Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin paikalle, en meinannut saada happea. Kehossa salamoi. Miten voit olla niin ihana, mutta et mun... Autossa matkalla kotiin itkin ikävästä.
Tämän otan talteen tuskin kuitenkaan minulle on <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tänään täällä kanalassa on harvinaisen paljon hulluja kanoja. Aika laittaa mammojen sulat pöllyämään.
Se on kyllä hullun lehmän tauti eikä meitä saa keskenään tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
hän puhuu kaikkien kanssa rennosti samalla tavalla ja kyselee ja höpöttää kaikesta. Eli kiinnostusta ei voi päätellä mistään. Todennäköisesti ei ole mitään kiinnostusta.
Minä olen vähän tuollainen. Ja tiedän, että useimmille jää olo, että tulevat kuulluksi ja nähdyksi. En silti feikkaa mitään. Kaivatun on voinut olla vaikea ymmärtää, että vain häneen kohdistui odottamattomia tunteita. Tai no juu, ennen häntä kävi hetken aikaa eräs, jonka kohdalla sydän suli vähän samalla tavalla. Mutta kaivatun ilmestyessä elämääni olin myyty, eikä kukaan muu sen koommin ole saanut minua tuntemaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mennyt pikkujouluihin, kun tajusin, ettet sinäkään.
Nämä onneksi vasta tulossa.
Oli ja meni, en ollut siellä. Ei siinä olisi ollut mitään järkeä kuitenkaan, ja olisi kaduttanut jälkeenpäin, etten jäänyt kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitetään nyt heti! Ota yhteys
Pelkään
Mitä pelkäät? Sitäkö että kaikki romahtaa ja että en enää halua olla kanssasi missään tekemisissä? Vai pelkäätkö kosketusta? Vai sitä että taas ryhdyt väkivaltaiseksi eli pelkäät itseäsi? Ota yhteys niin selvitetään tämä kaikki. Lupaan olla tukena meni asiat miten tahansa ja siis mehän olemme samassa veneessä.
Siis lähetin sulle jo viestin elokuussa... en tiedä näyttikö se roskapostilta vai mitä h- siinä kävi? Jos yritän korjata sitä ja laittaa nimeni siihen (silloin en voinut, ja tiedät kyllä myös syyt), ja oletkin sen nähnyt, etkä halua että otan yhteyttä. Se voi vaikuttaa ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla siellä sinkkumarkkinoilla...
Eipä kukaan ole omakseen merkinnyt, joten ilmeisesti. Asiantila johon olen jo tottunut. 😂🤨
Parempi sinkkuna kuin huonossa suhteessa, joten leuka pystyyn vaan.
Pitää paikkansa. Kun on ollut tarpeeksi kauan sinkkuna, muuttuu huomattavasti krantummaksi. Oppii senkin ettei väkipakolla tarvitse olla suhteessa vaan pärjää ilmankin ellei todella kolahda.
Kolahtaa sen pitääkin. Mutta ei väkivallan keinoin. Vaan rakkaudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän puhuu kaikkien kanssa rennosti samalla tavalla ja kyselee ja höpöttää kaikesta. Eli kiinnostusta ei voi päätellä mistään. Todennäköisesti ei ole mitään kiinnostusta.
Minä olen vähän tuollainen. Ja tiedän, että useimmille jää olo, että tulevat kuulluksi ja nähdyksi. En silti feikkaa mitään. Kaivatun on voinut olla vaikea ymmärtää, että vain häneen kohdistui odottamattomia tunteita. Tai no juu, ennen häntä kävi hetken aikaa eräs, jonka kohdalla sydän suli vähän samalla tavalla. Mutta kaivatun ilmestyessä elämääni olin myyty, eikä kukaan muu sen koommin ole saanut minua tuntemaan niin.
Mäki voin toisinaan olla vähän tommonen (yritän puhua nyt rennosti että erottaisitte kuka oon aiemmasta)
... ei tää on ihan hullua ilman tunnisteita. tästä lähin oon 🌀 , ainakin tämän illan tunnistat mut tästä.
No, Tonille kuitenkin terveisiä. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan ole omakseen merkinnyt, joten ilmeisesti. Asiantila johon olen jo tottunut. 😂🤨
Pitää paikkansa. Kun on ollut tarpeeksi kauan sinkkuna, muuttuu huomattavasti krantummaksi. Oppii senkin ettei väkipakolla tarvitse olla suhteessa vaan pärjää ilmankin ellei todella kolahda.
Onko sinulla siis kolahtanut? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ilmassa
Eipä näkynyt kaupassa käydessä. Sitäkin enemmän asenteellisia ja paheksuvia katseita. Bonus-kortti lienee tärkeintä elämässä, jos S-ryhmästä on kyse. On se kumma, jos edes mainitsee matkustamisen niin kehoitetaan suurinpiirtein vaihtamaan Aurinkokuntaa tai keskustelee edes hetken niin ollaan sovittamassa suurinpiirtein siveysvyötä. On tämä varsinainen seutukunta.
Miksi sinua paheksuttaisiin?
Jaa..a. Senkun tietäisi. Täällä tunnelmat kuitenkin vaihtuvat yön yli ja ja joka kerta yhtä yllättävästi. Erotan kuitenkin ilmeet ja tunneilamisun enkä todellakaan kyseenalaista näkemääni. Itseasiassa vaistoan tunnelman ja ilmapiirin muutokset hyvin herkästi ja milloin ilamisu ei vastaa sanottua. Käväisin kaupassa ja vartijat ---
Lainaus mahtui vain osittain. *Ei sE. Minun perässäni eivät todellakaan vartijat missään kaupoissa pälyile. Henkilökunta huikkaa loisena ja hymyilee suupielet korvissa ilahtuneina, kun ja jos piipahdan putiikissa! Näin meillä. Erinomaisen asiakaspalvelun saanut joka kerta pikkukunnassa osakseni. Sama Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että sulla on sama suunnitelma. Ja niin oli.
Kellä?
🌀
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos olet nainen ja haluat ottaa selvää toisen naisen kanssa, että satummeko olemaan ... ne kaksi. Niin uskaltaisitko laittaa viestiä tähän: nyt.riitti123@gmail.com
Tein tämän päiviä sitten, mutta minua pidettiin trollina sillon... en tiedä miten voisin vakuuttaa etten ole.
kuinka monta kirjainta mun etunimessä?
Jotkut asiat lähtevät helpommin liikkeelle kirjoittamalla kuin puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siis kolahtanut? Eri
Mitä se sinulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin paikalle, en meinannut saada happea. Kehossa salamoi. Miten voit olla niin ihana, mutta et mun... Autossa matkalla kotiin itkin ikävästä.
Tämän otan talteen tuskin kuitenkaan minulle on <3
Oli nm, M-J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos olet nainen ja haluat ottaa selvää toisen naisen kanssa, että satummeko olemaan ... ne kaksi. Niin uskaltaisitko laittaa viestiä tähän: nyt.riitti123@gmail.com
Tein tämän päiviä sitten, mutta minua pidettiin trollina sillon... en tiedä miten voisin vakuuttaa etten ole.
kuinka monta kirjainta mun etunimessä?
viisi
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat lähtevät helpommin liikkeelle kirjoittamalla kuin puhumalla.
Tämäkin voi olla totta, kirjottaisitko minulle?
En ilman tunnisteita