Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit

Vierailija
20.11.2024 |

Minä olen samaa mieltä.

Kommentit (471)

Vierailija
441/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatukitöistä ei kerry enää ansiosidonnaista.

Kiinnostaako minua hoitaa hyvin lääkärin lasta päiväkodissa.

Vastaus on ei.

Kaikkiin asioihin ei voi itse vaikuttaa.

Lääkäri voi muuttaa omaa käytöstään, ei muiden.

Vierailija
442/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomainen sanoi, että anopin käytökseen ei voi vaikuttaa, vain omaan suhtautumiseen.

Eli lääkäri ei voi vaikuttaa työttömän käytökseen, joka hoitaa hänen lastaan päiväkodissa. Lääkäri voi vaikuttaa vain omaan suhtautumiseen, kun hänen vauvalleen annetaan sulkaata ja mitä tahansa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali-vali-vali.

Meillä HUS:n alueella ainakin kaikki toimii hienosti oli sitten kyse vanhuspalveluista tai sairaidenhoidosta. Ei ole kuin pelkkiä hyviä kokemuksia. Sitä en tiedä kuinka paljon HUS:n henkilöstö joutuu venymään, mutta hyvin toimii ja kiitos heille siitä! Joku Kiukkuisen Kiurunkin varmaan hoitaa, mutta itse kiertäisin kaukaa vaikka olisi vaipat täynnä tai puuroa rinnuksilla.

Vierailija
444/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viranomainen sanoi, että anopin käytökseen ei voi vaikuttaa, vain omaan suhtautumiseen.

Eli lääkäri ei voi vaikuttaa työttömän käytökseen, joka hoitaa hänen lastaan päiväkodissa. Lääkäri voi vaikuttaa vain omaan suhtautumiseen, kun hänen vauvalleen annetaan sulkaata ja mitä tahansa ruokaa.

Miksi minua kiinnostaisi se, että hammaslääkäri sanoo, ettei hänen 10 kuukauden ikäiselle vauvalleen saa antaa suklaata kai karkkia tai jäätelöä. 

Ei kiinnosta tippaakaan. 

Anoppi antoi minun lapselle suklaata ilman lupaa ja kaikkea muuta eikä viranomaiset puuttuneet. Lisäksi kokoomus leikkasi ansiosidonnaisen. 

Hammaslääkäri saa sanoa mitä tykkää, en kuuntele. 

Vierailija
445/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Tuossa hyvä esimerkki kun tyhmä yrittää olla fiksu ja toiset pököaivot peukuttaa, voi herran pieksut että olette tyhmiä!

Tässä siis ihminen, joka ei ymmärrä ironiaa ja haukkuu muita tyhmiksi...

Vierailija
446/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo anoppihullu se, joka kirjoittelee niitä muitakin outouksiaan esim. Silppu- nimimerkillä?

Tiedä sitten...

Sillähän ei oikeasti edes ole lapsia (*onneksi...).

Vierailija
447/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku tehdä Munsalan kansallispuvun Espoossa tai Vantaalla?

Ja puvun pitää olla ilkeän anopin tekemä💃💃💃💃

Vierailija
448/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta helvetissä. Ne sekopäät vievät vauvoja äideiltään, ei kenellekään joka ei ole itse kokenut raskautta ja pikkulapsiaikaa pitäisi antaa mitään valtaa tehdä mitään päätöksiä tuon ajan suhteen. Ei miehille, lääketeollisuudelle, tai viranomaisille. Noh, onneksi karma kuittaa tällaiset ylimieliset sekoilut

Ne sekopäät ovat kyllä niitä äitejä jotka ovat kykenemättömiä hoitamaan vauvojaan. Taidat olla itsekin sellainen.

Vierailija
449/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.

Lopetetaanko lapsettomien kätilöidenkin työsuhteet samalla. Eihän he nyt synnytystä voi hoitaa kun eivät ole itse synnyttäneet.

Vierailija
450/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko hyvätuloiset, että teidän lapsia hoidetaan hyvin, kun leikkasitte ansiosidonnaista?

Jos luulette niin olette hemmetin tyhmiä. 

Leikkasitte muiden lapsilta lapsikorotukset. 

Vierailija
451/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jatkossa, että pienituloisten asioista päättää vain toiset pienituloiset, sillä suurituloinen ei voi ymmärtää, mitä on olla pienituloinen.

Vierailija
452/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat vain jankkaavat asia vierestä koko ajan, olette pöljiä! Väheksytte vanhemmaksi tulemisen ihmettä!!

"Haluan jatkossa, että pienituloisten asioista päättää vain toiset pienituloiset, sillä suurituloinen ei voi ymmärtää, mitä on olla pienituloinen."

"Lopetetaanko lapsettomien kätilöidenkin työsuhteet samalla. Eihän he nyt synnytystä voi hoitaa kun eivät ole itse synnyttäneet."

Vierailija
453/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajina pitää olla vaan lapsen saaneita, eihän ne muuten osaa opettaa. Vain lapsen saanut on sellainen, että se ymmärtää mitä lapsi todellisuudessa tarvitsee: suklaata anopilta.

Vierailija
454/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oiskii helppoa kun hankalasta anopista vaan  soittaisi sossuun ja poliisille ja nämä tulisivat nuhtelemaan ja neuvomaan, olepa nyt kiltti pikkuminiällesi.  Älä mene käymään.

Toimisko se toisinkinpäin jos on miniästä on harmia?

Vierailija
455/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän voisi vastata, että eduskunnassa pitäisi olla vain sellaisia, joilla on jonkinlainen koulutus.

Ja ministereillä olla jonkinlainen käsitys Suomen laista ja valtioneuvoston roolista ja vastuista. Mut ei.

Vierailija
456/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla on Nakkilasta ja ollut joskus sossun /työkkärin täti ja siksi se on välillä ilkeä työttömille.

Vierailija
457/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oiskii helppoa kun hankalasta anopista vaan  soittaisi sossuun ja poliisille ja nämä tulisivat nuhtelemaan ja neuvomaan, olepa nyt kiltti pikkuminiällesi.  Älä mene käymään.

Toimisko se toisinkinpäin jos on miniästä on harmia?

Niin, ei hankalasta naapuristakaan voi soittaa sossuun eikä poliisille. 

Vierailija
458/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajina pitää olla vaan lapsen saaneita, eihän ne muuten osaa opettaa. Vain lapsen saanut on sellainen, että se ymmärtää mitä lapsi todellisuudessa tarvitsee: suklaata anopilta.

Niin, opettajan lapsesta voi tehdä lasun. 

Vierailija
459/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, opettajan lapsesta voi tehdä lasun. 

Lasu opettajan vauvasta, kun miesopettaja on kireänä. Pääsee vaimokin lasu keskusteluun.

Ei kannata piruilla lasten vamhemmille. 

Vierailija
460/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sosiaalityöntekijöillä on lapsia ja niistäkin voi tehdä lasun. 

Ei se, että on sossu tarkoita, että on hyvä vanhempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan