Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulee ero aijjotko laihduttaa kostokropan? Mies saa sitten katua tekosiaan

Vierailija
21.11.2024 |

Kostokroppa on paras kosto

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen manaatti ja laihdutuksen käsite eivät oikein kohtaa.

Vierailija
2/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä reilusti ylipainoinen kun tapasimme exän kanssa, että mitä ihmeen kostoa olisi laihduttaa? En muutenkaan ymmärrä tuota ajatusta kostokropasta. Lapsellista touhua. 

Itsellä paino tippui eron jälkeen sen vuoksi, että olin niin järkyttynyt, surullinen, ahdistunut jne. Mulla menee aina ruokahalu kun voin henkisesti huonosti. Mun piti pakottaa itseni syömään edes jotakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä on jos luonteet ei kohtaa ja usein ero johtuu siitä ettei tulla toimeen. Ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa. Joko tykkäät ihmisestä tai et.

Vierailija
4/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies ole siitä kostokropasta eronnut. Kostokroppa on hankittu eron jälkeen.

Vierailija
5/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjjjjjjon.

Vierailija
6/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "kostokroppa" jo valmiiksi. Miestä en silti onnistu parisuhteeseen saamaan.

Vierailija
7/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin niin suomalaisia naisia kuvaavaa, että päästää itsensä rapautumaan, ja sit kun mies ei jaksa enää katsella ja kuunnella henkisesti väkivaltaista ja fyysisesti vastenmielistä nalkuttajaa, niin sille pitää kostaa.

Vierailija
8/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä ennen-jälkeen kuvat.

Vierailija
9/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lihotetaan kostokroppa avioliiton ajaksi, sitten laihdutetaan kostokroppa eron jälkeen.

Vierailija
10/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen.

Vierailija
11/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erotessa jo alipainoinen eli mitä kostamista siinä edes olisi ollut, jos pian eron jälkeen olisin ollut somaattisella osastolla hoidossa

Vierailija
12/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä katuisi? Sama ruma naama ja tyhmyys pysyisi kuitenkin samana.

Vierailija
13/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kroppa parane ihan vaan sen seurauksena, että hyvinvointi miehestä eroon päästessä paranee. Sudenkorennotkin feikkaavat kuollutta välttääkseen parittelun epämiellyttävän kumppanin kanssa, samoin nainen voi tehdä itsestään mahdollisimman epämiellyttävän

Vierailija
14/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on "kostokroppa" jo valmiiksi. Miestä en silti onnistu parisuhteeseen saamaan.

Miehet suosivat suhteissaan koiria (tyhmiä ja alistuvia) sekä lehmiä (tyhmiä, alistuvia ja hitaita). Ihmisnaaras on miehelle aivan liian vaativa saalis

Vierailija
15/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin kostoksi 30 kg eron jälkeen muijasta. En yhtään tiedä, katuuko ex-muija. Hyvä puoli laihdutuksessa oli, että muna piteni 1,5 cm, kun läskiä lähti alavatsasta, ja on nyt 18,5 cm. Mulla on nyt siis kostokroppa ja kostomuna. Mut eihän ne vaatteitten alta näy, eli kosto meni tavallan hukkaan.

Vierailija
16/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lihoin suhteen aikana, enkä yrityksistä huolimatta saanut painoa tippumaan osittain sairastelukierteen vuoksi. Emme varsinaisesti ole eronneet, mies vain on kadonnut vähin äänin elämästäni kiireisiin vedoten. No, se hyvä puoli tässä on, että miehen kadottua katosi myös ruokahalu tyystin eli nyt paino on laskenut, vaikka ei sinällään tarkoituksella. Suhteemme oli melko epäterveellinen ja viimeiset pari vuotta kuuntelin kuittailua painostani, joten ehkä parempi näin. Uskon, että saan nyt itseni kuntoon, mutta ei tämä mikään kostotoimi ole. Elämässä vain on taas tilaa huolehtia itsestä.

Vierailija
17/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies eron otti niin miksi se olisi sun kropasta kiinnostunut eron jälkeen?!

Et sä ole enää sen maailman keskipiste.

Vierailija
18/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaikki parisuhteessa olevat suomalaiset naiset ovat ylipainoisia.

Vierailija
19/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta miltä ex-muija näyttää. Ihan sama mikä kostaja.

Vierailija
20/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se edes sen kropan näkisi? Pitäiskö lähetellä kuvia jälkeenpäin? Somessa tuskin exää seuraa. Säälittävää huomiohuorausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan