Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Toivottavasti nukuit hyvin tarinasi kanssa ;) Ymmärräthän kaivattuni mussukka miksi minun on hankala lukea sinua joskus, kun pitäisi miettiä onko kaivatulta, "kavrilta" vai "kaverin" trolli/työ kavereilta, luulen että sinäkin olet huomannut, Hankala miettiä mitä vain sinä voisit laittaa. Ja kaikkien ketkä haluavat pahaa, ja sekoittaa. Tämän takia ja sekaannusten välttämiseksi olisi signaalit saatava selviksi. Niin paljon helpompaa kulkea auringossa ilman vääriä tulkintoja. Tulee huumassa omittua ihan liikaa. Nyt kaffetta koneeseen. Tuo gravitaatiopommi hyvä esimerkki. T:Moi
God morgon min favoritkollega 👩🏫
🥰
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nukuit hyvin tarinasi kanssa ;) Ymmärräthän kaivattuni mussukka miksi minun on hankala lukea sinua joskus, kun pitäisi miettiä onko kaivatulta, "kavrilta" vai "kaverin" trolli/työ kavereilta, luulen että sinäkin olet huomannut, Hankala miettiä mitä vain sinä voisit laittaa. Ja kaikkien ketkä haluavat pahaa, ja sekoittaa. Tämän takia ja sekaannusten välttämiseksi olisi signaalit saatava selviksi. Niin paljon helpompaa kulkea auringossa ilman vääriä tulkintoja. Tulee huumassa omittua ihan liikaa. Nyt kaffetta koneeseen. Tuo gravitaatiopommi hyvä esimerkki. T:Moi
En luota kehenkään joka kutsuu "mussukaksi".
Kuitenkin:
Pahoittelut eilisestä kappale-ehdotuksesta. Unohdin, että nämä yksinkertaiset eivät osaa tulkita sen syvempiä psykologisia ei-seksuaalisia merkityksiä vaan keskittyvät näennäisyyksiin.
.
Ymmärrän, käytätkö snapchattiä?
Jos vaihdetaan snappiä niin saat näyttää kasvosi varmistukseksi.
Teille muille:
Kun arvostelette ihmisiä ulkopuolisina niin oletteko tulleet ajatelleeksi, että ehkä henkilö jota oletatte terveessä suhteessa olevaksi, ei ole sellaisessa? Tai että henkilö onkin täysin vapaa!
Ja sitten tietysti suhdemuotojakin on erilaisia.
Muutenkin täällä palstalla tulee väärinkäsityksiä teksteistä helposti ja myös eri kirjoittajat sekoittuvat toisiinsa ja täällä tehdään kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Alan askartelemaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin:
Pahoittelut eilisestä kappale-ehdotuksesta. Unohdin, että nämä yksinkertaiset eivät osaa tulkita sen syvempiä psykologisia ei-seksuaalisia merkityksiä vaan keskittyvät näennäisyyksiin.
.
Ymmärrän, käytätkö---
.
.
Jaksotus näyttää hieman omaltani,
mutta tämä ei minun. [osalainaus]
Sanon jo etukäteen: en aio vkln aik.
kommentoida. Trolli kenties yrittää..
Ken tietää. Rauhaa kansalle. 💙🤍
.
sE
.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin:
Pahoittelut eilisestä kappale-ehdotuksesta. Unohdin, että nämä yksinkertaiset eivät osaa tulkita sen syvempiä psykologisia ei-seksuaalisia merkityksiä vaan keskittyvät näennäisyyk
Vahvistan. Tämä 'E' ei ole minä.
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
.
.
Jaksotus näyttää hieman omaltani,
mutta tämä ei minun. [osalainaus]
Sanon jo etukäteen: en aio vkln aik.
kommentoida. Trolli kenties yrittää..
Ken tietää. Rauhaa kansalle. 💙🤍
.
sE
.
.
Trollilta se on. Tunnistaa tuosta kirjoitusvirheiden epätarkoituksellisesta määrästä ja siitä että kirjoittelee noilla täkyillä joita sille viljelty. Jaksotus, kirjoitustapa ja tyyli on ehdointa trollia. Poloinen kuvittelee että sille on täällä vastailtu eilen ja lähipäivininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan askartelemaan..
Mitäs sit?
Vierailija kirjoitti:
Gravitaatiopommi pian uusiksi! Ja sellaista se välillä huumassa on.
ja ymmärrän kyllä, itsellä ihan samoja ajatuksia, sen takia kävisin jutustelut mielummin jossakin muualla palstan sijaan, kuten ennen.
No jos tunteista on ihan pakko puhua, niin tottavie. En haluais kyllä varmaan seurustella kenenkään kanssa oltuani nyt jonkin aikaa tällä palstalla. Mä en halua tän kaltaisten ihmisten kanssa mitään tekemistä, jotka näitä joitain juttuja tänne on kirjoittaneet. Ihan kuin oisin jollain tasolla unohtanut koko kaipauksenkin jossain vaiheessa ja ne syyt miks oon täällä ei ole enää niitä samoja, miksi tänne tulin. Jännä.
Vierailija kirjoitti:
No jos tunteista on ihan pakko puhua, niin tottavie. En haluais kyllä varmaan seurustella kenenkään kanssa oltuani nyt jonkin aikaa tällä palstalla. Mä en halua tän kaltaisten ihmisten kanssa mitään tekemistä, jotka näitä joitain juttuja tänne on kirjoittaneet. Ihan kuin oisin jollain tasolla unohtanut koko kaipauksenkin jossain vaiheessa ja ne syyt miks oon täällä ei ole enää niitä samoja, miksi tänne tulin. Jännä.
Samat on ajatukset täälläkin... ehdotan että kaikki ketkä kokevat että haluavat toisilleen keskustella, siirtyvät tekemään sitä omilla nimillään jonnekin muualle. Sillä välttyy jokainen turhalta mielipahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan askartelemaan..
Jos saat sen niin sano vaan mikä käyttäjänimi sulla on niin lisään sut ja saadaan tää selvitettyä.
.
.
En tiedä, kuka tuon käyttäjiä yksinkertaiseksi
solvaavan tekstin kirjoitti,
mutta minä, Original E, se en takuulla
ollut. Älä pilaa vklni tarrautumalla taas
väkisin minun jalkaani. En ole sinun troll's
sourcesi enkä Netflixisi.
Mene Instaan ja ota sieltä uusi trollauksen
kohde, tämä reilu 6 kk sun viihdykkeenäsi
vasten omaa tahtoani alkaa todella jo riittää.
.
.
Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat on ajatukset täälläkin... ehdotan että kaikki ketkä kokevat että haluavat toisilleen keskustella, siirtyvät tekemään sitä omilla nimillään jonnekin muualle. Sillä välttyy jokainen turhalta mielipahalta.
Ja jos haluaa keskustella ketjussa niin kannattaa pitää mielessä että kaikenlaisia sekopäitäkin kommentoi täällä joten jättää enimmäkseen vain omaan arvoonsa. Kiusaaminen ei ole kivaa mutta ei siltä voi välttyä kun ymmärtää miten ilkeitä ihmisiä nykyisin on.
PS. Ei sen pidempää jääty jutustelee, siihen asti et juna tulee.