Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6221/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiva kun satuttiin yhtäaikaa !

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin, tarkoittaen sitä, ettei tarvitse miettiä mitään elämän surullisia ajatuksia, toivon näin. 

Oli tosi jees ja kiva että saatiin sovittua ja juteltua ihan vilpittömästi, teki mun mielelle hyvää.

Kyllä me naiset täällä elämässä ihan hyvin pärjätään kun vaan jaksaa uskoa, tiedän miltä tuntuu välillä, pidetään lippu korkealla niin paljon kun kantaa jaksaa.

Arvaa kuka tuli muuten vastaan asemalla, jännä sattuma sanoisinko. Oli ihan kiva nähdä pitkästä aikaa, että silläkin oli asiat ihan suht.koht ok :).

Nyt meen suihkun kautta petiin,

Hyvää alkavaa työviikkoa !

PS. Ei sen pidempää jääty jutustelee, siihen asti et juna tulee.

Vierailija
6222/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nukuit hyvin tarinasi kanssa ;) Ymmärräthän kaivattuni mussukka miksi minun on hankala lukea sinua joskus, kun pitäisi miettiä onko kaivatulta, "kavrilta" vai "kaverin" trolli/työ kavereilta, luulen että sinäkin olet huomannut, Hankala miettiä mitä vain sinä voisit laittaa. Ja kaikkien ketkä haluavat pahaa, ja sekoittaa. Tämän takia ja sekaannusten välttämiseksi olisi signaalit saatava selviksi. Niin paljon helpompaa kulkea auringossa ilman vääriä tulkintoja. Tulee huumassa omittua ihan liikaa. Nyt kaffetta koneeseen. Tuo gravitaatiopommi hyvä esimerkki. T:Moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

God morgon min favoritkollega 👩🏫 

🥰

Vierailija
6224/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nukuit hyvin tarinasi kanssa ;) Ymmärräthän kaivattuni mussukka miksi minun on hankala lukea sinua joskus, kun pitäisi miettiä onko kaivatulta, "kavrilta" vai "kaverin" trolli/työ kavereilta, luulen että sinäkin olet huomannut, Hankala miettiä mitä vain sinä voisit laittaa. Ja kaikkien ketkä haluavat pahaa, ja sekoittaa. Tämän takia ja sekaannusten välttämiseksi olisi signaalit saatava selviksi. Niin paljon helpompaa kulkea auringossa ilman vääriä tulkintoja. Tulee huumassa omittua ihan liikaa. Nyt kaffetta koneeseen. Tuo gravitaatiopommi hyvä esimerkki. T:Moi

En luota kehenkään joka kutsuu "mussukaksi".

Kuitenkin:

Pahoittelut eilisestä kappale-ehdotuksesta. Unohdin, että nämä yksinkertaiset eivät osaa tulkita sen syvempiä psykologisia ei-seksuaalisia merkityksiä vaan keskittyvät näennäisyyksiin.

.

Ymmärrän, käytätkö snapchattiä?

Vierailija
6225/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihdetaan snappiä niin saat näyttää kasvosi varmistukseksi.

Vierailija
6226/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille muille:

Kun arvostelette ihmisiä ulkopuolisina niin oletteko tulleet ajatelleeksi, että ehkä henkilö jota oletatte terveessä suhteessa olevaksi, ei ole sellaisessa? Tai että henkilö onkin täysin vapaa!

Ja sitten tietysti suhdemuotojakin on erilaisia.

Muutenkin täällä palstalla tulee väärinkäsityksiä teksteistä helposti ja myös eri kirjoittajat sekoittuvat toisiinsa ja täällä tehdään kiusaa.

Vierailija
6227/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan askartelemaan..

Vierailija
6228/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin:

Pahoittelut eilisestä kappale-ehdotuksesta. Unohdin, että nämä yksinkertaiset eivät osaa tulkita sen syvempiä psykologisia ei-seksuaalisia merkityksiä vaan keskittyvät näennäisyyksiin.

.

Ymmärrän, käytätkö---

.

.

Jaksotus näyttää hieman omaltani,

mutta tämä ei minun. [osalainaus]

Sanon jo etukäteen: en aio vkln aik.

kommentoida. Trolli kenties yrittää..

Ken tietää. Rauhaa kansalle. 💙🤍

.

sE

.

