Kuvaile kaksi parasta yhden yön juttuasi!!! Tapasitteko myöhemmin?
Kommentit (6)
Huoh, millaista kyyditystä häneltä sain. Lähdimme baarista yhdessä useamman kerran, oliko ollut 6-7 kertaa. En ole eläissäni " tavannut" yhtä sopusuhtaista melaa kuin tällä hepulla oli. Se ei unohdu koskaan. Monet kerrat olen tästä seksistä unelmoinut...tosin, viime kesänä näin hänet terassilla varmaan kymmenen vuoden tauon jälkeen, niin hepussa ei ollut enää mitään sellaista, mitä olisin halunnut, mutta se elin...huoh.
Varsinkin suuseksi ja se mela :)
Kakkosena erään bändin kanssa kivat jatkot oli meillä.
Yhden kanssa tunnelma oli ihanan romattinen, ja edettiin aika rauhallisesti. Seksi oli hyvää, eikä jääny pahoja fiiliksiä. Toisen kanssa oli semmosta eläimellistä himoa, jota toteutettiin joka puolella asuntoa ja monissa eri asennoissa. Oli jälleen hyvää seksiä, eikä jääny huonoja fiboja. Onhan näitä..
yhden yön suhdetta kokennut!? Millaisia hutsuja täällä oikein pyörii....
mulla niitä on ollu n 20 ja 90% niistä on ollut tosi hyviä kaikin puolin...parasta sain kerran Dublinissa...
Eilen täällä kirjoiteltiin mittava ketju kamalista yhden yön kokemuksista. Jossain vaiheessa ketjua alettiin ihmetellä (minä muiden mukana)yhden yön suhteiden suosiota, kun ne usein ovat kamalia.
Puolustajia tuli heti paikalle. Tämähän on ketju, jossa pitää kirjoittaa niistä kamalista kokemuksista toitottivat nämä asiaa puolustavat!!!
Laitoin saman tien aloituksen niistä hyvistä kokemuksista ja tässä se nyt nähdään. Tässä ne hyvät nyt on listattuina!!!
En muuten katso yhden yön suhteeksi sellaista, joka on jatkunut vuodesta -99. Sori, mutta minusta öitä on silloin takana paljon enemmän kuin yksi.
Ap