Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ammatiltani ennustaja. En ole eläessäni tehnyt muuta työtä. Miksi tämä närkästyttää joitakin?

Vierailija
20.11.2024 |

Eli Aloitin ennustushommat tasan 50v vuotta sitten. Olen nyt 69v. 

Koko ikäni olen näillä leivän tienannu. Olin kaksi vuotta ennen aloitustani erään vanhan naisen oppityttö. Hän osasi henkimaailmasta ja ennustuksesta kaiken. Olen tehnyt ennustajan työtä 50 vuotta.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmaankin ennustaa vastauksen kysymykseesi.

Vierailija
2/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, mistä päin olet? Tiedätkö jotakin enkeleistä ja alieneista? Kerro mielipiteesi näihinkin asioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että teeskentelet osaavasi ennustaa, vaikka et osaa. Tyhjiä arvauksia pystyt heittelemään.

Vierailija
4/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusta nyt sitten, koska saamme tämän talon myytyä ja pääsemme muuttamaan uuteen kotiin.

Vierailija
5/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei närkästystä. Kun ottaa huomioon ihmisten epävarmuuden kaikissa asioissa olet varmaan pärjännyt hyvin,

Vierailija
6/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ennustaa minulle?

Vierailija
7/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kansanryhmässä kaikki työtä tekevät naiset ovat ennustajia. Muut piilottavat asioita hameeseen kuin taikurit.

Vierailija
8/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarihan sinä olet. Huijaat idiooteilta rahat pois. Pitäisikö sitä arvostaa jotenkin?

Vierailija
9/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen huijaaminen hyväuskoisilta on vaan väärin.

Vierailija
10/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että teeskentelet osaavasi ennustaa, vaikka et osaa. Tyhjiä arvauksia pystyt heittelemään.

Hänhän kertoo tulkintoja astrologian näkökulmasta. Pitäähän tuossa tietää paljon esim. tähtukuvioista ja muista tavoista, ei vaan heitellä ajatuksia.

Vierailija
11/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän kertoo tulkintoja astrologian näkökulmasta. Pitäähän tuossa tietää paljon esim. tähtukuvioista ja muista tavoista, ei vaan heitellä ajatuksia.

Tulkinnat astrologian näkökulmasta ovat soopaa. Astronomia on tiede, joka liittyy maailmankaikkeuteen. 

Vierailija
12/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarihan sinä olet. Huijaat idiooteilta rahat pois. Pitäisikö sitä arvostaa jotenkin?

Kauppias huijaa alennuksilla, markkinointi huijaa mielikuvilla ja monenlaisilla kikoilla, lakimies tulkitsee lakia asiakkaansa eduksi, poliitikko ei muuta teekään kuin huijaa... Tervetuloa todellisuuteen, reilusti pelaaminen on harvinaista.

Vierailija
13/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkinnat astrologian näkökulmasta ovat soopaa. Astronomia on tiede, joka liittyy maailmankaikkeuteen. 

Pappikin on huijariammatti, jos katsoo asiaa ateistin näkökulmasta.

Vierailija
14/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta puutun keskusteluun mainitsemalla, että jonkinlainen ennustaja lienen itsekin.

Katson tarokki-korteista. Jostain syystä, en itsekään tiedä mistä, katsomani asiat ovat aina käyneet toteen, jopa pienempiä yksityiskohtia myöden.

Katson tarokeista mm. minulle ennen tuntemattomille ihmisille, joista tiedän vain syntymäajan tai sukunimen.

Muistan aina mainita, että tarokki-kortit ovat vain pahvilappuja, jotka joku ihminen on koristanut piirroksin ja antanut niille jonkun tapahtuman, selityksen. Ja ne eivät missään tapauksessa määrää tai määrittele kenenkään tulevaisuutta.

Pystyn katsomaan vain kaksi sessiota päivässä, koska "katsominen" jostain syystä kuluttaa paljon henkisiä voimavarojani.

Korttien tulkitseminen (Todellakin, tulkitseminen) kestää minulla n.45 minuuttia.

En ota enkä ole ottanut ikinä rahaa, vaikka sitä tarjotaan, keneltäkään  tai muutakaan aineellista hyvää.

Ja muistan aina myös mainita, että ihmiset, jotka "ennustusta" minulta pyytävät, voivat vaikka itse opetella katsomaan tarokki-kortteja.

Kaipa tällä voisi tienatakin, mutta minulle se sovi.

Vierailija
15/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat mielenterveysongelmaisia, ja muistisairaita vanhuksia.

Vierailija
16/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappikin on huijariammatti, jos katsoo asiaa ateistin näkökulmasta.

Se on huijariammatti näkökulmasta riippumatta.

Vierailija
17/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla oma yritys vai oletko tehnyt hommia pimeästi 50 vuotta?

Vierailija
18/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut helvettiin noituuden takia.

Vierailija
19/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten johtuu, että minulla on useita vakiasiakkaita? Eivät he tulisi toista kertaa, jos olisivat tunteneet itsensä huijatuksi tai ennustamani asiat eivät olisi pitäneet paikkaansa.

Vierailija
20/43 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennos: 

"Olen ammatiltani huijari ja olen huijannut hyväuskoisten ihmisten rahoja jo 50 vuotta."

Joko olet itsekin hyväuskoinen hölmö syvällä suossa tai sitten sydämetön huuhaa-kauppias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän