Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Ei ole minun paikka tämä ketju eikä palsta.
Kaivattuni, musta on tullut pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
Kyllä kaikkiin. Kaipaan samanlaista ajatusmaailmaa ja arvoja. Sellaista olemisen helppoutta. Tunnetta kuin olisi tullut kotiin. Olen kuitenkin realisti ja tiedän, että näillä kilometreillä on turha alkaa kurkkia aidan yli.
No mikä ettei jos oman ennakkoasenteesi takia haluat antaa potentiaalisesti elämäsi onnistuneimman rakkauden mennä sivu suun. Toki jos haluat uskoa juuri noin kuin uskot. Jos et mitään uskalla ja torppaat itse itsesi jo alkumetreiltä niin ihan tottahan se on - silloin ei elämältä paljoa saakaan, on helposti tyytymätön ja sitä kautta entistä vakuuttuneempi että mistään ei kuitenkaan tule mitään aka elämää estävä pessimismi on muka täysin perusteltua. -Sivu
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva, jos täällä olisit.
Täällähän minä. Muutenkin olen vain irl-viestin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja haluan lisätä, että hän ei ole mikään nukkavieru. Kuten avasin jo, viittasin sillä muuhun kuin ulkonäköön. Henkiseen kuonaan, vaikeisiin asioihin. Enkä ymmärrä, miksi tuo joku yllä vetää siitä kauheat kilarit. Koko tarinassa ei ole mitään inhottavaa kaivattua kohtaan. Tarinan ymmärtääkseen tulee olla juuri se kaivattu. Eikä kukaan täällä ole häneltä vaikuttanut. Mutta nyt muihin puuhiin. Iltaseen. Ehkä uuden tarinan kanssa, jos jaksan ja muistan :)
Juuri sen takia samaistuin siihen, mutta aluksi epäröin, koska en kokenut sitä "nukkavieruisuutta" itseäni koskevaksi, mutta samaistuin elämänvaikeuksiin ja erääseen paikkaan missä kävin, mutta jouduin sieltä lähtemään... mutta nyt alkaa mennä liian henkilökohtaiseksi. Anteeksi, jos olen loukannut täällä ketään. Taidan poistua ainakin joksikin aikaa.
Siis mitä ihmettä nyt taas? Kuka sinä olet? Vastasin itsetuolle kissaviestin tekijälle, että miksi samaistuin hänen tarinaansa. En ilmeisesti ole se, josta hän puhuu, mutta samaistuin siihen tarinaan juuri niiden henkisten yms. vaikeuksien vuoksi, mutta itsekin olen siisti ja huoliteltu. Ainakin kaikissa tilanteissa, missä kaivattu on minut nähnyt.
Punaruutu paitainen vaalea mies - sinä olet lumonnut minut. Ajattelen sua vähän väliä ja mietin millaista meillä olisi vähäpukeisina. Tai kokonaan ilman vaatteita. 🎸🌹
Vierailija kirjoitti:
Tuu klo 14 kirjastoon pyöriin 💜
Nähtiinkö me?
Vierailija kirjoitt:
Onko nämä höpötrollausta kaikki? Nämä eivät ainakaan minun olemustani kuvaa. Olen hygieeninen ja huoliteltu, aina hyväntuoksuinen olemukseltani, vaikken nyt landella ole tavannut kasvojani juuri lainkaan ehostaa. Hgissä tapaan tehdä kevyen meikin aina ihmisten ilmoille mennessäni. Tähän tapaan palaan taas täältä poistuttuani. Olen pukeutumisestani tarkka myös. 'Huoliteltu' ja 'tyylikäs' 'trendikäs' ovat sanoja kohteliaisuuksien osalta, jotka usein kuullut olen.
Siis mitä ihmettä nyt taas? Kuka sinä olet? Vastasin itsetuolle kissaviestin tekijälle, että miksi samaistuin hänen tarinaansa. En ilmeisesti ole se, josta hän puhuu, mutta samaistuin siihen tarinaan juuri niiden henkisten yms. vaikeuksien vuoksi, mutta itsekin olen siisti ja huoliteltu. Ainakin kaikissa tilanteissa, missä kaivattu on minut nähnyt.
Jee ketkä kaikki alkaa tulla hulluks täällä? peukkuu ylös
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Eskolle. Täällä höyryävä jauhelihakeitto odottaa!
Hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, musta on tullut pullukka.
Miten niin tullut?
Mikko on yleinen nimi, ja olettaisin että team on useampi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän sinusta.
Aika mieto.
Tuollainen kommentti johti itsellä aikanaan pisimpään parisuhteeseen. Kaikki on suhteellista siis. sivuerinen
Kirjastoromanssi kuulostaa hyvältä, voitaisiin hyllyjen välissä jutella vaikka siitä, mistä kirjoista olemme kiinnostuneita. Jatkaa siitä sitten johonkin muualle, missä voi puhua vapaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän sinusta.
Aika mieto.
Tuollainen kommentti johti itsellä aikanaan pisimpään parisuhteeseen. Kaikki on suhteellista siis. sivuerinen
Sori, vedän takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mikko juttu
Team mikko
Vierailija kirjoitti:
Tuokaa ämpäri.
Ei niitä tuoda, niitä pitää hakea. Mieluiten jonottamalla.
Otan osaa. Nämä on kyllä häikäilemättömiä. Sama kävi itselle. 3kk jälkeen olin sit niin rikki, että jätin vastaamatta yhteen viestiin kakhdeks päiväks ja kappas pääsin estolle 😅 En ollutkaan saatavilla enää tuohon pelailuun, niin heitti pois kuin roskan 😅