.

Vierailija
6229/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin:

Pahoittelut eilisestä kappale-ehdotuksesta. Unohdin, että nämä yksinkertaiset eivät osaa tulkita sen syvempiä psykologisia ei-seksuaalisia merkityksiä vaan keskittyvät näennäisyyk

Vahvistan. Tämä 'E' ei ole minä.

Vierailija
6230/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko. 💐

Terv. risuleuka

Vierailija
6231/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

.

Jaksotus näyttää hieman omaltani,

mutta tämä ei minun. [osalainaus]

Sanon jo etukäteen: en aio vkln aik.

kommentoida. Trolli kenties yrittää..

Ken tietää. Rauhaa kansalle. 💙🤍

.

sE

.

.

Trollilta se on. Tunnistaa tuosta kirjoitusvirheiden epätarkoituksellisesta määrästä ja siitä että kirjoittelee noilla täkyillä joita sille viljelty. Jaksotus, kirjoitustapa ja tyyli on ehdointa trollia. Poloinen kuvittelee että sille on täällä vastailtu eilen ja lähipäivininä.  

Vierailija
6232/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan askartelemaan..

Mitäs sit?

Vierailija
6233/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gravitaatiopommi pian uusiksi! Ja sellaista se välillä huumassa on. 

ja ymmärrän kyllä, itsellä ihan samoja ajatuksia, sen takia kävisin jutustelut mielummin jossakin muualla palstan sijaan, kuten ennen. 

Vierailija
6234/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tunteista on ihan pakko puhua, niin tottavie. En haluais kyllä varmaan seurustella kenenkään kanssa oltuani nyt jonkin aikaa tällä palstalla. Mä en halua tän kaltaisten ihmisten kanssa mitään tekemistä, jotka näitä joitain juttuja tänne on kirjoittaneet. Ihan kuin oisin jollain tasolla unohtanut koko kaipauksenkin jossain vaiheessa ja ne syyt miks oon täällä ei ole enää niitä samoja, miksi tänne tulin. Jännä.

Vierailija
6235/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6236/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tunteista on ihan pakko puhua, niin tottavie. En haluais kyllä varmaan seurustella kenenkään kanssa oltuani nyt jonkin aikaa tällä palstalla. Mä en halua tän kaltaisten ihmisten kanssa mitään tekemistä, jotka näitä joitain juttuja tänne on kirjoittaneet. Ihan kuin oisin jollain tasolla unohtanut koko kaipauksenkin jossain vaiheessa ja ne syyt miks oon täällä ei ole enää niitä samoja, miksi tänne tulin. Jännä.

Samat on ajatukset täälläkin... ehdotan että kaikki ketkä kokevat että haluavat toisilleen keskustella, siirtyvät tekemään sitä omilla nimillään jonnekin muualle. Sillä välttyy jokainen turhalta mielipahalta.

Vierailija
6237/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan askartelemaan..

Jos saat sen niin sano vaan mikä käyttäjänimi sulla on niin lisään sut ja saadaan tää selvitettyä.

Vierailija
6238/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

.

En tiedä, kuka tuon käyttäjiä yksinkertaiseksi

solvaavan tekstin kirjoitti,

mutta minä, Original E, se en takuulla 

ollut. Älä pilaa vklni tarrautumalla taas

väkisin minun jalkaani. En ole sinun troll's

sourcesi enkä Netflixisi.

Mene Instaan ja ota sieltä uusi trollauksen

kohde, tämä reilu 6 kk sun viihdykkeenäsi

vasten omaa tahtoani alkaa todella jo riittää.

.

.

Vierailija
6239/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta. 

Vierailija
6240/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat on ajatukset täälläkin... ehdotan että kaikki ketkä kokevat että haluavat toisilleen keskustella, siirtyvät tekemään sitä omilla nimillään jonnekin muualle. Sillä välttyy jokainen turhalta mielipahalta.

Ja jos haluaa keskustella ketjussa niin kannattaa pitää mielessä että kaikenlaisia sekopäitäkin kommentoi täällä joten jättää enimmäkseen vain omaan arvoonsa. Kiusaaminen ei ole kivaa mutta ei siltä voi välttyä kun ymmärtää miten ilkeitä ihmisiä nykyisin on. 

Ketju on lukittu.