Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kun toista rakastaa tai on rakastunut, niin haluaa myös kaikkea intiimiä hänen kanssaan - paljon ja usein. Ajattelen sinusta, nainen, himokkaita paljon ja usein - olenko siis rakastunut?
Olen onnistunut elokuun puolesta välistä asti olemaan ottamatta sinuun mitään yhteyttä. Tiemme erosivat vuosi sitten kokonaan, koska olimme kummatkin varattuja. Mitään fyysistä ei ehtinyt tapahtumaan. Ihastuimme/rakastuimme toisiimme pahasti. Kirjoitin sinulle viestin maaliskuussa, sanoit olevasi siitä onnellinen ...seuraavan kerran lyhyt viesti toukokuussa, jotain työhön liittyvää. Et vastannut enää. Kirjoitin elokuussa ajattelevani sinua...et vastannut. Nyt hävettää, että roikuin sinussa niinkin pitkään. Olet ajatuksissani joka He***in päivä.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle ja mukavaa tulevaa viikkoa naiselle, joka on liian upea unohdettavaksi! Totuus on, että hänen piirteitään muista naisista tiedostamattanikin etsin, mutta valitettavasti riittävästi niitä on vain hänessä. Vaikea näin kokemuspohjalta enää kiistää, etteikö riittävän viehättävä nainen laita selväjärkisimmänkin pään sekaisin, vaikka kuinka ymmärtäisi realisimin. Koska hulluahan tämä on.
No nyt on kyllä spesiaali leidi kyseessä, pidä kiinni jos voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalissa yhteydessä on mielenkiintoisia piirteitä. Veetuilu tai muu kiusaaminen ei ole mun juttu. En saa sellaisesta mitään.
En minäkään tarkoituksellisesti veetuile. Viittasin lähinnä siihen, että hetkellinen lämmin tunnelma muuttuu silmänräpäyksessä jäätäväksi ja silloin ollaan todellakin epämääräisen yhteyden piirissä. Olipa normaalia tai epänormaalia tai jotakin näiden ääripäiden väliltä.
Jos sulla yhteys muuttuu jäätäväksi, olet tehnyt jotain mikä sen aiheuttaa.
Ilmeisesti yhden väärän sanan tai eleen. Tapahtuu yllättävän usein. Viimeksi eilen. Opiskelu on ainakin sulkulistalla samoin työnhakeminen. Sen olen huomannut, että minua sitoo huomattavasti suurempi määrä sääntöjä, kuin suurinta osaa. Viimeksi eilen ilmeisesti sanoin jälleenjotakin mikä ei olisi hyväksyttävää ja keskustelukumppani oli kyyneleet silmissä. en ole vielä ratkaissut tätä mysteeriä enkä ilmeisesti ratkaisekaan. Sen olen kuitenkin huomannut, että minun halutaan tekevän erilaisia ratkaisuja, kuin mitä valitsen. Vallitseva kaikken pätee yksi ja sam aajattelu ei istu pirtaani sillä kyllä jokainen käsittää, että kaikki on tilannesidonnaista ja tapauskohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle ja mukavaa tulevaa viikkoa naiselle, joka on liian upea unohdettavaksi! Totuus on, että hänen piirteitään muista naisista tiedostamattanikin etsin, mutta valitettavasti riittävästi niitä on vain hänessä. Vaikea näin kokemuspohjalta enää kiistää, etteikö riittävän viehättävä nainen laita selväjärkisimmänkin pään sekaisin, vaikka kuinka ymmärtäisi realisimin. Koska hulluahan tämä on.
Ennustan että E tulee omimaan tuon kehun.
Vierailija kirjoitti:
Kun toista rakastaa tai on rakastunut, niin haluaa myös kaikkea intiimiä hänen kanssaan - paljon ja usein. Ajattelen sinusta, nainen, himokkaita paljon ja usein - olenko siis rakastunut?
Miehet on, eiköhän tuo ole vain himoa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Oonko juonu liikaa kahvia vai ajatteletko mua.
Molempi parempi. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos olet nainen ja haluat ottaa selvää toisen naisen kanssa, että satummeko olemaan ... ne kaksi. Niin uskaltaisitko laittaa viestiä tähän: nyt.riitti123@gmail.com
Tein tämän päiviä sitten, mutta minua pidettiin trollina sillon... en tiedä miten voisin vakuuttaa etten ole.
Sinut 6-kirjaiminen nainen tunnistaa kilometrin päästä kolmine pisteines. Painu jo ääliö hlvettiin kalasteluyrityksines.
En ole kuusikirjaiminen nainen. Mitä ihmettä? Kaipaan vaan erästä henkilöä.
Miksi sinä nimenomaan olet valikoinut tämän paikan kaipaukselle ja ns. toivot täällä kontaktia? Miksi sinä et tee oikeassa elämässä kontaktia?
En ymmärrö mistä puhut. En ole kukaan kuusi seitsen yms kirjaiminen. Ymmärrän ihan yhdestä viestistä, että en pidä yhteyttä, varsinkin tunnisteella. Täällä nyt on vaan useita ihmisiä niin en voi tietää.
Miksi mennä lenkille kun saman hien saa pintaan kahvilla😀
Tieteellisestä näkökulmasta sinä olet ihanteellinen naisyksilö puolisokseni. Edessä on vain joitain moraalis-juridisia rutiinitoimia ennen kuin tarkoitus voi toteutua.
Himokkaat ajatukset sellaisenaan eivät välttämättä ole rakkautta tai rakastumista, mutta eivät sulje sitä poiskaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tai panemalla.
Vierailija kirjoitti:
Eih, ei kai jälleen liikuntamoralisointia?
Vierailija kirjoitti:
Et. Olet vain puutteessa. Rakkaus: halua olla toisen kanssa, tehdä yhdessä asioita ja olla tukena tarvittaessa. Ei pelkkää peiton heilutusta.
Sivusta naiselta
Nyt olen ollut kanssasi hiljaa pimeässä. Harmi vain, ettei kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattanee juoksut juoksennella juoksumatolla murtumia välttääkseen. Mainitsemasi Kahvihiki toistaiseksi tuntematon käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli huutaa niin, että tienoo raikuu.
Ei sitten kiroilla.
Kirosanoillakin on aikansa ja paikkansa. Onhan tietenkin nuivaa kieltää kiroilemasta ollessan roolissa, jossa asiaan kuuluu kieltää kiroileminen, mutta silti itsekin toisinaan viljelee voimasanoja. Niin se menee lasten kanssa. Keillä ja yritä välttää heidän kuullensa sadattelua. sivusta
Joo, noinhan se menee ja kyllä sitä itseltäkin välillä lipsahtaa yks vttustana, varsinkin auton ratissa.
Olen kyllä aika rauhallinen kuski, vaikka reippaasti ajelenkin.
Kyllä mä olen ihan säyseä muuten, mutta annan kyllä kuulla kunniansa, jos esim. jumitun jonkun 60 ajavan perään motarin kiihdytyskaistalla. Joskus on kuulunut takapenkiltä, että pitääkö nyt näyttää keskaria. (Yritän parantaa tapani.)
Vierailija kirjoitti:
Nyt, kun joulukin on sopivasti tekemässä tuloaan, olisi mukavaa saada vaikka sellainen joulukortin näköinen ajatuksissa olemisen symboli... Kuka uskaltaisikaan tehdä sen ensimmäisen siirron? 😉
Tämä kortti on kokeiltu ja turhaksi todettu. En saanut vastinetta.