Tein noin 10km kävelylenkin, en ymmärrä mitä ihmeellistä pikku lumimyrskyssä on?
Miksi jotkut ihmiset ylireagoi, lumi on vain vettä. Jos olet huonossa kunnossa, niin tottakai asiat on haastavia. Mutta jos olet suht normaalissa kunnossa, niin mitä ihmeellistä on lumessa?
Ihan tosissaan kerrotaan aikuisille ihmisille, että heidän pitäisi välttää liikkumista ulkona, joo ei pidä.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluikin: missä sataa lunta? Tai missä on maassa lunta? Tiedotan , että Helsingissä , keskustassa, sataa vettä ja maa on musta.
Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kaikki eivät asu Helsingissä. Yllättikö?
Tieto, että Helsingissä maa on musta on hyvä alku sille, kun pihdataan missä sitä lunta oikein kovasti sataa ja paljonko. Kehdataan kirjoittaa, että kaikki eivät asu Helsingissä, Mutta sen sijaan voisi kirkoittaa paikkakunnan nimen. On kyllä töppelöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotte mitä sanotte mutta sellaista vaatetta ei ole jossa et ole kuin muovipussissa.
Minä kuljen ulkona joka päivä säällä kuin säällä, en ole kastunut vielä kertaakaan, niin että vesi olisi tullut läpi, en edes tänään. On ikävää jos et osaa edes pukeutua sään mukaan, kannattaisi varmaan jo ruveta opettelemaan, se on ihan perustaito, varsinkin suomalaiselle.
No se on mukavaa, että snä kuljet muovikelmuun kääriytyneenä eikä vesi tule läpi. Mahtaa olla näky kun kävelet ulkona naamaa myöten kelmutettuna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotte mitä sanotte mutta sellaista vaatetta ei ole jossa et ole kuin muovipussissa.
Minä kuljen ulkona joka päivä säällä kuin säällä, en ole kastunut vielä kertaakaan, niin että vesi olisi tullut läpi, en edes tänään. On ikävää jos et osaa edes pukeutua sään mukaan, kannattaisi varmaan jo ruveta opettelemaan, se on ihan perustaito, varsinkin suomalaiselle.
Julistat nyt tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia lukematta edes mitä aiemmin on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluikin: missä sataa lunta? Tai missä on maassa lunta? Tiedotan , että Helsingissä , keskustassa, sataa vettä ja maa on musta.
Tieto, että Helsingissä maa on musta on hyvä alku sille, kun pihdataan missä sitä lunta oikein kovasti sataa ja paljonko. Kehdataan kirjoittaa, että kaikki eivät asu Helsingissä, Mutta sen sijaan voisi kirkoittaa paikkakunnan nimen. On kyllä töppelöitä.
Et osaa itse katsoa säätiedotteesta tai ihan vaikka iltapaskan etusivulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on mukavaa, että snä kuljet muovikelmuun kääriytyneenä eikä vesi tule läpi. Mahtaa olla näky kun kävelet ulkona naamaa myöten kelmutettuna :D
Mitä keljuilua. Minä ajan pyörällä kun räntää tulee solkenaan ja samoin kun vettä sataa. Terveelistä, kun huolehtii kotona lämpöisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä keljuilua. Minä ajan pyörällä kun räntää tulee solkenaan ja samoin kun vettä sataa. Terveelistä, kun huolehtii kotona lämpöisestä.
Sitä saa mitä tilaa, lapsipieni. Älä tule jankkaamaan, ettei vesi kastele, jos et kestä vttulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa itse katsoa säätiedotteesta tai ihan vaikka iltapaskan etusivulta?
Vikea nuori mies. Voi ei. Arvasin että tulee, ettet osaa tai tule itse tänne. Ei vinoilu ole keskustelua.
Minä käyn joka päivä uimassa enkä koskaan kastu. Pukeutumiskysymys. Kyllä pitää olla uusavuton, jos uimahallissa saa itsensä märäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörällä ajosta oli kyse, oletko vasemmistolainen kun et ymmärrä asioita.
Pyörällä ajosta oli kyse, oletko vasemmistolainen kun et ymmärrä asioita.
