Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään illalla ehkä lähetän viestin, irl. 😘
Odotan. Varmaan koko ketju odottaa. 😀
.
*Ei E Og. En tunkeille yv:n kanssa mahd. varatuille todellakaan enkä tämäntyylistä muutenkaan kirjoittaisi.
.
.
Joo, me kaikki kyllä tiedettiin, ettet se ollut sinä
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena vaan kaikille, että ei ole yhtään hyvää syytä jättää olemasta mukava, käyttämästä hymiöitä tai kehumatta toisia siksi, että ne saattavat saada niiden kohteen kuvittelemaan muuta tai jopa inhoamaan. Minä ainakin olen ollut ja tulen jatkossakin olemaan mukava ja kannustava, enkä varo kehumasta. Jos se jotakuta ällöttää, se on hänen ongelmansa, mikäli ei huomaa minun tekevän kaikille niin. Ja suurin osa on samanlaisia takaisin minua kohtaan. Kehukaa vaan ja olkaa ystävällisiä, maailma on parempi paikka siten.
Ihana sinä! Juurikin näin! <3 maailmassa on tarpeeksi murjottajia.
Kaivatulla on uusi profiilikuva. Tänään ajoin hänen työpaikan ohitseen ja mietin häntä. Ikävä on, viimeeksi keskusteltu 2022. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko haukata happea hiukan, aika kylmää on kyyti..
Miten?
"Ihan pihalla"
Meidän välillä on katkeematon lanka, jota terät maalliset ei poikki saa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillä on katkeematon lanka, jota terät maalliset ei poikki saa.
Eikö edes kiinalainen rahtilaiva?
"Maalliset" on hyvä tapa kuvata noita popparinmussuttajia, jotka tähänkin näytökseen ilmeisesti tulivat.
Korppu oikian päin ja korppu väärtepäit ni on kahrenlaista nisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajoan ikävään, halkean haluun ja pää räjähtää tähän tilanteeseen.
Laita viesti tai soita IRL. Auttaa vähän kun kuulee toisen ääntä . <3
Heti kun laitat hyvän tunnisteen.
Muru, pidä mulle peukkuja. Nyt!🌸
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena vaan kaikille, että ei ole yhtään hyvää syytä jättää olemasta mukava, käyttämästä hymiöitä tai kehumatta toisia siksi, että ne saattavat saada niiden kohteen kuvittelemaan muuta tai jopa inhoamaan. Minä ainakin olen ollut ja tulen jatkossakin olemaan mukava ja kannustava, enkä varo kehumasta. Jos se jotakuta ällöttää, se on hänen ongelmansa, mikäli ei huomaa minun tekevän kaikille niin. Ja suurin osa on samanlaisia takaisin minua kohtaan. Kehukaa vaan ja olkaa ystävällisiä, maailma on parempi paikka siten.
Kunhan kehut ja tuet aina aidosti, kukaan ei halua mielistelykehuja tai epäaitoa tukea ainakaan sen jälkeen kun ymmärtää mikä on tämän toiminnan haittapuoli. Siksi se epäaito kehuminen ja tukeminen on oksettavaa koska ei se ole totta samalla tavalla ja kuka edes tekee niin? Koko ajan ei tarvitse olla vain kehumassa, liikakin on liikaa kuitenkin. Monet osaavat kyllä tukea aidosti ja kohteliaastikin ilman liiallista mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoiteltiin juuri IRL. Olen nainen, sinä mies. Sun vuoro ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olen ollut nainen ja kaivannut miestä.
Vierailija kirjoitti:
Muru, pidä mulle peukkuja. Nyt!🌸
Pidän
Haluan sinut, mutta se on tyhjä toive. Sama toivoa kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olen ollut nainen ja kaivannut miestä.
Ei osu siis. Tsemppiä sulle kohtalotoveri.