Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Koirakin voi olla ystävä.
Kissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, se yksi viesti ei ollut minulta. Kauniita unia.
Mikä niistä?
Turhan paljastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa nähdä kaksin viimeksi oli häiriötekijöitä
Viimeksi kun oli mahdollisuus olla kaksin nii olit piilossa hyllyn luona 😄
Enkö sitten jutellut ollenkaan? Sano yksikin asia, mistä juteltiin.
Töihin liittyvistä asioista ehkä, siitä on jo aikaa.
Minä mies pidän sinusta naisesta monista syistä.
Ennen kaikkea pidän samankaltaisesta ajattelustamme. Ymmärrämme toisiamme monella tapaa hyvin. Tajuat pointtini heti eikö tarvitse selitellä tai toistaa. Sama yleensä toisin päin. Ajattelemme pääosin samansuuntaisesti. Toki ehkä eri järjestyksessä toisinaan vähän eri näkökulmistakin, mutta toisiamme täydentäen edellinen huomioiden ymmärrämme kokonaisuutta samoin. Pidän rauhallisuudestasi, harkitsevuudestasi ja perusteellisuudestasi. Siitä että pohdit aidosti ennen päätöstä. Pidän siitäkin, että sen jälkeen olet varma ja pidät kiinni päätöksestäsi.
Olet myös huumoriltasi mainio mieleeni. Sulla leikkaa etkä ole tosikko, kun huumorille on tilaa ja tilaisuus.
Pohjimmiltasi olet positiivinen ja optimisti, vaikka haasteita ja kaikenlaista taakkaa onkin. Samalla olet realistinen, ja näet mikä on järkevää ja mahdollista.
Olet maanläheinen mutta myös periaatteellinen ja syvällisesti pohtiva.
Olet uuttera, sinnikäs ja vastuuta kantava. Kunnioitettavan ahkera ja aikaansaava.
Arvosi ja ihanteesi miellyttävät.
Olet kaunis ja naisellinen.
Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekisi mieli halata sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mörköni mun. 🧡🤗 Niin, minunkin tekisi mieli halata sua jos nähtäisiin, vaikka olisihan se aika uhkarohkeaa. Uskon, että menettäsin ikiajoiksi sydämeni sinulle. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Voi miten kauniisti kirjoitit. Kiitos! 🌹 Olet sydämessäni. 🤗😘
-risuleuka
Onko risuleuka nainen?
Joo, mä oon oikea kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Koirakin voi olla ystävä.
Saattaa jopa korvata deitin
Sanon hyvää yötä, haluaisin lisätä siihen "rakas".
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin, fyysisesti ja henkisesti.
Jap. MIksi kysyt?
Muikkuselle pusuja.
🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki uusi kaivattu ja toimi nopeammin tällä kertaa.
Eipä ollut suurista tunteista kyse, jos nopeasti toimiminen olisi ratkaissut tilanteen. sivusta
Usealle vaan on kunhan on joku.
Vierailija kirjoitti:
Niin oltiinkin
Hyvää yötä 🤗
Hyvää yötä 🤗
Mangusti kirjoitti:
Sä et koskaan vastaa sanoilla tunteiden ilmaisemiseen, saati, että sanosit niistä mitään oma-aloitteisesti. Oot sä joskus sanonut, että tykkäät, mutta et tarkentanut. Muusta toiminnasta oon päätellyt, että tunteita vois olla, vaikka ei ne sinänsä oikeestaan ystävyyden rajoja ylitä. Se on jättänyt mulle sellasen mustan vähän katkerankin kulman sydämeen. Tiedät, että oon vuosia kaivannut sanoja, mutta silti oot halunnut pitää asiat näin. Herättäähän se ajatuksia, varsinkin kun aiemmin oot sanonut niin kun sanoit. Nuku hyvin.
Mun geimit on sinkkumarkkinoilla. Vaikka tunteita onkin, niin voin pitää ne kaverillisella tasolla vaikka välillä ahdistaakin tämä meidän juttu.
Hyvää yötä sinulle, onnellisia unia.
Hyvät yöt mammoille. Lukekaapa iltarukous.
Sua kaipaan. Primavera. Silmiisi ruskeisiin katsoa saa vielä tää sinisilmä. Nuku hyvin.
Minä en p**kanpuhujista perusta, mutta se ei liity sinuun. Nuku hyvin, tärkeä.
Aiemmin?