Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta.
Totta, jos haaveilee niin kannattaa muistaa myös tehdä asioita eikä siis kannata ainakaan vain odottaa asioita tapahtuviksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää paikka tekee kipeeks. :D
No miksi niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihdetaan snappiä niin saat näyttää kasvosi varmistukseksi.
Alan askartelemaan..
Jos saat sen niin sano vaan mikä käyttäjänimi sulla on niin lisään sut ja saadaan tää selvitettyä.
Ei täällä semmosia!
Tämä koira ei pääse karvoistaan eroon, Pelottaa vain tuleva, enkä edes tiedä miksi :) Tavallaan kaikki on yksinkertaista, mutta niin vaikeaa. Onpa taas selkeää. Instaa Ig syynätty hieman tarkemmin että ei tule vuotoja.
Tämä, ja varsinkin jos on epätoivoinen ja paljon pelissä ja menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi niin?
Nää kirjotukset heijastusoireilee jotain tautia. :D
Itse en ainakaan liity mihinkään instagrammeihin, kikkeihin, snäppeihin ja muihinkaan. Koska niiden ongelma on juuri tuo että jossain vaiheessa ne tulevat ongelmaksi tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koira ei pääse karvoistaan eroon, Pelottaa vain tuleva, enkä edes tiedä miksi :) Tavallaan kaikki on yksinkertaista, mutta niin vaikeaa. Onpa taas selkeää. Instaa Ig syynätty hieman tarkemmin että ei tule vuotoja.
Mikä tahansa alusta mikä sopii sulle. Toi snap on vähän mutkikas jos ei oo ennen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Instagram käy myös hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi niin?
Nää kirjotukset heijastusoireilee jotain tautia. :D
No ei kai se meille kuulu. Monet sairaatkin ovat hauskoja tyyppejä, olen tavannut elämässäni monia. Jos ei ole ilkeä niin silloin ei kannata käestää. Jokaisella on oikeus olla omanlainen.
En mä laita mitään kutsuja missään instagrammissa tai missään muuallakaan. Viestit siellä missä ennenkin. Ei me olla kaivatun kanssa edes mitään ystäviä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
En tiedä, kuka tuon käyttäjiä yksinkertaiseksi
solvaavan tekstin kirjoitti,
mutta minä, Original E, se en takuulla
ollut. Älä pilaa vklni tarrautumalla taas
väkisin minun jalkaani. En ole sinun troll's
sourcesi enkä Netflixisi.
Mene Instaan ja ota sieltä uusi trollauksen
kohde, tämä reilu 6 kk sun viihdykkeenäsi
vasten omaa tahtoani alkaa todella jo riittää.
.
.
Joo meepäs hakee ne lääkkees taas :D
Kuuntelepa nyt ihminen siellä trollimaskin takana:
.
Sanoin sen juuri niin selvästi, selkeästi ja
neutraalisti, kuin tarpeelliseksi koen. Se, että
kaiken äärimmäisen törkeän kiusaamisesi
jälkeen vain jatkat gaslight-metodein
tekojesi vähättelyä, saa sinut näyttämään
entistä enemmän full narcissist psychopath-
hahmolta minun silmissäni. Olen
hengelliseen elämään jo hyvin varhain sitoutunut
askeetikko/absolutisti; enkä käsitä,
mikä minussa ja tavassani olla ihminen saa sinut noin silmittömään vihaan?
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen poistamaan koko paskan. Pääset kerralla eroon koko ongelmasta. Voihan siellä siun listalla olla poruukkaakin keitä luulet "viattomiksi".
Hieman on kuivunut kasaan, olen itsekin miettinyt poistamista mutta toisaalta välillä on kiva selailla kaikkia hauskoja videoita ja katsella kuvia, lueskella uutisia, muita juttuja yms. Taitaa olla pieni taantuma sielläkin meneillään eikä näillä kaveritaidoilla mitä suomalaisilla näyttää olevan saa mitään kavereita kylläkään, harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
En tiedä, kuka tuon käyttäjiä yksinkertaiseksi
solvaavan tekstin kirjoitti,
mutta minä, Original E, se en takuulla
ollut. Älä pilaa vklni tarrautumalla taas
väkisin minun jalkaani. En ole sinun troll's
sourcesi enkä Netflixisi.
Mene Instaan ja ota sieltä uusi trollauksen
kohde, tämä reilu 6 kk sun viihdykkeenäsi
vasten omaa tahtoani alkaa todella jo riittää.
.
.
Kuuntelepa nyt ihminen siellä trollimaskin takana:
.
Sanoin sen juuri niin selvästi, selkeästi ja
neutraalisti, kuin tarpeelliseksi koen. Se, että
kaiken äärimmäisen törkeän kiusaamisesi
jälkeen vain jatkat gaslight-
En ole ollut täällä 6kk. Enemmänki max 2vko. Sekotat mut johonkin toiseen. Hyvää päivän jatkoa sulle!
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan liity mihinkään instagrammeihin, kikkeihin, snäppeihin ja muihinkaan. Koska niiden ongelma on juuri tuo että jossain vaiheessa ne tulevat ongelmaksi tavalla tai toisella.
Minulle ei ole tullut ongelmaksi koskaan. Ei kannata pilata kaikkea valehtelemalla ja pelottelemalla. Turvallinen paikka se Instagram ainakin on ja kannattaa opetella vain käyttämään.
Täällä on nyt selvästikin ihan viimeaikoina moni mennyt ihan täyteen palstapsykoosiin tyyppien trollailujen perusteella. On hyvä suodattaa kokonaan ainakin niitä juttuja ja jättää huomiotta, jotka voivat päteä ihan kehen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt selvästikin ihan viimeaikoina moni mennyt ihan täyteen palstapsykoosiin tyyppien trollailujen perusteella. On hyvä suodattaa kokonaan ainakin niitä juttuja ja jättää huomiotta, jotka voivat päteä ihan kehen tahansa.
Se on nämä meidän persoonallisuuserot jotka näkyvät kaikkialla, paljon levotontakin energiaa. Hieman kuin yrittäisi seurustella lasten riehuessa, paikka on avoin kaikille joten täytyy vain sopeutua jos meinaa kommentoida.