Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija
Se oli mielenkiintoinen. Meni kuitenkin vähän ohi, että mihin sillä pyrittiin.
Ehkä tiedän... ja siksi haluaisin vielä kuulla tuosta naisesta.
Sul oli peräluukut auki. Oon täs pikku matkan pääs.
Vierailija kirjoitti:
😘 suosikkiopettajalle!
Joka on? t.ope
Vierailija kirjoitti:
Juu, antamani lahja sisälsi symboliikkaa paljon.
Kiva kuulla, tuollaisista lahjoista itse pitäisin, eikä välttämättä maksa paljoa. :) Toki naruista ei kannata mitään alkaa taitelemaan, voi mennä tunteisiin. esim ruma silmukka tai yksinkertainen solmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tetää olevansa kuvottava kun kaivattu välttelee viimeiseen saakka.
Jep.
Kyllä. Aina ihastuu yksipuolisesti ja asiat eskaloituu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
.
.
Olen joskus käyttänyt 😸 - emojia, vaikka minulla ei juuri nyt ole kattia, marsua, mursua eikä muitakaan lemmikkieläimiä, joten en liene tämä jonkun kaipaama 'Kissanainen'. 🤔😃
Kissaksi on kyllä joskus saatettu nimittää, jos totta turisen..
.
Koska tämä on kaipuuketju, terveisiä Eeltä eläinrakkaille - itsekin suunnattomasti sitä olen.
.
.
Et ole hän. Kyseessä oli naisen tekemä figuratiivinen tarina jossa oli villikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua"
Vierailija kirjoitti:
Ignooraus ja ghoustaus on henkistä väkivaltaa.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua"
Hyvin kuvasit ex-kaivattuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla taas ihastumassa narsistiin huomaamattani. Ajattelin kiltiksi ja hyväksi ihmiseksi. Alkaa ottaa päähän tää touhu.
Vierailija kirjoitti:
😘 suosikkiopettajalle!
Ruotsin- vai suomenkieliselle?
Onneks oon oppinut vetää rajoja aikaisemmasta. Noi saa madella mun jaloissa.
Haluan sinut elämääni paljon enemmän kuin nyt, kun sain vain pikaisen vilkaisun tänään muiden kiireiden ohessa.
Pyysin sulta yhtä työhön liittyvää juttua viikolla ja sä sanoit jotenkin, että jutellaan myöhemmin siitä sitten. Mä totesin:"Eli ei?"
Huh, onpa täällä ollut tänään raskas tunnelma. Kaunis päiväkin tänään. 🌞 Ihana viesti jollekin, miksi edes yrittää tulkita sen lähettäjää. Onneksi sellaisia ihmisiä maailmassa on. 💝 Heippa! 👋
Vierailija kirjoitti:
Missä se kissaviestinainen on? 😶
No moi! Tässä olen, ekaa kertaa tänään ja en kyllä eilenkään tänne ehtinyt kuin aamusta. Nyt olen hetken ja sitten on taas menoa. Yksikään ei kuulostanut kaivatultani sen kissatarinan jälkeen, että siinä mielessä turha haikailla. T. Kissafööninurkkaankusijne kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘 suosikkiopettajalle!
Ruotsin- vai suomenkieliselle?
Ruotsinkieliselle
.
.
Olen joskus käyttänyt 😸 - emojia, vaikka minulla ei juuri nyt ole kattia, marsua, mursua eikä muitakaan lemmikkieläimiä, joten en liene tämä jonkun kaipaama 'Kissanainen'. 🤔😃
Kissaksi on kyllä joskus saatettu nimittää, jos totta turisen..
.
Koska tämä on kaipuuketju, terveisiä Eeltä eläinrakkaille - itsekin suunnattomasti sitä olen.
.
.