Norjan poliisi vaatii Marius Hoibyn vangitsemista tänään.
Kaverille on napsahtanut nyt lisää syytteitä.
Ilmeisesti tutkinnassa on löytynyt toinen seksuaalirikoksen uhri.
Tällä kertaa poliisi onnistui saamaan hänen käännyt, ja läppärit takavarikkoon
Edelliskerroilla oli antanut vanhan, risan kännyn ilman sim-korttia, kun äityli oli ehtinyt varoittaa häntä
Iltapäivällä tuomioistuin päättää vangitsemisesta.
Olen seurannut Norjan mediasta tätä, siellä on täysi skandaali nyt päällä. VG Norge, Se og hör.
Vaativat jo tasavaltaa, kun kuningashuone on nyt häpäisty.
Tai vaihtoehtona, että kruununprinssi eroaa vaimostaan, ettei poikapuoli pääse enää vaikuttamaan hovin asioihin.
Jos hänet vangitaan, niin silloin on kuulemma tosi kyseessä. Norjassa voi saada 10 vuoden vankeustuomion noista kaikista syytteistä mitä hänellä on.
Kommentit (284)
Pojan isä on huumerikollinen, joka toistuvasti linnassa. Äitinsä oli baarissa tarjoilijana, ja itsekin veti nokkaan.
Kaveri ei todellakaan ole ollut mistään kiitollinen, ryssinyt kaikki asiansa.
Ja lässyjä on olleet äitinsä ja isäpuolensa kun eivät ole vaatineet mitään.
Surettaa Olavin puolesta, kun jälkeläiset pilanneet koko hänen elämäntyönsä.
Olisi ihan oikein, jos noi syrjäytettäisiin. Ei ne nälkää nää. Voivat jatkaa jauhottamista muualla, eikö hovin mailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja prinsessa meni naimisiin shamanin kanssa. Mikä niitä vaivaa?
Olisi ollut paras pitää kiinni siitä että kuninkaalliset saavat vaan naida kuninkaalisia ,niin ei näitä virheitä olisi sattunut. Säälin vanhaa kuningasta.
Joo. Olen vähän samaa mieltä. Kuninkaalliset kuninkaallisina.
Oletteko te tosissanne? Siis niillä kuninkaallisilla ei sais olla normaaleja ihmisoikeuksia, vapautta valita omaa puolisoa? Eihän modernissa, tasa-arvoisessa yhteiskunnassa laki voisi sallia moista. Haluaisitteko itse elää niin, että teidän puolison valinnasta määrättäisiin noin?
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä juttu että voi kasvaa kuninkaallisten parissa, saada kaikki mahdollisuudet elämässä, ja päätyy kuitenkin seuraamaan isänsä jälkiä.
Löysä kasvatus ja huono geeniperimä.
Mette-Maritilla kävi tuuri,kun sai iskettyä kruununprinssin, joka vaikuttaa mukavalta ja hyvösydämiseltä mieheltä. Tuskin olisi hänellä kovin ruusuinen tulevaisuus muuten ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut paras pitää kiinni siitä että kuninkaalliset saavat vaan naida kuninkaalisia ,niin ei näitä virheitä olisi sattunut. Säälin vanhaa kuningasta.
Oletteko te tosissanne? Siis niillä kuninkaallisilla ei sais olla normaaleja ihmisoikeuksia, vapautta valita omaa puolisoa? Eihän modernissa, tasa-arvoisessa yhteiskunnassa laki voisi sallia moista. Haluaisitteko itse elää niin, että teidän puolison valinnasta määrättäisiin noin?
Asema velvoittaa. Voihan siitä asemasta ja tittelistä luopua mutta kun se Märthakin kuulemma haluaa pitää prinsessan tittelin.
En tarkoita, että pitäisi naida vain toisista kuningashuoneista mutta sentään jonkunlainen taso. Se musta mies prinsessan puolisona on ihan sopimaton.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun päivittää tuon niin siellä kerrotaan, että tutkinnassa on ilmeisesti löytynyt toinen seksuaalirikoksen uhri.
Nämä kaksi nuorta naista eivät ole itse ilmoittaneet niistä, vaan poliisi itse on löytänyt ne.
Kaverihan Pälsi luikahtanasn kaksi kertaa niin, että hävitti puhelimissa kun äippä ehti varoittaa.
Nyt maanantainpidätyksestä ei hiiskuttu mitään kuningashuoneen, ennen kuin kaveri oli säilössä ja kotietsintä tehty
Vierailija kirjoitti:
Pojan isä on huumerikollinen, joka toistuvasti linnassa. Äitinsä oli baarissa tarjoilijana, ja itsekin veti nokkaan.
Kaveri ei todellakaan ole ollut mistään kiitollinen, ryssinyt kaikki asiansa.
Ja lässyjä on olleet äitinsä ja isäpuolensa kun eivät ole vaatineet mitään.
Surettaa Olavin puolesta, kun jälkeläiset pilanneet koko hänen elämäntyönsä.
Olisi ihan oikein, jos noi syrjäytettäisiin. Ei ne nälkää nää. Voivat jatkaa jauhottamista muualla, eikö hovin mailla.
Tästä Mette-Maritistahan on otettu alastonkuviakin, ja ne on jonkun hallussa. Hååkan vaatimalla vaati, että saa mennä Mette-Maaritin kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä vaan alkaa olla aika vähän, jos ajatellaan, että kristilliset, islaminuskoiset ja buddhalaiset kuninkaalliset eivät varmaankaan mene naimisiin uskonrajojen yli. Seurauksena on seuraava Hapsburgin suku, jossa sukurutsan aiheuttamia ongelmia alkaa esiintyä.
Sofie Louise Johansson blev prinsessa i Malaysia nya livstecknet | Svensk Damtidning
Lukekaa tästä .Kyllä vaan tuli Malaysian prinsessa vaikka oli eriuskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on nähty että ulalle mennyt koko juttu. Kannatan että kuninkaalliset saavat vaan naida kuninkaallisia. Minun mielipide.
Tämä kosse on jo kuitenkin 27-vuotias, eikä ole yhtään tullut järkeä päähän. Luonnehäiriöinen?
Eihän tuossa omena kauas puusta ole pudonnut. Äidillään huumetaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kosse on jo kuitenkin 27-vuotias, eikä ole yhtään tullut järkeä päähän. Luonnehäiriöinen?
Sillä on sellainen ylimielinen kusipää- ilme lähes kaikissa kuvissa, että ei kyllä ihan kaikki ole himassa.
Meren historiaa on yritetty hyssytellä. Oli kova bailaamaan, mitään opintoja ei suorittanut. Seurusteli jonkun pikkiriikkisen kanssa, jauhot molemmilla käytössä.
Oli kuulemma vapaa suhde, ja poika sai alkunsa yhden yön seurauksena, toisen huumerikollisen kanssa. Isä oli lusimassa silloinkin kun poika syntyi.
Asuivat kimppakämpässä vauvan kanssa, ja meno oli railakas.
Nyt näitä on nostettu Norjassa uutisiin tän kaverin kohujen myötä. Myös se, että pojan isoisä, jolla myös huumerikollisen tausta, ja jopa Mette olisivat aikoinaan vaatineet, että pojallekin pitäisi antaa kuninkaallinen tietteli.
On kuitenkin saanut miljoonan vuositulot, tekemättä yhtään mitään. Lentelee yksityiskoneellakin tai valtion piikkiin, diplomaattipassilla, pitäen aikamoista huumebileitä ja myös hovin mailla.
Metteähän vaaditaan poliisikuulusteluihin, että miksi varoitti poikaa aiemmin, miksi ehti käydä siivoamassa jälkiä pois aimemmilta pidätyksiltä jne
Norjalaisille hovi on ollut arvostettu, ja kunnioitettu instituutio. Ovat nyt raivoissaan kun Haakon ja Mette pilanneet sen ton pojan takia. Ja ovat raivoissaan shamaanista ja vaativat Marthalta prinsessan oikeuksia pois.
Norjalaiset elättävät noi, niin eivät enää katsele suopeasti
Kyllä olisi Haakonin pitänyt ottaa prinsessa Victoria vaimokseen ja muodostaa Ruotsi-Norjan suurruhtinaskunta. Jäisi tavisten pazkat geenit sekoittumatta hienoon sinivereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on nähty että ulalle mennyt koko juttu. Kannatan että kuninkaalliset saavat vaan naida kuninkaallisia. Minun mielipide. <
Eli et paljoa ihmisoikeuksista ja tasa-arvoista piittaa. Pelottavaa. Ne kuninkaalliset on ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Ai kuninkaalliset ei voi käyttää huumeita, olla väkivaltaisia jne.?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tosissaan kukaan ole niin pöljä, että vaatisi prinssiä eroamaan vaimostaan tämän pojan takia?
Joku woke saattaa vaatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä juttu että voi kasvaa kuninkaallisten parissa, saada kaikki mahdollisuudet elämässä, ja päätyy kuitenkin seuraamaan isänsä jälkiä.
Löysä kasvatus ja huono geeniperimä.
Ei se omena kauas puusta mossahda.
Eipä nyt nuolaista ennenkuin tipahtaa. Armeija asianajajia tulee muuttamaan mustan valkoiseksi ja todistajat maksetaan hiljaisiksi. Diplomaattipassilla kultapoju lähtee "vieroitukseen" (juhlimaan) auringon lämpöön. Ja mamma antaa lisää rahaa ja paapoo.