Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulee ero aijjotko laihduttaa kostokropan? Mies saa sitten katua tekosiaan

Vierailija
21.11.2024 |

Kostokroppa on paras kosto

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska ero tulee miehen lörpähtäneen peniksen vuoksi. Ikää päälle 30. Kostokroppa on jo

Vierailija
42/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko joku oikeasti, että keho olisi joku koston väline? :O Miten ihmeessä se olisi kosto sille exälle, että laihtuu? Jos on erottu erimielisyyksien takia, niin miten se kehon koon muuttuminen muuttaa niitä erimielisyyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraikaa treenaan itselleni kostokroppaa :)

Just pakkaan salikamoja.

Vierailija
44/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina siinä kunnossa että te kutsuisitte sitä kostokropaksi

Vierailija
45/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin erotessa jo alipainoinen eli mitä kostamista siinä edes olisi ollut, jos pian eron jälkeen olisin ollut somaattisella osastolla hoidossa

Ei litteä peppuinen vartalo myöskään ole mikään kostokroppa

Vierailija
46/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kostokroppa. Sikspäkki näkyy. -M

Vierailija
47/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vegaani.

Vierailija
48/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies jätti niin lihoin 30kg. Siitäs sai!

Vierailija
49/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin niin suomalaisia naisia kuvaavaa, että päästää itsensä rapautumaan, ja sit kun mies ei jaksa enää katsella ja kuunnella henkisesti väkivaltaista ja fyysisesti vastenmielistä nalkuttajaa, niin sille pitää kostaa.

Minä olen miellyttämisenhaluinen, joten teen miehen toiveen mukaan ruokia kuten perunamuusia ja nakkikastiketta kun itse mieluummin söisin savukalasalaattia. Parisuhteessa joudun ottamaan miehen huomioon ajankäytönkin suhteen. Joten kyllä, jos sinkkuunnun, niin paino laskee ja kunto kohenee. Yhdessä ollessa mies elää terveellisemmin kuin sinkkuna ja minä puolestani epäterveellisemmin.

Vierailija
50/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska ero tulee miehen lörpähtäneen peniksen vuoksi. Ikää päälle 30. Kostokroppa on jo

Sellainen voimaantumistarina :D

Vierailija
51/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jotenkin huvittavaa kuinka nainen olisi saanut estettyä miehen pettämisen huolehtimalla itsestään suhteen aikana mutta ei se tehdään vasta suhteen jäljeen että kykenee tekemään sen täsmälleen saman virheen seuraavassa suhteessa kun alkaa turpoamaan kuun pullataikina

Vierailija
52/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aiheuttaa miehessä vain sääliä seuraavaa miestä kohtaan kun tietää että se tekee sen vain että saisi uuden hyväksikäytettävän. 

Vierailija
53/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se luonne tuli jo selväksi ennen eroa. ei siinä mikään kostokroppa auta. enintään käy sääliksi niitä muita miehiä, jotka erehtyvät ap:n uhreiksi

Vierailija
54/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin eron jälkeen, kun enää ei ollut vatsa solmussa koko ajan stressin vuoksi ja pystyin syömään. En tarvinnut kostokroppaa kun itse läksin lätkimään, mutta voi kai tätäkin kostokropaksi kutsua, koska voin tuhat kertaa paremmin. 

Vierailija
55/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos eroa ei olisi tullut jos olisit pitänyt kropastasi huolta?

Vierailija
56/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kostomekon, siinä on ex-vaimolla ihmettelemistä.

Vierailija
57/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos eroa ei olisi tullut jos olisit pitänyt kropastasi huolta?

Kummasti vaan maailman kauneimpiakin naisia petetään ja heidät jätetään. Voihan miehet ottaa perheen ruokahuollon hoitaakseen, niin kotona on aina tarjolla hyvää ja terveellistä ruokaa. Ja jos mies kysyy vaimoltaan, että lähdetkö salille vai siivoatko, niin jokainen nainen lähtee salille. Sieltä on kiva tulla siistiin kotiin, jossa mies on huolehtinut lapsistakin.

Vierailija
58/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee, hän ei jää seuraamaan eksänsä tekosia. Nämä kostokropat-, -huulet ja -mekot on jotain ak-kojen huuhaata. Parempi on vain päästä asiasta yli ja mennä elämässä eteenpäin kuin jäädä katkerana mitään kostoja miettimään.

Terveellisten elämäntapojen kautta saatava hyvä kroppa on kaikille kannattava tavoite, oli sitten suhteessa tai eronnut.

Vierailija
59/80 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa naisen kannattaa aina olla lihava että pystyy laihduttamaan kostokropan!

Vierailija
60/80 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Et vieläkään ole hoitoon mennyt?  Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme