka pukeutui välillä minihameeseen ja kävi välillä lataamossa. Vaikea sanoa, oliko syyn ilmenemismuoto ja seuraus?

Vierailija
79/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan ei alasti kulje. Siitä tulisi sanomista.

Vierailija
80/110 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että onko pitkät alkkarit kun on niin kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä