Missä rikkaat miehet viettävät aikaa?
Tuli vaan mieleen kun yhtään rikasta miestä en ole juuri nähnyt missään. Ovatko he vain isoissa kartanoissaan vai missä he vapaa-ajalla ovat?
Kommentit (27)
Töissä tai kotona, useimmat tekevät niin pitkää työpäivää ja työmatkoja ettei siinä lähdetä enää mihinkään illalla istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Golfaamassa.
Tennis on rikkaampien laji.
Noh jos mietin missä itse olen nähnyt rikkaita miehiä, niin:
- kotona perheen kanssa
- lasten harrastuksissa
- suviseuroissa
- Sompasaunalla
- metsällä
- veneellä
Nämä kaksi palstalla ilmoittautunutta, voitteko anonyymisti sanoa, minkä tasoiset tulot ja velaton omaisuus tekevät mielestänne rikkaan?
Vierailija kirjoitti:
- kotona perheen kanssa
- lasten harrastuksissa
- suviseuroissa
- Sompasaunalla
- metsällä
- veneellä
Tässä siis luettelin tietämiäni miljonäärejä, missä heihin olen törmännyt. Tuo kotona tietysti yleisin.
Yhtään sinkkumiljonääriä en tiedä.
Jos mun puoliso ei ole töissä, kotona tai harrastuksissa niin se on jossain joko mun tai kavereiden kanssa. Harvemmin se käy missään yksin ihmeteltävänä. Hän näyttää normaalituloiselta muutenkin eli ette tunnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kotona perheen kanssa
- lasten harrastuksissa
- suviseuroissa
- Sompasaunalla
- metsällä
- veneellä
Tässä siis luettelin tietämiäni miljonäärejä, missä heihin olen törmännyt. Tuo kotona tietysti yleisin.
Yhtään sinkkumiljonääriä en tiedä.
Lisään: ei kun tiedänhän, unohdin. Häneen törmää ulkoilmatapahtumissa, puistoissa ja rannalla.
Työ, perhe, harrastukset, vapaa-ajan asunto, ulkomailla
Jos on rikas ja kuuluisa, haluaa automaattisesti vältellä rasittavia känniläisiä ja muita huolistaan sössöttämään tulevia.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla.
Se on tämä.
Valitettavasti oikea vastaus on töissä ja tällä palstalla.
Ei lapsia joiden harrastuksissa olla, koska kaikki aika töissä
Ei ole mökkiä, ei järkeä hankkia kun aina töissä.
Ei venettä, koska se vaatii aikalailla yhtä paljon omistautumista kuin mökki, ja aina töissä.
Autoja on, ne on ihan kivoja, ajella töihin.
Varmasti on erilaisia rikkaita, mutta ainakin omalla kohdalla se on ylläoleva. Surullisempaa kuitenkin varmasti monilla kuin miltä ulospäin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksi palstalla ilmoittautunutta, voitteko anonyymisti sanoa, minkä tasoiset tulot ja velaton omaisuus tekevät mielestänne rikkaan?
Yleensähän nämä määritykset tekevät muut ihmiset kuin rikas itse.
Miksi monella länsimaisella naisella on Tuhkimo syndrooma? Ap on yksi monista. Aikuinen nainen voi tienata omat rahansa ja elättää lapsensa itse. Et tarvi siihen rikasta miestä.
Missä ovat tyhmät ihmiset. En ole nähnyt yhtään.