Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pidetty ihminen?

Vierailija
20.11.2024 |

Jos et,  niin pysähdys toviksi miettimään.

Johtuu täysin itsestäsi. Näin se homma menee.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Esitän työpaikalla mukavaa ja kohteliasta. M28

Vierailija
22/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta esimiestyössä ei aina voi olla kaikille mieliksi, ja aivan varmasti joku on joskus ottanut nokkiinsa kun olen esim. puuttunut huonoon käytökseen. 

Ei pidetty ihminen ole mielistelijä.Hän on aito, siksi pidetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suorastaan vihattu.

Ja kyse ei ole siitä mitä olisin tehnyt, vaan siitä mitä en ole tehnyt.

En ole näyttänyt ystävälliseltä, enkä ollut sosiaalinen.

Mulla on vähän sama. Jotkut odottaa mun tekevän ilmasiks sellasia asioita mitä ne ite ei tekis ees maksusta ja suuttuu ku en tee.

Vierailija
24/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei kiinnosta 

Vierailija
25/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja se on juuri sitä mitä haluan, pysyy kaikki ylimääräiset, idiootit ja turhakkeet pois tieltä. Teen sen hyvin selväksi muille ettei minua kiinnosta v*ttujakaan mitä heille kuuluu tms.

Ja minulla on puoliso sekä lapsia. Ei uskoisi vai mitä? Mutta he eivät olekaan mitään edellämainituista vaan hyvin rakkaita läheisiä.

Vierailija
26/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta esimiestyössä ei aina voi olla kaikille mieliksi, ja aivan varmasti joku on joskus ottanut nokkiinsa kun olen esim. puuttunut huonoon käytökseen. 

Työpaikalla vaikea yhtälö kun menee kertomaan näkemyksensä niin voi saada leiman otsaan työpaikkakiusaajana. Siki esimiehen tehtävä on puuttua käytökseen.

Vierailija
27/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Johtunee siitä, että osaan olla ihmisten seurassa tosi mukava, kiltti, olen hyvin kohtelias, ystävällinen, huomaavainen, ja todella hyvä kuuntelija. Hymyilen aina, katson silmiin, vältän konflikteja, mietin aina ennenkuin puhun, vältän tuomitsemasta tai loukkaamasta ihmisiä. En koskaan valita mistään enkä puhu pahaa toisista. 

Mutta itse en oikeasti tykkää kovinkaan monesta ihmisestä, suurin osa ärsyttää minua jollain ominaisuudellaan, ja miltei kaikki ovat tylsää seuraa. Viihdyn itsekseni ja olen vähän erakkoluonteinen. 

Vierailija
28/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta pidetään silloin kun toinen pystyy minulla teettämään niitä hommia mitä ei itse halua tehdä muuten saan olla täysin omassa rauhassa

Vierailija
29/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi miettiä? Suurin osa ihmisistä kun ei ole riippuvaisia huomiosta tai muiden mielipiteistä. Paitsi hyväksynnän hakijat.

Vierailija
30/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esimies joka istuu omassa kopissaan vai oletko kartalla mitä firmassasi tapahtuu ruohonjuuritasolla?

Osallistun ja osallistan mahdollisimman paljon, keskustelen ja ennen kaikkea kuuntelen, eli olen aika hyvin kartalla myös suorittavan portaan tekemisestä. Mutta aina välillä vastaan tulee työntekijöitä, jotka esimerkiksi kokevat oikeudekseen haukkua työkavereita tai jättää osan tehtävistä hoitamatta, eivätkä näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Jos näihin ei puuttuisi, olisi huono esimies kaikkia muita työntekijöitä kohtaan, vaikka kyseiset henkilöt eivät puuttumisesta ilahdukaan. 

Vierailija
31/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin, mutta olla mieliksi tarkoittaa eri asiaa kuin mielistely. 

Vierailija
32/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki nauravat kun näkevät naamani. 

Vierailija
33/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin sanoisi vasenkätiselle, että muutu oikeakätiseksi. 

Ei ole verrattavissa.

No kyllä on. Vai miten, kuvitteletko että ihminen voi muuttaa esim. omia aivojaan rakenteellisesti vain päättämällä tehdä niin?

Vierailija
34/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joko hiljaa, mistä ihmiset eivät pidä. Tai sitten puhun jotain typerää ja tavalla, josta ihmiset eivät pidä. Hiljaisuus-asiaa olen yrittänyt korjata, mutta se johtaa helposto tuohon kakkoskohtaan. Sori vaan kaikille. En oikeasti osaa.

Vierailija
35/57 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kerran jotenkin havahtunu tähän maailmaan putkassa mut en tiiä olinko pidätetty karmee jysäri

Vierailija
36/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hiljainen seinäruusu, ettei kukaan huomaa minua. Joten minusta ei myöskään pidetä.

Vierailija
37/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe pidettynä olemista mitenkään erityisesti tavoittelemisen arvoiseksi, johtunee siitä, että minulla ei ole mitään erityistä tarvetta miellyttää tai mielistellä ketään. Joku tykkää, joku ei. Seurastani saa ihan vapaasti poistua, joskus se on jopa suotavaa. Lähden itsekin nostelemaan, jos seura ei miellytä.

Vierailija
38/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan kysymään asiaa tutuiltani🤔

Vierailija
39/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja just viime yönä heräsin unesta jossa siinäkään en ollut pidetty. Joskus siis vielä näin sellaisiakin unia joissa mulla oli ihan normaalia sosiaalista elämää ja niistä oli inhottava herätä todellisuuteen.

Nykyään olisi varmaan jo hankala jutellakaan kenellekään kun ei normaalisti puhu kuin "hei-kiitos-moi" kaupan kassalla pari kertaa viikkoon.

Vierailija
40/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Enkylläkään ensinäkemältä vaan pidemmän tuntemisen kautta.

Olen luotettava, hyvä kuuntelija, kiinnostunut ihmisistä ja muistan heille tärkeät asiat. Osaan myös kannustaa ja lisätä toiveikkuutta. Itselleni se kylläkin käy välillä raskaaksi ja joudun ottamaan siksi paljon omaa aikaa, mistä monet ihmiset ei pidä.

Haasteena on myös se että myös minua kuunneltaisiin eikä vain toisin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi