Mies ei osaa käsitellä avio-ongelmia, joten olenko kohtuuton jos vaan lähden?
Kaikki keskusteluyritykset johtavat hänen puolestaan vain uhriutumiseen, välttelyyn ja ongelmien kiistämiseen. En jaksa enää vääntää tästä. Olen alkanut katsella asuntoja ja mietin että jos vaan muutan, en edes vaivaa häntä millään avioeropapereilla, ehtiihän sitä. Ihmetelköön sitten kun olen ollut viikon verran poissa, sikäli kun edes kiinnostaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti miehelläsi on avioliitossa vain yksi ongelma, sinä. Kun poistut, ongelmakin poistuu
T:setämies
Onko miehellä jokin sairaus, kun hän ei itse osaa päättää erosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ongelmat ovat niin isoja, että niitä ei pysty puhumaan?
Mies ei nosta sukkia lattialta vaikka olen nalkuttanut vuoden.
😊 Töni ne sukat sohvan tai sängyn alle. Mies oppii kun joutuu etsimään ja kumartelemaan itse. En ottaisi niin vakavasti sillä kaikilla meillä on virheemme.
Kun oikein todella vit. . . harmittaisi, keksisin itsellenikin jonkun uuden virheen ja kun hän nalkuttaisi, sanoisin ettei nalkuttaisi.
Olis kiva tietää millaisia ne ongelmat ovat? Kuinka vakavia näin ulkopuolisen näkökulmasta?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ongelmat ovat niin isoja, että niitä ei pysty puhumaan?
Huonoitsetuntoisen tai välttelevästi kiintyneen kanssa aivan kaikki, koska mikään vastuunotto pelottaa niin että alkavat marttyyriksi välittömästi. Eikä riipu sukupuolesta oman kokemukseni mukaan tämä.
Todennäköisesti miehelläsi on avioliitossa vain yksi ongelma, sinä. Kun poistut, ongelmakin poistuu
T:setämies