Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut aika pitkään sitä mieltä, että jos täällä oiskin mulle joku kaivattu, niin sen kyllä täältä kannattais lähteä. Siinäkin tapauksessa jos sekin tykkää lapata sontaa niskaan ja myös jokatapauksessa. Henk koht mä en oo ottanut tätä vakavasti kovin pitkään aikaan. Eihän tätä voi.
Voin sanoa että tästä ne yöunet ainakin menee...
Hyvä. Mee säkin pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksut hyvältä.
Sinä myös
Kivaa ja mielenkiintoista viikonloppua kaivatulleni! Yritä pysyä hyvällä tuulella, vaikka olisit töissäkin ja siellä olisi tylsää (epäilen). 👍 Halaus.
?
?
'Vaikka Instagramissa mulle julkaisetkin.'
A N T E E K S I K U I N K A ?
Ei, en julkaise. En todellakaan.
M I K S I >>>
sä teet mitä sä teet
ja jatkat mun
mustamaalaamistani yhä vain?
Onko sinulla pakkomielle/obsessio minuun?
[Mahdollisesti sellainen, ettet edes itsellesi sitä halua myöntää].
?
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksut hyvältä.
Sinä myös
Tuoksumuisti on hyvä, kunpa voisin nuuskaista.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja mielenkiintoista viikonloppua kaivatulleni! Yritä pysyä hyvällä tuulella, vaikka olisit töissäkin ja siellä olisi tylsää (epäilen). 👍 Halaus.
Sitä tämä on jo ollut, Ainakaan en unohda tätä aikaa ikinä, jos vaikka muun joutuisinkin unohtamaan.
Vierailija kirjoitti:
ei viel oo joulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei viel oo joulu
Ei, mutta "...it's beginning to look a lot like Christmas."
Tunnisteellinen. Korona-ajalta. koska Lockdown sessions ja kyseinen laulu 🧩🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta.
Totta, jos se on mahdollista. Minulle haaveilu toi pienen pakopaikan arjen paineista. Tiettyyn pisteeseen saakka ne lisäsivät myös onnellisuutta. Tärkeää toki tasapaino, ettei haaveilu saavuttamattomasta ala ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ketjussa julkaistiin pelotteleva, vihjaava videotutoriaali, jossa presentaatio
ammutun uhrin ampumahaavan hoidosta.
Psykopatia-sana, jälleen.
Kuvasti toisaalta tilannetta... :)
Se oli mun laittama video ehkä patelle. Se ei ollut presentaatio yhtään mistään.
Vältyttäisiin joukkopsykoosilta