Lempiruokasi ja muut peukuttaa pitävätkö vai eivät.
Omani on ehdottomasti
Kermainen uunilohi ja itse tehtyä perunamuusi.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kamounia. Naapurin sudanilaisen perheen äiti teki usein tätä ja kutsui kaikki pihan lapset syömään.
Kukaan ylä- tai alapeukuttajista ei varmaan ole edes maistanut?
Herkkuvoileivät metukalla, gouda-juustolla, tomaatilla, kurkulla.
Jauhelihakastike ja spagettia. Rakastan pastaruokia, mutta jauhelihakastike+spagettia=NOM 🍝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamounia. Naapurin sudanilaisen perheen äiti teki usein tätä ja kutsui kaikki pihan lapset syömään.
No ihan tunnettu ruoka tuo on ja tuttu varmasti jokaiselle joka tuntee edes vähän esim. tunisialaista keittiötä.
Ei ole yhtä lempparia, mutta jos joku niistä monista pitää mainita niin kanakeitto.
Kaalipata. Ei riisillä, vaan kokonaisilla ohrasuurimoilla.
Täytetyt letut (jauheliha, sipuli, tomaatti, aurajuusto)
Itse tehdyt hampurilaiset joissa itse paistetut täyslihapihvit, itse tehty majoneesi ja sämpylä, hyvä juusto ja paljon tuoreita kasviksia.
Kermainen perunamuusi ja mummon tekemät lihapullat ja ruskea kastike, lisäksi porkkanaraastetta ja ruisleipää voilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan tunnettu ruoka tuo on ja tuttu varmasti jokaiselle joka tuntee edes vähän esim. tunisialaista keittiötä.
Niin kuinka moni muka tekee pataa johon lisätään saman verran naudalihaa ja maksaa? Naudanliha on kuitenkin aika kallista.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissosekeitto.
Miten tämä voi olla jonkun lempiruoka? :D
Porkkanaperunamuusi ja lihapullakastike.
Vierailija kirjoitti:
Tilliliha
Piparjuuriliha
on toinen inhokki.
Poron sisäfilettä, kanttarellikastiketta ja valkosipuliperunoita
Kylmä- ja lämminsavustettu siika.
Lämminsavustettua siikaa tykkään syödä ilman mitään, pelkkä savusiika ja kylmäsavustettua siikaa tykkään laittaa voideltun hapankorppuleivän päälle
Pitkään haudutettu karjalanpaisti itsetehdyllä perunamuusilla