Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä kuuntele minua! Mitä tässä voisi tehdä? :(

Vierailija
21.02.2007 |

Joudun sille samat asiat sanomaan ainakin kahdesti. Se vaan mennä hölöttää eteenpäin ja saan ottaa melkein käsistä kiinni ja sanoa, että kuuntele. Ei ole mikään ylivilkkaustapaus vaikka siltä kuulostaakin. Se ei vaan jaksa keskittyä muhun yhtään. Tuntuu kuin olisin ilmaa :(

Monesti selitän jotain ja mies sanoo " joo" . Kohta käy selville, ettei sillä ole hajuakaan mistä just olen puhunut. Joskun kun olen kysynyt, että miksi sanot joo kun et kerta kuuntele niin sanoo, että oli just muuta mielessä tai en kuullut metelin (?) takia. Kun kysyn, että miksi sitten sanot joo, niin ei osaa vastata.

Äsken tuossa varasin lääkäriajan tytölle miehen vieressä. Soitin ja kerroin, että aamulla 9.00 aika. Mies vastasi joo. Kahden minuutin päästä kysyy, että soititko ja saitko ajan kun hänen pitää tietää mihin aikaan voi järkätä kokouksen. Mulla keitti yli ja tulin tähän koneelle.

Olen alkanut viime aikoina nalkuttamaankin tän takia. Minä, joka vannoin, etten ikinä nalkuta :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raivostuttavaa. En tiedä, onko se sitten sama, ettei kiinnosta. Mutta exä on nykyään. Ja harrastaa ihan samaa vieläkin. Kyselee esim. jotain lasten juttua mistä olen kertonut jo aijemmin, mutta ei ole kuunnellut.

Vierailija
2/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ei, vaan ehkä kolmen vuoden kuluttua tämä alkoi. Huolestuttaa, että missäköhän ollaan kymmenen vuoden päästä... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osittain siksi onkin nykyisin ex. Suhteen alussa ei ollut tuollainen vaan muuttui vuosien myötä. Loppujen lopuksi tilanne vaan paheni ja paheni. Viimeiseen vuoteen emme sitten enää puhuneetkaan oikeastaan mistään, lapsen asioista vähän, mutta ei muuta, koska mua ärsytti, ettei mies kuunnellut eikä miestä kiinnostanutkaan kuunnella.

Vierailija
4/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku kalliimpi vaate tai jotain ja kun miehesi kauhistelee, että mitä sä tuommosen oot menny ostamaan, vastaa miehellesi että sä kyllä kysyit että saatko ostaa ja että se vastasi joo :) ..eiköhän opi kuuntelemaan?

Vierailija
5/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja osittain siksi onkin nykyisin ex. Suhteen alussa ei ollut tuollainen vaan muuttui vuosien myötä. Loppujen lopuksi tilanne vaan paheni ja paheni. Viimeiseen vuoteen emme sitten enää puhuneetkaan oikeastaan mistään, lapsen asioista vähän, mutta ei muuta, koska mua ärsytti, ettei mies kuunnellut eikä miestä kiinnostanutkaan kuunnella.

5: hyvä vinkki muuten, mutta kyllä se tuommoiset valikoisi. Jos on kyse esimerkiksi mun menosta jonnekin niin sen tuntosarvet nousee heti. Saan siis kyllä mennä, mutta menot ei jää hänelle epäselviksi. Osasinpa hyvin selittää...

Vierailija
6/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun keino saada mies kuuntelemaan, eli katsekontakti. Jos lukee esim. lehtee samalla kun luen, niin on ihan varmaa, ettei kuuntele, vaikka vastaileekin " joo" .

Vierailija
7/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että hänen mieltään painaa joku työ tai joku muu juttu, tai on ajatuksissaan muuten vaan..kerro miltä susta tuntuu..mutta ennen kuin aloitat varmista että hän kuuntelee :) Voihan olla että hän on jo liian tottunut siihen että olet siinä ja ei itse huomaa miten käyttäytyy, tuntee olonsa turvalliseksi ja on omissa mietteissään? tai kirjoita asiasi paperille ja anna miehellesi luettavaksi, jos ei todella kuuntele yhtään :)

Vierailija
8/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: katsekontaktia olen ottanut ja silloin auttaa! Mutta aina ei ehdi ottamaan kädestä kiinni ja sanomaan, että katso tänne ja kuuntele (kuin pikkulapsille!). Ollaan esim. lasten kanssa lähdössä jonnekin ja toinen pukee toista, mene siinä sitten katsomaan miestä silmiin :)

ap

Vierailija
9/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmettelee niin kerro että tältä tuntuu kun hän ei kuuntele sinua.

Vierailija
10/10 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on kiinnostunut sinun tekemisistä, sanomisista ja menemisistä, niin hän kyllä rakastaa sinua. Se on välittämistä. Jos miestä ei kiinnosta naisen menemiset, vaan on ihan sama mulle/ei kiinnosta- meininki, niin sillon ei kyllä välitäkkään..