Kyllä se vesi pyörällä ajaessakin kastelee. Kännissäkö ajelet, kun et sitä huomaa?
Tämä 40-vuotias reipas ulkoilija on varmasti niitä ihmisiä, jotka eivät edes seksin aikana kostu. Ei tule läpi, kun on vttukin kelmutettuna :D
Ei tuolla mikään lumimyrsky ole, siellä sataa lunta, mitä sitten? 10km on ihan normaali päivä kävely, jos jollain ei tuo määrä tule täyteen niin voi voi, itse kävelin just duunista himaan 16km niin kuin teen joka päivä enkä silti tule tänne hehkuttamaan päivittäin tuota "hirmu suoritusta". Silti, kyllä se vähän ärsyttää jos tuulee samalla suoraan kohti kun kävelet.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla mikään lumimyrsky ole, siellä sataa lunta, mitä sitten? 10km on ihan normaali päivä kävely, jos jollain ei tuo määrä tule täyteen niin voi voi, itse kävelin just duunista himaan 16km niin kuin teen joka päivä enkä silti tule tänne hehkuttamaan päivittäin tuota "hirmu suoritusta". Silti, kyllä se vähän ärsyttää jos tuulee samalla suoraan kohti kun kävelet.
Kuitenkin tulit nokittelemaan, että sinäpä kävelet 16km kymmenen sijaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Itse en näe mitään järkeä siinä, että tallustelisin 16km päivässä. Se ei ole erityisen järkevä tapa käyttää aikaansa. Toki kevyen istumatyön jälkeen voi vielä tehdä mieli käppäillä reilu pari tuntia, kun jalat ovat istumisesta puuduksissa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi taulapää, joka ei ymmärrä, ettei kaikki suomalaiset asu samassa paikassa kuin sinä.
Itse juoksen kympin, en vähempää ja niin että yskin verta ja kielellä maistuu rautha. En koskaan kävele, edes lähi baariin.
Jos kävelisin, niin pysähtyisin puiden kohdalle lyömään nyrkillä sata etusuoraa puun runkoon ja antaisin kolmesataa mawaa molemmin jaloin pihakoivuille karaistaakseni itseäni lisää, koska kävely on nössöille.
Jos itkettää että lenkkarit kastuu ja lenkkareiden pitääkin kastua ja olla liukasta, niin laittakaa saatana muovipussi sinne väliin. Sukat kastuu hiestä jokatapauksessa.
Mitään nössöjen vedenpitävää koretex paskaa en osta. Se on niille joilla tulee pipi ja kylmä. Tää lenkkiporukka myös pukee ylleen huomioliivit ja jouluvalaistukset. Helppoa porukkaa venäläiselle tarkka-ampujalle. Askelkin kuuluu satojen metrien päästä. Yrittäkääpä juosta mieluummin niin ettei askel kuulu. Ottaa paremmin lihaksistoon nilkkapainot jalassa ja reppu täynnä hölskyvää materiaalia. Mitään hitec painoliivejä ei pidetä, koska ne on nössöille. Reppu vituttaa enemmän tasapainoa ja hiertää paikkoja.
Kovan tien kulkija juoksee jäällä ilman nastoja tai jouluvaloja. Siitä se tasapaino kehittyy, jos kehittyy niin ainakin saa kaatuilla loskassa.
Kovuus tulee siitä mihin pystyt. Urheiluopettajan sanoin, urheilun ei pidä olla mikään lomamatka tai nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Lähde autolla ajelemaan tuonne myräkkään ja kun tietä ei ole vielä kunnolla aurattuhelppo se on kävellen mennä
No just tulin kotiin, kun kävin kaupungissa. 40 km suuntaansa. Auraamattomat tiet aiheuttivat kanssa-autoilijoille selkeää ahdistusta, parhaimmillaan ajettiin mennessä 35km/h :') Onneksi paluumatkalla sai ajaa lähes normaalisti, kunnes lopussa taas joku "iik, sataa lunta, ajan 60km/h"- tyyppi osui eteen.
Kyllä ap'n pitäisi saada kutsu Linnan juhliin. On tuo kyllä sen tason suoritus. Ja kun Stubbkin kuuluu olevan urheilumiehiä.