Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
*Palstan kuuluisat sanat. - Kyllä kaivattuni aivan varmasti tietää, että mitä minä nyt tarkoitin juuri jollain epämääräisellä hyvin monitulkintaisella ja päättömällä (ota mitään selvää) kissa pissa sähisi tarinallani.
Jos oikeasti olisin yrittämässä kaivattua suhteeseen, totta kai olisin irlinä yhteydessä ja kertoisin mitä tunnen. As simple as that. Mutta koska se ei ole mahdollista, heitän ketjun juuri sitä miltä sinä hetkenä tuntuu. Enkä kaipaa tiettyjen jonkun ulkopuolisen asettamien raamien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Jätä hänet rauhaan. Kuulostat ihan hyväksikäyttäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko siitä, kun saat loukata ja satuttaa toista?
Uhkaava sävy näissä. Itse en ainakaan nauti pätkääkään toisen ihmisen loukkaamisesta tai satuttamisesta. Täydellinen en millään muotoa ole ja kovin vajavainen välillä ihmisenä, mutta IKINÄ en halua kenellekään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko kiusanteosta?
Puhuuko täällä joku mun ex kaivatulle
Uusin harhani on se, että kuvittelen erään naisen harhautuneen täällä luulemaan joitain ilkeämielisiä kommentteja minulta oleviksi ja sen takia hän nyt sitten kohtelee minua tympeästi irl. Häntä en ole kyllä ikinä kaivannut mutta en kyllä ole hänelle mitään asiattomuuksiakaan koskaan missään kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko siitä, kun saat loukata ja satuttaa toista?
Uhkaava sävy näissä. Itse en ainakaan nauti pätkääkään toisen ihmisen loukkaamisesta tai satuttamisesta. Täydellinen en millään muotoa ole ja kovin vajavainen välillä ihmisenä, mutta IKINÄ en halua kenellekään pahaa.
En uhkaa ketään. Tiedän, että kysymykseni kaltaisia ihmisiä on. Olen nähnyt ja kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Se oli mielenkiintoinen. Meni kuitenkin vähän ohi, että mihin sillä pyrittiin.
Ehkä tiedän... ja siksi haluaisin vielä kuulla tuosta naisesta.
Sä olet itse aivan sekaisin kun et tunnista sitä itsessäsi miten kykenet jatkuvasti loukkaamaan toisia. On suorastaan irvokasta et sä luulet et voit puhua ihmisille mitä vaan epäarvostavaa ja sit et he edelleen täällä kaipais sua. Oikeesti. Oon niin vihainen sulle ja vihainen itselleni kun en pysty sanoo sitä sulle. Olen vihainen sulle ja itselleni kun annoin sinun myös jälleen kohdella mua kuin kynnysmattoa! Tämä tuolle edellisen kommentin kirjoittajalle, en ole ap.
Mistä viestistä te nyt sekoilette? Eri sivusta
Vastasin
Anteeksi, mutta miten sinä voit sen tietää mitkä kommentit täällä ovat kirjoittamiani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Se oli mielenkiintoinen. Meni kuitenkin vähän ohi, että mihin sillä pyrittiin.
Ehkä tiedän... ja siksi haluaisin vielä kuulla tuosta naisesta.
Sä olet itse aivan sekaisin kun et tunnista sitä itsessäsi miten kykenet jatkuvasti loukkaamaan toisia. On suorastaan irvokasta et sä luulet et voit puhua ihmisille mitä vaan epäarvostavaa ja sit et he edelleen täällä kaipais sua. Oikeesti. Oon niin vihainen sulle ja vihainen itselleni kun en pysty sanoo sitä sulle. Olen vihainen sulle ja itselleni kun annoin sinun myös jälleen kohdella mua kuin kynnysmattoa! Tämä tuolle edellisen kommentin kirjoittajalle, en ole ap.
Haluaisitko valottaa mistä kommenteista puhut? En nyt oikein usko, että olen se kenestä puhut, mutta jos nyt sillä mennään niin... Missä yhteydessä olen loukannut sinua mielestäsi? Olen ihminen, joka on aina valmis reflektoimaan ja pyytämään myös anteeksi tarvittaessa. On hyvä muistaa, että tekstillä tulee myös väärinkäsityksiä aika ajoin.
t ja n, oletko täällä jossain?
T: mää <3
Kaipaan sinua intohimoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja haluan lisätä, että hän ei ole mikään nukkavieru. Kuten avasin jo, viittasin sillä muuhun kuin ulkonäköön. Henkiseen kuonaan, vaikeisiin asioihin. Enkä ymmärrä, miksi tuo joku yllä vetää siitä kauheat kilarit. Koko tarinassa ei ole mitään inhottavaa kaivattua kohtaan. Tarinan ymmärtääkseen tulee olla juuri se kaivattu. Eikä kukaan täällä ole häneltä vaikuttanut. Mutta nyt muihin puuhiin. Iltaseen. Ehkä uuden tarinan kanssa, jos jaksan ja muistan :)
Juuri sen takia samaistuin siihen, mutta aluksi epäröin, koska en kokenut sitä "nukkavieruisuutta" itseäni koskevaksi, mutta samaistuin elämänvaikeuksiin ja erääseen paikkaan missä kävin, mutta jouduin sieltä lähtemään... mutta nyt alkaa mennä liian henkilökohtaiseksi. Anteeksi, jos olen loukannut täällä ketään. Taidan poistua ainakin joksikin aikaa.
Olisihan se kiva, jos täällä olisit.
Terveisiä Eskolle. Täällä höyryävä jauhelihakeitto odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän sinusta.
Nii-i. Mutta kuka kenestä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän sinusta.
Aika mieto.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva, jos täällä olisit.
Ja mitähän hyötyä siitä olisi? Sivu
Paljon mittari näyttää? Miksi olla suhteessa jos ei mitään mielenkiintoista enää?
(Tavasta ja tottumuksesta)