Jos teille tulee ero aijjotko laihduttaa kostokropan? Mies saa sitten katua tekosiaan
Kommentit (80)
Kesällä mies katuu kun näkee kostokropan
Tuo on tosiaan hauska konsepti.
Miksi se laihdutus ei onnistu jotta avioliitto pysyisi kasassa?
En ole kyllä tod. eroamassa, mutta mieheni pitää minun kroppani jo nyt kuulemma kostokroppana, sopivissa kohden kuulemma muodot
Tiedän, että jos olisin sinkku, ei tarvitse yksin olla pitkään. Harvoin tulee kuitenkin itse mietittyä mitähän nyt näyttää, jos olisi heikko itsetunto voisi ajautua tuollaisiin mietintöihin liikaakin ja se veisi pois itsearvostuksesta. Iloinen positiivinen ja itsevarma luonne sekä terve mieli merkitsee paljon olen huomannut. Jo nuorilla näkee nykyisin niin paljon epäsuhteisia vartaloita, iso lattea leveä alaosa ja lattea leveä yläosa, joihin kyllä voisi treenillä vaikuttaa halutessaan. Toki sitten mielenterveysongelmat ja nepsyoireet lääkkeineen näkyvät yleisessä habituksessa, ilmeissä, liikkeissä ja puhetavassa, jotka vaikuttavat sitten kokonaisuuteen. Mutta ihan hyvä idea eroaville hankkia kostokroppa, jos se helpottaa jotakuta😄
Toimii vain jos suhde on perustunut pelkkään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kyllä reilusti ylipainoinen kun tapasimme exän kanssa, että mitä ihmeen kostoa olisi laihduttaa? En muutenkaan ymmärrä tuota ajatusta kostokropasta. Lapsellista touhua.
Itsellä paino tippui eron jälkeen sen vuoksi, että olin niin järkyttynyt, surullinen, ahdistunut jne. Mulla menee aina ruokahalu kun voin henkisesti huonosti. Mun piti pakottaa itseni syömään edes jotakin.
Onnistuitko kuitenkin pakottamalla pitämään itsesi reilusti ylipainoisena?
Vain täysi kusipääidiootti kuvittelee, että ylipainoisen ei tarvitse syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä oikeasti noin tyhmä, että kuvittelet eron syynä olevan vain naisen ylipainon?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen.
Tuo on hämmentävää mutta sitä tapahtuu. Mursu eroaa, laihduttaa 30kg pois, yrittää löytää ja löytää uuden miehen. Kohta ne 30kg on takaisin ja sama mirsu lyllertää taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen.
Tuo on hämmentävää mutta sitä tapahtuu. Mursu eroaa, laihduttaa 30kg pois, yrittää löytää ja löytää uuden miehen. Kohta ne 30kg on takaisin ja sama mirsu lyllertää taas.
Miksi haukut tuolla tavalla?
Johan on lapsellinen ja suorastaan typerä ajatuskin. Luuletko, että jos laitat kroppasi timmiksi eron jälkeen, niin sun eksä ei enää muista sun vi--umaista luonnetta tai jatkuvaa nalkutusta? Niin että sun eksälle sitten riittää että sulla on hyvä kroppa? Haloo, nyt maan pinnalle sieltä.
Mikä kosto se muka on? Minä ghostaan koko tyypin. Hänen mielipiteellä minun kropastani ei ole enää väliä. Jatkan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauheankaan usein se ole eron syynä. Paska luonne yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kostokroppa haaveissa, mutta jos manaatti kykenee laihduttamaan, jää ainoaksi saavutukseksi elämää suuremmat allit.
Oho, oletpa katkera. Jättikö sinut manaatti? Voi voi
Naurettavaa touhua. Silloin kun erotaan niin erotaan! Ei silloin tarvitse mitään kostokroppia laihduttaa. En käyttäisi yhtä minuuttia pidempään ajatellen exää, jos ero tulisi.
Ei mulla ole oikein mistä laihduttaa kun painoa on 53 kiloa mutta erojen jälkeen on ollut paremmin aikaa ja jaksamista treenaamiselle ja liikunnalle ja muutenkin. Eikä kaapeissa ole makkaroita ja makaronia eikä kukaan ole kitisemässä mun salaateista ja kasvispainotteisesta ruuasta tai valittamassa kun en halua jotain makaronilaatikkoa ja kebua pupeltaa.
Mikä kostokroppa? Kerroppa mistä minä vielä laihduttaisin kun oon 169cm/54kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kyllä reilusti ylipainoinen kun tapasimme exän kanssa, että mitä ihmeen kostoa olisi laihduttaa? En muutenkaan ymmärrä tuota ajatusta kostokropasta. Lapsellista touhua.
Itsellä paino tippui eron jälkeen sen vuoksi, että olin niin järkyttynyt, surullinen, ahdistunut jne. Mulla menee aina ruokahalu kun voin henkisesti huonosti. Mun piti pakottaa itseni syömään edes jotakin.
Kärsikö mies kun laihduit?
Kuka tässä ketjussa? Sanoi että suomalaiset olisivat Euroopan lihavimpia? Suomi antaa tietoa eri tahoille kuten muutkin maat ja 2024 eri tilastojen mukaan lihavimpia ovat
Romania,Puola, Kroatia ja Slovakia
"In Europe, the prevalence of overweight and obesity differs by country, with Romania, Poland, Croatia, and Slovakia having the highest"