Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulee ero aijjotko laihduttaa kostokropan? Mies saa sitten katua tekosiaan

Vierailija
21.11.2024 |

Kostokroppa on paras kosto

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa on vitsillä keksitty läppä, ei ketään ala kaduttamaan vaikka ex tekisi mitä.

Vierailija
22/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tuli juuri aamusaunasta, vaikka pörssisähkö on kallista - mutta ulkona vaanii Jari. Aikamoisen kostokropan kehittänyt viiden avio-vuoden aikana. Taidan jättää sen sian tai ainakin kostoksi alan juomaan kaljaa vapaapäivän kunniaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa on englanniksi "body of retribution".

Vierailija
24/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa sitten katua mitä? Sitä, ettei muija viitsinyt pitää itseään kondiksessa suhteen aikana? Sitä, että jos olis vielä vähän aikaa ollut yhdessä, niin muija olis ihan varmasti laihduttanut? Lol.

Vierailija
25/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa haaveissa, mutta jos manaatti kykenee laihduttamaan, jää ainoaksi saavutukseksi elämää suuremmat allit.

Vierailija
26/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin miehen ja aloin elää sellaista elämää kun halusin ilman hänen jatkuvaa negatiivista elämän asennettaan. Luin itselleni yliopistotutkinnon, aloin sijoittaa rahaa ja urheilla tavoitteellisesti. Eksän mielipide minua ei kiinnosta ollenkaan mutta nousin omalla tasolla muutaman levelin ihan vaan koska itse halusin :)

Vierailija
27/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putos 86kg painoa erossa kun vaimo lähti. Otin 50kg parin viikon päästä tilalle.

Vierailija
28/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa on sillä miehen uudella misulla

Vierailija
29/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se edes sen kropan näkisi? Pitäiskö lähetellä kuvia jälkeenpäin? Somessa tuskin exää seuraa. Säälittävää huomiohuorausta.

Täytyy lähettää kostokuvia

Vierailija
30/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan menneisyydessä roikkuvan, tasapainottoman "hyvinhuonostivointivalmentajan" Martti Aitotekotissin touhuja.

Vierailija
31/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin eron jälkeen 10 kg ihan vaan siksi, koska olin niin surullinen etten pystynyt syömään. Miksi tällaista mielikuvaa halutaan viljellä, että ero olisi jotenkin hauska juttu? Joku käänteinen tapa saada ihmiset inhoamaan eroavia?

Vierailija
32/80 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla putos 86kg painoa erossa kun vaimo lähti. Otin 50kg parin viikon päästä tilalle.

Tää oli hyvä :D

Vierailija
33/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kenellä kostokroppa suunnitelmissa?

Vierailija
34/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin lihotetaan kostokroppa avioliiton ajaksi, sitten laihdutetaan kostokroppa eron jälkeen.

Tiedän yhden naisen joka ihan itse kertoi, että lihotti itsensä tahallaan kun tuli riitaa miehen kanssa 😂

Vierailija
35/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja naisella se on sinkkumarkkinakroppa. Eron jälkeen alkaa laihdutus jotta saisi uuden kumppanin ja sitten taas vyö auki. On nähty monet kerrat. 

Vierailija
36/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-tason ajattelua. Ihan kuin miehiä kiinnostaisi.

Vierailija
37/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija kostaa joka päivä lihomalla entistäkin enemmän, onko muita joilla sama?

Vierailija
38/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski jo sen liittos aikana niiin ei tarvitse erotakaan.

Vierailija
39/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, oon terveissä mitoissa ja hyvän näköinen näin parisuhteessakin.

Vierailija
40/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin naurettavaa, et tuskin sitä miestä kiinnostaa pätkääkään miltä se ex näyttää eron jälkeen. En ole tällä hetkellä edes ylipainoinen, et tuskin painon takia tulis ero.

Dianan ja Charlesin eron jälkeen puhuttiin, että Dianalla on päällä kostomekko (löytyy edelleen googlella). Miten urpoja ihmiset on, että eron jälkeen enää kiinnostaa jonkun mekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi