Olen ammatiltani ennustaja. En ole eläessäni tehnyt muuta työtä. Miksi tämä närkästyttää joitakin?
Eli Aloitin ennustushommat tasan 50v vuotta sitten. Olen nyt 69v.
Koko ikäni olen näillä leivän tienannu. Olin kaksi vuotta ennen aloitustani erään vanhan naisen oppityttö. Hän osasi henkimaailmasta ja ennustuksesta kaiken. Olen tehnyt ennustajan työtä 50 vuotta.
Kommentit (43)
Vedätät mt-tapauksia ja viitsit vielä ottaa siitä rahaa!!!!!!
Puoskarointia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten johtuu, että minulla on useita vakiasiakkaita? Eivät he tulisi toista kertaa, jos olisivat tunteneet itsensä huijatuksi tai ennustamani asiat eivät olisi pitäneet paikkaansa.
Minulla on ystäväpiirissä tällainen ihminen, joka käy samalla ennustajalla säännöllisesti. Ennustaja on nähnyt hänelle uuden parisuhteen jo vuosia sitten, mutta tätä kumppania ei näy eikä kuulu. Hän haluaa tietää, vieläkö se uusi kumppani siellä tulevaisuudessa näkyy. Näkyyhän se, ja aikajanoja ennustaja ei osaa kertoa. Voi tapahtua ensi viikolla tai viiden vuoden päästä. Hmmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että teeskentelet osaavasi ennustaa, vaikka et osaa. Tyhjiä arvauksia pystyt heittelemään.
Hänhän kertoo tulkintoja astrologian näkökulmasta. Pitäähän tuossa tietää paljon esim. tähtukuvioista ja muista tavoista, ei vaan heitellä ajatuksia.
Tulkinnat astrologian näkökulmasta ovat soopaa. Astronomia on tiede, joka liittyy maailmankaikkeuteen.
Pappikin on huijariammatti, jos katsoo asiaa ateistin näkökulmasta.
Se on huijariammatti näkökulmasta riippumatta.
Eihän ole uskovaisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että teeskentelet osaavasi ennustaa, vaikka et osaa. Tyhjiä arvauksia pystyt heittelemään.
Hänhän kertoo tulkintoja astrologian näkökulmasta. Pitäähän tuossa tietää paljon esim. tähtukuvioista ja muista tavoista, ei vaan heitellä ajatuksia.
Tulkinnat astrologian näkökulmasta ovat soopaa. Astronomia on tiede, joka liittyy maailmankaikkeuteen.
Samaa voi sanoa useista henkisistä tavoista (uskontoon liittyvinä tai muuten) ja monenlaisista huveista. Jos ennustaja oikeasti osaa hommansa niin sehän on tapa ylläpitää yhtä kulttuurin alalajia, voi verrata vaikka museo-oppaaseen tai muusikkoon jos ei halua verrata uskonnollisiin ammatteihin.
Tämähän on kiinnostavaa. Kerro ihmeessä lisää. Miten ennustat? Mihin taitosi perustuu?
Mistä löydät asiakkaat?
Mitä täytyy oppia, jotta voi tulla ennustajaksi?
Olen se numero 14/25.
Sain alapeukkuja, miksi?
Keljuttiko jotakuta, se, että en ota "ennustuksistani" (todellakin lainausmerkeissä) rahaa?
Vai mikä kommentissani ärsytti?
Moni ei usko "näkemisen" lahjaan ja heitä ärsyttää, kun moni uskoo, kun pitävät huijarina.
Moni ennustaja on hyvä mentalisti, osaa johdattelevilla kysymyksillä saada ennustettavan kertomaan asoita ja sitten kertoo mitä tämä kaipaa kuulla.
Mutta onko siinä muutakin...? Länsimaiseen ajatusmaailmaan ei sovi, että on, mutta silti moni uskoo.
Pyydän yksityisviestillä loppuvuoden lottonumeroita. Laita saman tien Eurojackpotinkin, ettei tarvitse napeilla pelata.
Vierailija kirjoitti:
Olen se numero 14/25.
Sain alapeukkuja, miksi?
Keljuttiko jotakuta, se, että en ota "ennustuksistani" (todellakin lainausmerkeissä) rahaa?
Vai mikä kommentissani ärsytti?
Et kyllä ole 25, itse kirjoitin sen kommentin. En usko ennustuksiin, mutta pidän ennustustajaa ihan arvostettavana ammattina siitä huolimatta, juurikin kulttuurisen arvonsa vuoksi (jos siis on oikeasti tutustunut perinteisiin ja historiaan, mm. okkultismiin). Myös muun muassa suomalainen muinaisusko on mielestäni kiinnostavaa enkä todellakaan tuomitse sen harjoittamista, vaan pidän sitä kannatettavana ja kulttuuria ylläpitävänä toimintana ihan kuten vaikka kuolevien kielien opiskelua.
Uskoisin ihmisten alapeukuttavan siksi, että he pitävät kertomustasi epäuskottavana ja/tai ovat huolissaan terveydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ennustavat kahvinpuruista eikä sillä ole astrologian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei usko "näkemisen" lahjaan ja heitä ärsyttää, kun moni uskoo, kun pitävät huijarina.
Moni ennustaja on hyvä mentalisti, osaa johdattelevilla kysymyksillä saada ennustettavan kertomaan asoita ja sitten kertoo mitä tämä kaipaa kuulla.
Mutta onko siinä muutakin...? Länsimaiseen ajatusmaailmaan ei sovi, että on, mutta silti moni uskoo.
Eivät ennustajat välttämättä näe edes yhtään mitään, sekään ei ole pakollista kun vain ennustaa. Toisaalta aika monihan on palstallakin kertonut omaavansa visuaalista näkökykyä joten samaa asiaahan sekin näkeminen on, osa on kertonut hyvin selkeästä sisäisestä näkökyvystä. Katso esimerkiksi ketju nimellä "miten ajattelet". On ollut muitakin ketjuja mutta en muista nimiä. Jotkut näkevät asioita mielessään kun yrittävät esimerkiksi hahmottaa asioita.
Minulle ennusti kerran joku tällä palstalla, kun kyselin seuraavasta työpaikastani jäätyäni juuri työttömäksi. Se oli niin uskomaton ennustus, etten voinut pitää totena. No, totta se oli. Vain aikajana heitti muutamilla kuukausilla.
Olen kerran ottanut ennustuksen, piti maksaa etukäteen. Nainen tiesi että olin lähdössä uuden miesystävän kanssa matkalle.
Nainen sitten näki miten kävelemme käsi kädessä rannalla auringonlaskussa. (Heh)
Matka peruuntui ja meille tuli ero.
Vierailija kirjoitti:
No,psykiatrin hommiihan noi on.
Psykiatrit niitä todellisia puoskareita ovat...
Ennusta toteutuuko Trumpin virkaanastujaiset, siis onko silloin vielä elossa.
Kerro minulle miten minua vaivaavassa asiassa käy? Mitä intuitiosi kertoo sinulle minusta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ennustajat välttämättä näe edes yhtään mitään, sekään ei ole pakollista kun vain ennustaa. Toisaalta aika monihan on palstallakin kertonut omaavansa visuaalista näkökykyä joten samaa asiaahan sekin näkeminen on, osa on kertonut hyvin selkeästä sisäisestä näkökyvystä. Katso esimerkiksi ketju nimellä "miten ajattelet". On ollut muitakin ketjuja mutta en muista nimiä. Jotkut näkevät asioita mielessään kun yrittävät esimerkiksi hahmottaa asioita.
Eivät ymmärrä että ihmisellä on mieli ja mielikuvituskin olemassa. Jokaisella on mahdollisuus nähdä asioita. Kyllähän meille tulee muistojakin mieleemme, kirjaimia tms., kuvia asioista kun yritämme miettiä niitä, voimme todellakin hahmotella mielessä asioita, meille saattaa tulla selkeitä mielikuvia inspiraatioista tai mitä tahansa ja täytyy olla pöpi jos väittää että tämä merkitsee mielisairauksia.
Vaihda nimikettäsi tulevaisuuden tutkijaksi. Olet heti varmemmalla pohjalla. Hommahan ei miksikään muutu.