Oletko pidetty ihminen?
Jos et, niin pysähdys toviksi miettimään.
Johtuu täysin itsestäsi. Näin se homma menee.
Kommentit (57)
Mitä se sulle kuuluu, vìtun imbesilli?
En varmaankaan, korkeintaan semimukava, mutta en muutenkaan tykkää feikkailusta vaan olen mielummin oma itseni.
Olen, koska olen hauska, avoin ja hyvä kuuntelija sekä keskustelija. Toki olen osan mielestä helvetin ärsyttävä.
Kuin sanoisi vasenkätiselle, että muutu oikeakätiseksi.
Muuten joo, mutta esimiestyössä ei aina voi olla kaikille mieliksi, ja aivan varmasti joku on joskus ottanut nokkiinsa kun olen esim. puuttunut huonoon käytökseen.
Olen yleensä ihmisten mielestä ystävällinen ja mukava, mutta en usko heidän varsinaisesti pitävän minusta.
Olen rocn roll star. Naiset käy ihan kuumana.
En ole vaikka olen yrittänyt olla mahdollisimman harmiton ja ystävällinen. Hiljainen. En jaksa olla joku viihdyttäjä että pidettäisiin.
Olen suorastaan vihattu.
Ja kyse ei ole siitä mitä olisin tehnyt, vaan siitä mitä en ole tehnyt.
En ole näyttänyt ystävälliseltä, enkä ollut sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten joo, mutta esimiestyössä ei aina voi olla kaikille mieliksi, ja aivan varmasti joku on joskus ottanut nokkiinsa kun olen esim. puuttunut huonoon käytökseen.
Oletko esimies joka istuu omassa kopissaan vai oletko kartalla mitä firmassasi tapahtuu ruohonjuuritasolla?
Ilmeisesti. Ainakin työpaikalla työkaverit hymyilevät iloisesti, kun tulen paikalle. Tuntuu hyvälle
En ole pidetty ihminen, koska minulla on synnynnäisiä ominaisuuksia, josta ihmiset eivät pidä. Mutta ei se haittaa. Tunne on molemminpuolinen.
Jotkut tykkää kovasti, jotkut inhoaa heti. Sillä mitä teen ei vaikuta olevan mitään tekemistä aian kanssa.
Kuulun työpaikkani hyväsydämisten kerhoon.
Elän lähes erakkona, mutta ne hetket kun on pakko osallistua sos. elämään, ihmiset tuppaavat pitämään vähän liikaakin, haluaisivat nähdä useammin ja tutustua paremmin. Mua ei kiinnosta. Itsekseen on niin helppoa ja rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Kuin sanoisi vasenkätiselle, että muutu oikeakätiseksi.
Ei ole verrattavissa.
En ole.
Tiedän, että itsestä se johtuu, mutta en osaa tehdä siihen liittyviä muutoksia. Teoriatasolla tiedän ne, en vain osaa käytännön tasolla toteuttaa niitä.