Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
2601/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.

Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?

Kyllä kaikkiin. Kaipaan samanlaista ajatusmaailmaa ja arvoja. Sellaista olemisen helppoutta. Tunnetta kuin olisi tullut kotiin. Olen kuitenkin realisti ja tiedän, että näillä kilometreillä on turha alkaa kurkkia aidan yli.

Paljon mittari näyttää? Miksi olla suhteessa jos ei mitään mielenkiintoista enää?

(Tavasta ja tottumuksesta)

Vierailija
2602/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tänään 😺?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Palstan kuuluisat sanat. - Kyllä kaivattuni aivan varmasti tietää, että mitä minä nyt tarkoitin juuri jollain epämääräisellä hyvin monitulkintaisella ja päättömällä (ota mitään selvää) kissa pissa sähisi tarinallani.

Jos oikeasti olisin yrittämässä kaivattua suhteeseen, totta kai olisin irlinä yhteydessä ja kertoisin mitä tunnen. As simple as that. Mutta koska se ei ole mahdollista, heitän ketjun juuri sitä miltä sinä hetkenä tuntuu. Enkä kaipaa tiettyjen jonkun ulkopuolisen asettamien raamien mukaan.

Vierailija
2604/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.

Jätä hänet rauhaan. Kuulostat ihan hyväksikäyttäjältä. 

Vierailija
2605/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitko siitä, kun saat loukata ja satuttaa toista?

Uhkaava sävy näissä. Itse en ainakaan nauti pätkääkään toisen ihmisen loukkaamisesta tai satuttamisesta. Täydellinen en millään muotoa ole ja kovin vajavainen välillä ihmisenä, mutta IKINÄ en halua kenellekään pahaa.

Vierailija
2606/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitko kiusanteosta?

Puhuuko täällä joku mun ex kaivatulle 

Vierailija
2607/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin harhani on se, että kuvittelen erään naisen harhautuneen täällä luulemaan joitain ilkeämielisiä kommentteja minulta oleviksi ja sen takia hän nyt sitten kohtelee minua tympeästi irl. Häntä en ole kyllä ikinä kaivannut mutta en kyllä ole hänelle mitään asiattomuuksiakaan koskaan missään kirjoittanut.

Vierailija
2608/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitko siitä, kun saat loukata ja satuttaa toista?

Uhkaava sävy näissä. Itse en ainakaan nauti pätkääkään toisen ihmisen loukkaamisesta tai satuttamisesta. Täydellinen en millään muotoa ole ja kovin vajavainen välillä ihmisenä, mutta IKINÄ en halua kenellekään pahaa.

En uhkaa ketään. Tiedän, että kysymykseni kaltaisia ihmisiä on. Olen nähnyt ja kokenut.

Vierailija
2609/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän sinusta.

Vierailija
2610/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kommentti, i väärin tuossa.

Vierailija
2611/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

Se oli mielenkiintoinen. Meni kuitenkin vähän ohi, että mihin sillä pyrittiin.

Ehkä tiedän... ja siksi haluaisin vielä kuulla tuosta naisesta.

Sä olet itse aivan sekaisin kun et tunnista sitä itsessäsi miten kykenet jatkuvasti loukkaamaan toisia. On suorastaan irvokasta et sä luulet et voit puhua ihmisille mitä vaan epäarvostavaa ja sit et he edelleen täällä kaipais sua. Oikeesti. Oon niin vihainen sulle ja vihainen itselleni kun en pysty sanoo sitä sulle. Olen vihainen sulle ja itselleni kun annoin sinun myös jälleen kohdella mua kuin kynnysmattoa! Tämä tuolle edellisen kommentin kirjoittajalle, en ole ap. 

Mistä viestistä te nyt sekoilette? Eri sivusta

Vastasin

Anteeksi, mutta miten sinä voit sen tietää mitkä kommentit täällä ovat kirjoittamiani?

Vierailija
2612/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

Se oli mielenkiintoinen. Meni kuitenkin vähän ohi, että mihin sillä pyrittiin.

Ehkä tiedän... ja siksi haluaisin vielä kuulla tuosta naisesta.

Sä olet itse aivan sekaisin kun et tunnista sitä itsessäsi miten kykenet jatkuvasti loukkaamaan toisia. On suorastaan irvokasta et sä luulet et voit puhua ihmisille mitä vaan epäarvostavaa ja sit et he edelleen täällä kaipais sua. Oikeesti. Oon niin vihainen sulle ja vihainen itselleni kun en pysty sanoo sitä sulle. Olen vihainen sulle ja itselleni kun annoin sinun myös jälleen kohdella mua kuin kynnysmattoa! Tämä tuolle edellisen kommentin kirjoittajalle, en ole ap. 

Haluaisitko valottaa mistä kommenteista puhut? En nyt oikein usko, että olen se kenestä puhut, mutta jos nyt sillä mennään niin... Missä yhteydessä olen loukannut sinua mielestäsi? Olen ihminen, joka on aina valmis reflektoimaan ja pyytämään myös anteeksi tarvittaessa. On hyvä muistaa, että tekstillä tulee myös väärinkäsityksiä aika ajoin.

Vierailija
2613/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ja n, oletko täällä jossain?

T: mää <3

Vierailija
2614/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua intohimoinen mies.

Vierailija
2615/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja haluan lisätä, että hän ei ole mikään nukkavieru. Kuten avasin jo, viittasin sillä muuhun kuin ulkonäköön. Henkiseen kuonaan, vaikeisiin asioihin. Enkä ymmärrä, miksi tuo joku yllä vetää siitä kauheat kilarit. Koko tarinassa ei ole mitään inhottavaa kaivattua kohtaan. Tarinan ymmärtääkseen tulee olla juuri se kaivattu. Eikä kukaan täällä ole häneltä vaikuttanut. Mutta nyt muihin puuhiin. Iltaseen. Ehkä uuden tarinan kanssa, jos jaksan ja muistan :)

Juuri sen takia samaistuin siihen, mutta aluksi epäröin, koska en kokenut sitä "nukkavieruisuutta" itseäni koskevaksi, mutta samaistuin elämänvaikeuksiin ja erääseen paikkaan missä kävin, mutta jouduin sieltä lähtemään... mutta nyt alkaa mennä liian henkilökohtaiseksi. Anteeksi, jos olen loukannut täällä ketään. Taidan poistua ainakin joksikin aikaa.

Vierailija
2616/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva, jos täällä olisit.

Vierailija
2617/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Eskolle. Täällä höyryävä jauhelihakeitto odottaa!  

Vierailija
2618/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän sinusta.

Nii-i. Mutta kuka kenestä?

Vierailija
2619/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: