Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervo savolainen k-kauppias potkittiin pois Keskosta

Vierailija
20.11.2024 |

Saa nähdä minkä brändin alle menee.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010847077.html

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä!

Aivan, mitä tapahtui sille että ihminen se K -kauppiaskin on ja tekee virheitä siinä missä muutkin. 1 virhe ja ulos. Aika karua.

Nykyaikana pitää ihmisen olla melko sivistymätön, jos syyllistyy ahdisteluun. Itseään saa syyttää, mutta mitenpä pyyhkäiset nuoreen naiseen jääneen muistijäljen pois?

Vierailija
102/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin Keskon boikottiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarta ihmiset sateenkaarta!

Ei pidä tuomita jos on seksuaalisesti vinoutunut, se on ihan normaalia ja hyväksyttävää.

Vierailija
104/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo viittaisi siihen, että K-kauppias oli jotenkin seksuaalisesti poikkeava. Eikö hän sitten tarvitse sateenkaariviitan suojelua?

Vierailija
105/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias ei varmaankaan ollut nuori ja seksikkään komea. Jos olisi ollut, tyttö olisi vain kikattanut eikä kertonut muille kuin tyttökavereilleen.

Vierailija
106/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-Kauppias on uusi brändi 👍

Vierailija
107/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias ei varmaankaan ollut nuori ja seksikkään komea. Jos olisi ollut, tyttö olisi vain kikattanut eikä kertonut muille kuin tyttökavereilleen.

K-kauppiaan ässämersun takapenkillä on nuokin tyttökaverit istuneet 😎

Vierailija
108/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Miten liittyy tähän ketjuun? Olen lulenut tämän kehuskelun ainakin kolmesti aikaisemmin.

Vierailija
109/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitenkään pervo ollu. Perusheteromeininkiä.

Väitätkö siis, että kaikki/useimmat heteromiehet ovat naisia ahdistelevia sikoja, jotka eivät osaa käyttäytyä ihmisten tavoin? Kuulostaa miesvihalta.

Jos taas noin ei ole, niin tämän täytyy olla epätavallisen vaarallinen pervo, jollaisia useimmat miehet eivät onneksi ole. Kumpi se nyt on?

Kyllä miehiä tissit kiinnostaa.

Homoja ei kiinnosta.

Vierailija
110/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä!

Aivan, mitä tapahtui sille että ihminen se K -kauppiaskin on ja tekee virheitä siinä missä muutkin. 1 virhe ja ulos. Aika karua.

Nykyaikana pitää ihmisen olla melko sivistymätön, jos syyllistyy ahdisteluun. Itseään saa syyttää, mutta mitenpä pyyhkäiset nuoreen naiseen jääneen muistijäljen pois?

Olen rasittava teinipirpana. Olen vakuuttunut siitä että olen erittäin kiehtova ja uniikki nainen. Muistijälki on nyt mielessäni. Mies tökkäisi tissiin. Lähtemättömät arvet sielussani. Ei voi pois pyyhkiä. Myöskin elämä pilalla.

Vierailija
111/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä!

Olen rasittava teinipirpana. Olen vakuuttunut siitä että olen erittäin kiehtova ja uniikki nainen. Muistijälki on nyt mielessäni. Mies tökkäisi tissiin. Lähtemättömät arvet sielussani. Ei voi pois pyyhkiä. Myöskin elämä pilalla.

Seksuaalinen ahdistelu on väkivaltaa ja ahdistavaa sekä traumatisoivaa. Esimiesasema luo vielä enemmän epäluottamusta ihmisiin.  Tyttö ei ehkä uskalla olla enää miesten seurassa, vaikka he olisivat opettajia, valmentajia tai esihenkilöitä, sellaisia joihin pitäisi pystyä luottamaan.

Vierailija
112/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mitenkään pervo ollu. Perusheteromeininkiä.

Väitätkö siis, että kaikki/useimmat heteromiehet ovat naisia ahdistelevia sikoja, jotka eivät osaa käyttäytyä ihmisten tavoin? Kuulostaa miesvihalta.

Jos taas noin ei ole, niin tämän täytyy olla epätavallisen vaarallinen pervo, jollaisia useimmat miehet eivät onneksi ole. Kumpi se nyt on?

Kyllä miehiä tissit kiinnostaa.

Homoja ei kiinnosta.

Ne on niitä SETA-miehiä...

Vierailija
113/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei ainakaan nuori, koska on 60-vuotias.

Vierailija
114/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta? 

Vierailija
115/115 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikkakunta?