Jos teille tulee ero aijjotko laihduttaa kostokropan? Mies saa sitten katua tekosiaan
Kommentit (113)
Paras kosto on että unohtaa puolison olemassaolon. Ei kiinnitä mitään huomiota.
Jos meille tulee ero, niin mä vien mieheltä joka ikisen pennin joka irti lähtee. 😌👋🏻
Ei kai se ero sen kropan (ennen sitä kostokroppaa) takia tullut?
Poliisijargonissa kroppa tarkoittaa vainajaa.
Ei teitillä mittää tekemistä olisi? 🥱
Ilman muuta kannattaa erotessa ja monissa muissakin elämän käänteissä hankkia kostokroppa, se parantaa itsetuntoa. Itse hankin eläkkeelle jäädessäni kostokropan näyttääkseni muille ettei lopun alku välttämättä ala eläkeiän koittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse laihdutin kostoksi 30 kg eron jälkeen muijasta. En yhtään tiedä, katuuko ex-muija. Hyvä puoli laihdutuksessa oli, että muna piteni 1,5 cm, kun läskiä lähti alavatsasta, ja on nyt 18,5 cm. Mulla on nyt siis kostokroppa ja kostomuna. Mut eihän ne vaatteitten alta näy, eli kosto meni tavallan hukkaan.
:D :D
Ei tarvitse laihduttaa. Sama paino ollut koko aikuisiän eli 50kg.
Paras kun menee erosta yli, miksi enää käyttää aikaa ex-vuoksi?
Ennemmin kesto"kroppa tulevaisuutta varten. Jaksaa ja voi mahdollisimman hyvin.
En aio, kun olen hyvässä kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laihdutin kostoksi 30 kg eron jälkeen muijasta. En yhtään tiedä, katuuko ex-muija. Hyvä puoli laihdutuksessa oli, että muna piteni 1,5 cm, kun läskiä lähti alavatsasta, ja on nyt 18,5 cm. Mulla on nyt siis kostokroppa ja kostomuna. Mut eihän ne vaatteitten alta näy, eli kosto meni tavallan hukkaan.
:D :D
Varmasti katuu
Aiotko, perämetsäjuntti.
Mikset osaa kirjoittaa vähintään 9 vuoden perusopetuksen jälkeen?