Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulee ero aijjotko laihduttaa kostokropan? Mies saa sitten katua tekosiaan

Vierailija
21.11.2024 |

Kostokroppa on paras kosto

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä mies katuu kun näkee kostokropan

Huhhuh!

Vierailija
82/113 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeän nauruun kun kuulen sanan kostokroppa! Sitä eroa ei olisi tullut jos olisit pitänyt itsestäsi huolta? Mies tai nainen kun eroaa niin alkaa kuntokuuri ja paino putoaa 10-30kg. Sinkkumarkkinoilla pitää olla tikissä. Kun saa uuden napattua niin paluu entiseen on nopea. Vuodessa on se uimarengas vyötäröllä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa?? 

Miten idioottimaista.

Ehkei se mies olisi lähtenyt jos et olisi lihonut valaaksi vaan pitänyt huolta itsestäsi jo suhteen aikana. Oma syy, siinä ei kostokroppa auta

Vierailija
84/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko kun näet että katuu?

Vierailija
85/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa?? 

Miten idioottimaista.

Ehkei se mies olisi lähtenyt jos et olisi lihonut valaaksi vaan pitänyt huolta itsestäsi jo suhteen aikana. Oma syy, siinä ei kostokroppa auta

Ai, mä taas ajattelin juuri niin päin, että kostokroppa on ihan turha koska ei se mies ole pelkän kropan takia lähtenyt eikä se myöskään naamaa puunaamalla ja pyllyä jumppaamalla tule takaisin.

Vierailija
86/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulossa ja minua ei tässä vaiheessa kiinnosta hittojakaan mitä mies ajattelee kropastani. Hoikka olen ollut aina joten en usko että laihduttaminenkaan olisi terveellistä.

Vierailija
87/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tosiaan hauska konsepti.

Miksi se laihdutus ei onnistu jotta avioliitto pysyisi kasassa?

En haluaisi edes pitää sellaista avioliittoa kasassa, joka on kiloista kiinni. Menköön etsimään treenattua tyhjäpäätä, jos se on ainut mikä on elämässä tärkeää.

Vierailija
88/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kyllä reilusti ylipainoinen kun tapasimme exän kanssa, että mitä ihmeen kostoa olisi laihduttaa? En muutenkaan ymmärrä tuota ajatusta kostokropasta. Lapsellista touhua. 

Itsellä paino tippui eron jälkeen sen vuoksi, että olin niin järkyttynyt, surullinen, ahdistunut jne. Mulla menee aina ruokahalu kun voin henkisesti huonosti. Mun piti pakottaa itseni syömään edes jotakin. 

Tulee ärtynyt olo nykykulttuurin lapsellisuudesta kun miettii näitä termejä kuten "kostokroppa". Jos on ollut olemassa aika jolloin luettiin kirjoja ja mietittiin astetta syvällisempiä asioita haluan pölliä jostain aikakoneen ja posotella sinne. 

Vierailija
89/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin hullu, että minun jättämiseeni on aina ollut ihan oikeitakin syitä, ei tarvitse kenenkään alkaa ulkonäköä sättimään. Itseni kehittämistä olen kyllä suunnitellut, mutta sekin ennemmin itseä varten kuin kenenkään exän houkuttelemiseksi.

Vierailija
90/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen.

tuli sama mieleen, tai sitten hällä on ylimääräisiä j kirjaimia varastossa

Vierailija
91/113 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsisin kostokroppaa kun olen ollut kuosissa koko 30v yhdessäoloajan?

Ehkä siksi tuo siippa on yhä vierellä;)

Vierailija
92/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmasti tekee tuon ihan kiuasllaan

Vierailija
93/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan välitä tuon taivaallista mitä eksät puuhaavat, saati että seuraisin heidän elämäänsä. Siinähän kostavat ihan vapaasti ja jakakoon vaikka koko kylälle jos niikseen tulee. Lapsellinen mentaliteetti.

M52

Vierailija
94/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repeän nauruun kun kuulen sanan kostokroppa! Sitä eroa ei olisi tullut jos olisit pitänyt itsestäsi huolta? Mies tai nainen kun eroaa niin alkaa kuntokuuri ja paino putoaa 10-30kg. Sinkkumarkkinoilla pitää olla tikissä. Kun saa uuden napattua niin paluu entiseen on nopea. Vuodessa on se uimarengas vyötäröllä 😂

On kostokroppa. Vuosien kovan työn tulosta. Ero viime keväänä. Kuinka tyhmä ihminen ajattelee noin kuin sinä?

Ex saa luonnollisesti myös muita kostokropan omaavia, koska minutkin sai.

Avoauto - fiksu käytös - fiksu pukeutuminen - pitkä ja komea - rahaa. Tuollainen löytää aina seuraa.

Vierailija
95/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kostaa jo parisuhteen aikana, niin ehkei sitä eroa tulisi.

Vierailija
96/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä?

Että joku uusi runkkari olisi kimpussa?

Vierailija
97/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kostaa jo parisuhteen aikana, niin ehkei sitä eroa tulisi.

Tulee se ero siitä huolimatta. Mies kyllästyy, kun ruoka on terveellistä kasvisvoittoista ruokaa eikä kermaa tai voita ole yhdessäkään ruuassa. Se on heihei kermaperunoille ja nakkikastikkeelle.

Vierailija
98/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies eron otti niin miksi se olisi sun kropasta kiinnostunut eron jälkeen?!

Et sä ole enää sen maailman keskipiste.

Koska suuri osa miehistä on oikeasti niin lapsellisia ja pinnallisia, että tuollainen ottaa koville. 

Vierailija
99/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se kosto onnistuu jos toinen tykkääkin muodokkaammista?

Vierailija
100/113 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen manaatti ja laihdutuksen käsite eivät oikein kohtaa.

Eikä laatu ja suomalainen "viriili ja nuorekas herrasmies"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi