Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein noin 10km kävelylenkin, en ymmärrä mitä ihmeellistä pikku lumimyrskyssä on?

Vierailija
20.11.2024 |

Miksi jotkut ihmiset ylireagoi, lumi on vain vettä. Jos olet huonossa kunnossa, niin tottakai asiat on haastavia. Mutta jos olet suht normaalissa kunnossa, niin mitä ihmeellistä on lumessa?

Ihan tosissaan kerrotaan aikuisille ihmisille, että heidän pitäisi välttää liikkumista ulkona, joo ei pidä. 

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n älykkyysosamäärä 50.

Vierailija
42/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyisin lumen satamisesta uutisoidaan kuin olisi maailmanloppu tulossa.

Se on tää uusi normaali mikä on tullut tänne Usasta. Pitää olla hysteerinen kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli tunnin olin juuri kolaamassa pihaa. Oli joo tosi mukavaa,kun pipo ihan litimärkä ja takki myös. Hanskatkin kastui läpi. Mut kyllä mä nyt mielelläni olen sisällä,kun on niin märkää lunta ja sataa viistosti. Olis edes kuivaa pakkaslunta.

Jännä kuinka ihminen voi varustautua, ihan vaikka ostamalla hupullisen takin vedenpitävän, hanskat joista ei tule vesi läpi, kunnon kengät jne. Niitä on ollut Suomessa myynnissä jo yli 100 vuotta. Sinunkaltaiset ihmiset ihan oikeasti rupeaa vituttamaan.

No sinä voit toki tehdä lumityöt jossain öljykangastakissa ja kumisaappaissa. Turhaan siitä pillastut, jos muut eivät toimi samoin kuin sinä. 

Vierailija
44/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli tunnin olin juuri kolaamassa pihaa. Oli joo tosi mukavaa,kun pipo ihan litimärkä ja takki myös. Hanskatkin kastui läpi. Mut kyllä mä nyt mielelläni olen sisällä,kun on niin märkää lunta ja sataa viistosti. Olis edes kuivaa pakkaslunta.

Jännä kuinka ihminen voi varustautua, ihan vaikka ostamalla hupullisen takin vedenpitävän, hanskat joista ei tule vesi läpi, kunnon kengät jne. Niitä on ollut Suomessa myynnissä jo yli 100 vuotta. Sinunkaltaiset ihmiset ihan oikeasti rupeaa vituttamaan.

Huomaa,  ettet ole elämäsi aikana koskaan tehnyt lumitöitä. Tarpeeksi kun vaatteet kastuu vesi tulee läpi vaikka olisi mitkä goretexit. Ei nekään vedessä uittamista kestä.

t. eri

Uusavuttomat suomalaiset, nyt itketään kun kolataan lunta. Eli sinä kylvet siellä lumessa kun kolaat, pyörit siellä, voi luoja mitä pellejä tämä palsta on täynnä. Ei osata edes lunta kolata.

Vierailija
45/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa,  ettet ole elämäsi aikana koskaan tehnyt lumitöitä. Tarpeeksi kun vaatteet kastuu vesi tulee läpi vaikka olisi mitkä goretexit. Ei nekään vedessä uittamista kestä.

t. eri

Uusavuttomat suomalaiset, nyt itketään kun kol

Lopetahan jo, Veeti-pieni. Ei kannata nolata itseään yhtään enempää täällä aikuisten palstalla. 

Vierailija
46/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah itse hiihdin 30km töihin aamulla vaikka ei ollut edes kunnolla lunta ja nyt parasta aikaa hiihtämässä takaisin ja tauolla naputtelen tätä.

Minäpä näin eilen töistä tullessani ihan oikeasti, kun yksi mummo-oletettu hiihti pellolla. Lunta oli ehkä parin senttimetrin kerros.

Vierailija
47/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa, en enää ihmettele tätä lausuntoa : "Ihmisiä kannetaan silkkityynyllä kivikkojen yli" - Sinkkonen

Uusavuttomuuden määrä on jotain käsittämätöntä.

Vierailija
48/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Uusavuttomat suomalaiset, nyt itketään kun kol

Huomaa, ettet ole elämäsi aikana koskaan tehnyt lumitöitä. Tämä jälkimmäinen kommenttisi vahvisti myös sen, ettet ole koskaan poistunut kotoasi. Katsos, kultapieni, kun sitä lunta tulee taivaalta. Ei siinä kylpeä tarvitse, että kastuu. Kokeile vaikka joku päivä, kun sataa märkää lunta, mitä tapahtuu jos menet seisomaan ulos vaikka vartiksi. 

Vierailija
49/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä myrsky? Vähän normaalia kovempaa tuulee eikä edes sada mitään.

Vierailija
50/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lunta? Vettä täällä vihmoo. Ja puuskittainen, vaarallinenkin tuuli. Näkyy puiden oksia puistossa katkoneen., toivottavasti viemärit vetää.

Vierailija
51/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on lunta? Vettä täällä vihmoo. Ja puuskittainen, vaarallinenkin tuuli. Näkyy puiden oksia puistossa katkoneen., toivottavasti viemärit vetää.

Maassa on lunta ainakin täällä Keski-Suomessa. Ja taivaalta tulee lisää koko ajan. 

Vierailija
52/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin puhuu ihminen, jolla ei pahemmin töitä tai muita elämän velvoitteita tai tavoitteita ole. On aikaa könytä ulkona turhanpanttina. Onneksi olkoon vaan sinulle, ap.

Vierailija
53/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on se, että saa olla ulkona rauhassa kun hysteeriset ihmiset panikoi.

Ja marketissa ei juuri ketään. Kassalle ei tarvinnut jonottaa. Ihanaa muutenkin kun on pieni lumimyräkkä.

Vierailija
54/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sun perseessä. Tai ehkä ennemmin aivojen paikalla, kun et tajua, ettei kaikki asu samassa paikassa kuin sinä. Ei edes samalla seudulla. 

Vierailija
55/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lunta tulee taivaalta

Kultapieni kun on olemassa vaatteita joista ei vesi tule läpi, myös hanskoja, kenkiä jne. Olet itse pihalla kuin lintulauta, jos kuvittelet että sade tai lumisade kastaa ihmiset joilla on asianmukaiset varusteet. Olen ulkoillut säännöllisesti kohta 40v kastumatta tai paleltumatta, säällä kuin säällä.

Vierailija
56/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin puhuu ihminen, jolla ei pahemmin töitä tai muita elämän velvoitteita tai tavoitteita ole. On aikaa könytä ulkona turhanpanttina. Onneksi olkoon vaan sinulle, ap.

Käykö muiden tekemiset noin tunteisiin. Otan osaa. Nyyh.

Vierailija
57/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultapieni kun on olemassa vaatteita joista ei vesi tule läpi, myös hanskoja, kenkiä jne. Olet itse pihalla kuin lintulauta, jos kuvittelet että sade tai lumisade kastaa ihmiset joilla on asianmukaiset varusteet. Olen ulkoillut säännöllisesti kohta 40v kastumatta tai paleltumatta, säällä kuin säällä.

Tule lässyttämään lisää sen jälkeen, kun edes kerran elämässäsi olet kokeillut lumitöiden tekemistä räntäsateessa. Turha jauhaa paskaa asiasta, josta ei tiedä vttuakaan. Pieni ulkoilu on hiukkasen eri asia kuin lumityöt. Miten muuten olet voinut ulkoilla jo 36 vuotta ennen syntymääsi?

Vierailija
58/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluikin: missä sataa lunta?  Tai missä on maassa lunta? Tiedotan , että  Helsingissä , keskustassa, sataa vettä ja maa on musta.

Vierailija
59/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parvekkeella röökillä käyminen ei ole ulkoilua. 

Vierailija
60/123 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi