Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertti vai ekstrovertti

Vierailija
23.03.2024 |

Kumpi itse olette ja kumman haluaisitte kumppaniksi mieluummin? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku on lisännyt niiden perään sanan vertti. Entä jos on intro ja ekstro. Mulle riittää ne.

Vierailija
2/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mä olen vertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamumortti ja iltavertti.

Vierailija
4/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti etsii taivasta sisältään ja ekstrovertti ulkopuoleltaan. Kumpihan mahtaa löytää ensin?

"Kääntykää, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!" Matt. 4:17

Vierailija
5/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti olen ja introvertti olis mieluisampi kumppani. Jotkut ekstrovertit ei ymmärrä että minulla on erilaiset tarpeet ja koittaa muuttaa kaltaisekseen. Se ei haittaa jos antaa mun olla sellanen kuin olen ja itse sosialisoi menemään mutta en jaksa aina olla itse mukana 

Vierailija
6/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambi

Vierailija
7/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja haluan introvertti kumppanin. 

Vierailija
8/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä intro, mies ekstro. Toimii hyvin näin, kun mies onneksi ymmärtää minua ja on ihan kätevää kun hän hoitaa kaikki sosiaaliset tilanteet eikä minun tarvitse.

Vierailija
9/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti (ISFP eli flegmaattis-sangviininen) ja haluan mieluummin introvertin kumppaniksi.

Vierailija
10/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin ambivertti. 

Vierailija
11/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin ambivertti. 

Ja haluan noista kahdesta ekstrovertin kumppaniksi, mutta paras olisi ambivertti. 

12/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intro, enkä tartte kumppania 😎 

Vierailija
13/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen ekstrovertit ovat rasittavia kouhottajia. Introvertit taas ovat miellyttäviä keskustelijoita.

Vierailija
14/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intro olen ja jos haluaisin kumppanin, haluaisin samanlaisen.

Vierailija
15/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä intro, mies ekstro. Toimii hyvin näin, kun mies onneksi ymmärtää minua ja on ihan kätevää kun hän hoitaa kaikki sosiaaliset tilanteet eikä minun tarvitse.

Sama meillä. Kyllä mä tosin introvertinkin miehen voisin ottaa, mutta voisi käydä raskaaksi sitten, jos pitäisi itse yrittää olla koko ajan se sosiaalisempi.

Vierailija
16/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja haluaisin ekstrovertin puolison. Ihan siksi, että kun se huitelisi menoissaan niin saisin olla rauhassa kotona, ja jos itselle tulee sosiaalisuusinto niin menisi vain mukaan.

Vierailija
17/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm Noh en juurikaan tarvitse omaa aikaa, mutta en pidä vieraista ihmisistä enkä isoista tapahtumista / ihmismassoista, vaan haluan viettää aikaani läheisten kanssa. 

Vierailija
18/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertti olen, ehkä himpun verran enemmän introverttiin kallellaan. Suunnilleen samankaltainen kumppani olisi paras. Ääripäät eivät viehätä. Hyvin ekstrovertit ihmiset ovat näkökulmastani monesti rajattomia, tahdittomia ja alkavat helposti syyllistää ja psykologisoida, jos joku ei ole samanlainen kuin he. Ääripään introverttien kanssa taas en pysty muodostamaan tunnesidettä enkä pääse samalle aaltopituudelle, koska he ovat omaan luonteeseeni nähden liian sulkeutuneita. Osa heistä tuntuu halveksivan sitä, että jollakulla on tarve avoimeen kommunikointiin ja tunteiden näyttämiseen parisuhteessa.

Vierailija
19/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
20/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja puolisoni on myös introvertti. Tosi helpolta tuntuu tämä yhteistyö kahden samanlaisen kesken.