Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle. Nukkukaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullapitko? Oliko Pullava?
Kyllä
Meitsi vei kaksi kaffevuorolla ja hän oli unohtanut koko jutun.
Kolibri, sinussa on kaikki mitä olen koskaan kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Luulet olevasi niin erilainen, vaikket ole sen kummallisempi kuin muutkaan.
Tästä paistaa kateus😊
Hyvää yötä miehelle, joka jumittaa ajatuksissani. Kemiaa meidän välillä on, se on selvää. Mutta mitään ihmeempää ei ole tapahtunut, eikä varmaan koskaan tapahdukaan. Voi kun tulisi joku toinen mies, joka veisi jalat alta ja unohtaisin sinut!
Mä en pysty valitseen mun lempihetkeä tältä vuodelta. Ihania oli ne järven rannalla koetut ja metsässä. Ne monet hetket kun huomasin, että oot huomioinut mut jossain pienessä jutussa, ne kertoi, että olin ollut sun mielessä. Ehkä silti parhaita on ollut jotkut ne aika arkiset hetket, jotka vaan ilmestyy suunnittelematta. Ne, joissa molemmat on rentoja eikä ole sellasta ylimääräistä jännitystä ja latausta sanomattomista asioista. Ne, kun jutut lähtee luonnostaan lentoon, eikä niitä malttaisi lopettaa olenkaan. Ne, joissa sydän jää suorastaan parkumaan sun perään kun on aika lähteä eri suuntiin. Rakastan. Kyllä sä sen tiedät. Nuku hyvin.
Ollut poissa iltaan saakka, koko päivän. Sanokaa jos kaivattuni on käynyt huhuilemassa. Vaikka mitäpä fakin väliä sillä olisi.
Välkky tyyppi, fiksu ja filmaattinen. Niin #uusmoderni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paistaa kateus😊
Voihan tuo olla jonkun päänsisäistä dialogiakin. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt, huomiseen 🤗
Harmi, että anonyymi hali.
Vierailija kirjoitti:
Teidän suhteessa mies on heikompi aines.
Ei saa puhua aineksesta. Ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Sen tiedätkin, mutta sanoinpahan kuitenkin. Mikä meidät erottaa, mikä saattaa yhteen? Hyvää yötä.
Yö. Unessa kaikki on kuin ennenkin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paistaa kateus😊
Jotkut ennalta määrätyt algoritmit siellä tekee työtään.
Vierailija kirjoitti:
No laitoin viestiä.
Emmää mittää saanu.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei ole tarpeen olla kummallinen ollakseen oma itsensä.
Miehelle. Kirjoitin eilen sinulle viestin, mutten ehtinyt lähettää sitä ennen palstan sulkeutumista. Tässä se on:
Tänään on jotenkin ollut tavallistakin enemmän ikävä, muutamia kertoja hellyyden ja ikävän aalto on oikein vyörynyt päälle. Haluaisin niin kovasti pitkän halauksen sinulta. Vaikka me ei olla koskaan halattu...
FARCH?