Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Ostaako sun vaimo sun vaatteet vai teetkö sen itse?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö seksistä?
Pitää tuntea ihminen ensin, tai tykkään ehkä vaikken tuntiskaan, mutta saan enemmän mielihyvää jos on tuttu. En tiedä mistä johtuu, vai perustuuko kaiken lisäksi myös seksi luottamukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta.
Totta, jos se on mahdollista. Minulle haaveilu toi pienen pakopaikan arjen paineista. Tiettyyn pisteeseen saakka ne lisäsivät myös onnellisuutta. Tärkeää toki tasapaino, ettei haaveilu saavuttamattomasta ala ahdistaa.
Ai sitäkö se ahdistus oli?
Vierailija kirjoitti:
No mitä kuuluu ketjulaisille? On yllättävän rauhallinen hetki ketjussa.
Ei täällä viitti enää käydä kuin kääntymässä tuon yhden sekon takia, joka luulee, että jokainen täällä suomen kieltä ja kappalejakoja käyttävä yrittää esittää häntä ja höpisee jostain trolliarmeijasta. Kuinka sekaisin voi ihminen olla.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö seksistä?
En.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö seksistä?
ihan varmasti oikean kanssa, voisin jatkaa mihin jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta.
Totta, jos se on mahdollista. Minulle haaveilu toi pienen pakopaikan arjen paineista. Tiettyyn pisteeseen saakka ne lisäsivät myös onnellisuutta. Tärkeää toki tasapaino, ettei haaveilu saavuttamattomasta ala ahdistaa.
Ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä kuuluu ketjulaisille? On yllättävän rauhallinen hetki ketjussa.
Ei täällä viitti enää käydä kuin kääntymässä tuon yhden sekon takia, joka luulee, että jokainen täällä suomen kieltä ja kappalejakoja käyttävä yrittää esittää häntä ja höpisee jostain trolliarmeijasta. Kuinka sekaisin voi ihminen olla.
Anna olla.
Huomenta ihana! Toivottavasti et ole ajatellut aamuisten viestien olevan minulta. Haaveilen niin yhteisistä aamuhetkistä, päivähetkistä, iltahetkistä. Hetkistä, tiedäthän.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksesi ei taida olla oikeassa paikassa ja kohderyhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä
Ei tarvi ahdistua. Rakastan sua enkä tee asialle mitään, mitä et tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile tuoksua.
En osaa, en muista itse tuoksua, mutta kun haistan, se saa aatokset muualle, toimii myös vanhoissa tavaroissa.
Miehelle, joka käyttää Rexonaa. 🤩 hississä on sulle aina tilaa.
Viestiketjusta tehty ilmoitus poliisille. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä
Ei tarvi ahdistua. Rakastan sua enkä tee asialle mitään, mitä et tahdo.
sivusta TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksesi ei taida olla oikeassa paikassa ja kohderyhmässä.
Mun mies ostaa mulle elektroniikkaa.
💙🤍
Nyt minun on poistuttava, for real.
Pitkä duty-lista odottaa.
Jatkakaa harmonisessa hengessä.
sE
💙
🤍