Pervo savolainen k-kauppias potkittiin pois Keskosta
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Miten 17 vuotias on peruskoulussa? Erikoislapsi? Jäänyt pari kertaa luokalle vaikka nykyään ei jätetä luokalle 🤔
Sanottiinhan se jo otsikossa: savolainen. Jos savolainen saa edes peruskoulun suoritettua ennen täysi-ikäisyyttä niin sehän on ihan hieno saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Miten 17 vuotias on peruskoulussa? Erikoislapsi? Jäänyt pari kertaa luokalle vaikka nykyään ei jätetä luokalle 🤔
Suomessa ei pääse samalla viikolla oikeuteen, kun asia on tapahtunut. Tekoaikaan 15-16 vuotias ja ysillä tet-harjoittelussa.
Sitten on tullut tutkinta ja normaali oikeuslaitosten jonot eteen. Vierähtää helposti vuosi kaksi, ennen kuin oikeuteen päästään. Ihan tavallista ja normaalia suomessa, jokaisen ihmisellä oleva tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutui, ei potkittu ulos.
Tuollaisissa tilanteissa yleisemmin annetaan mahdollisuus irtisanoutua, ennen kuin yritys itse potkii pellolle.
Pakkohan jotain bonuksia on saatava muuten menettää työkkärin tuet ym jos työsopimus on loppunut omista syistä johtuen.
Yrittäjällä on vähän huonoa työkkärin kanssa. Mutta tottakai Kesko on maksanut kaverin hiljaiseksi.
Keskon ei ole tarvinnut maksaa mitään.
Irtisanotun sitä vastoin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän näiden setämiesten päässä oikein liikkuu?
Tässäkin tapauksessa kysymys oli peruskoulun työharjoittelijasta ja lapsesta.
Kyllä olen tätä miettinyt. Meidän K-kauppias aikoinaan taputteli peppua milloin milläkin lehdellä, pahvin palalla, flappitaululla.. Se kiitteli kaikki kauppansa tyttöjä (vanhempiakin), suht tyypillistä kasari menoa. Mä sitten päätin, että nyt mennään pikkasen pitkälle ja sanoin kahvihuoneeseen kun kahville jäätiin, että mä en pidä sopivana tuota kiitos systeemiä. Voi vaikka kättäpäivää sanoa kiitos, mutta ei noin. Mies meni hämilleen. Myöhemmin hän pyysi multa anteeksi. Vähän myöhemmin hän pyysi koko porukalta anteeksi. Hän oli häpeissään, ettei ollut edes ajatellut tekevänsä väärin. Paljon tuli muutoksia ja olin mäkin vielä talossa
Olin nuorena aika tuittu. Nykyään sitä peruuttaisin takaisin ja pyytäisin läpsyä toisellekin kankulle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei Savossa ole erityislapsia. Niitä on niin pilvin pimein etteivät ne enää ole erikoisia, lähinnä standardi. Enämpikin joskus hämmästyy jos tulee savolainen joka ei ole ihan se matalaotsaisin ja jolla on älykäs katse.
No voi hlvetti, parin sekunnin tissin puristamisesta vankeustuomio, korvauksia ja sitten vielä työ ja yritys menee alta, HAISTAKAA KAIKKI AKAT HEVOSENVITTU; ei tuossa ole mitään järkeä eikä inhmillisyyttä ja en ole hän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä!
Aivan, mitä tapahtui sille että ihminen se K -kauppiaskin on ja tekee virheitä siinä missä muutkin. 1 virhe ja ulos. Aika karua.
Se virhe oli käydä käsiksi lapseen. Kesko ei tykännyt siitä.
Eikä kovin moni muukaan.
Ehkä tästä joku voi ottaa opikseen, ettei kannata käydä käsiksi lapseen.
Eihän toi ole edes sakkoliha.
Tissit on yksityisasia. Katsoa saa vaan ei kajota.
Ei saa kyllä tuijottaa tissejä. Se on junttia.
Pervo? Ihan normaalia heterolle tykätä tisseistä.
Tuomiota olisi voinut keventää jos tissit olivat hyvät.
Jos lukee jutun niin kauppiashan itse ei osannut sanoa syytä teolleen eli ei ole kiistänyt tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Pervo? Ihan normaalia heterolle tykätä tisseistä.
Juuri noin.
Mikään ei enää nykyään ole niin erityisasemassa kuin nainen. Miehen hakkaamisesta ei saa tuollaisia tuomioita.
Meni sitten sukulaistyttöä puristelemaan, mutta se on serkusten avioliittojen mekassa savossa yleistä.
Vierailija kirjoitti:
No voi hlvetti, parin sekunnin tissin puristamisesta vankeustuomio, korvauksia ja sitten vielä työ ja yritys menee alta, HAISTAKAA KAIKKI AKAT HEVOSENVITTU; ei tuossa ole mitään järkeä eikä inhmillisyyttä ja en ole hän!
Saman verran siinä on järkeä ja inhimillisyyttä kuin siinä, että kourii lasta. Notta ihan kohtuullinen seuraus tuo on.
Kunnon kauppias vain testasi tavaran, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei enää nykyään ole niin erityisasemassa kuin nainen. Miehen hakkaamisesta ei saa tuollaisia tuomioita.
Ei saa naisenkaan hakkaamisesta. Mitä sä oikein valitat
Vierailija kirjoitti:
Haist ite kivikaudelle juuttunut luolamies. Kyllä normaalijärjellä varustettu ihminen tajuaa, ettei toisen intiimialueisiin kosketa ilman lupaa. Varsinkaan työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman verran siinä on järkeä ja inhimillisyyttä kuin siinä, että kourii lasta. Notta ihan kohtuullinen seuraus tuo on.
Ei oo 17v enää mikää pikkulapsi ja emmehän edes tiedä että kuinka lähellä hänen 18v syntymäpäivä oli.
Äijä meni tunnustamaan tai sitten oli naistuomari.