Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö väärin poistumalla baarista jos joku omasta seurueesta käyttäytyy huonosti?

Vierailija
19.11.2024 |

Eli soittaa suuta tai muuta sellaista. Jättää muut baariin ja lähtee itse kotiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielenterveys edellä mennään. Baarissa tuskin kukaan on velvollisuudentunnosta, ellei ole kuskiksi lupautunut.

Vierailija
2/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielenterveys edellä mennään. Baarissa tuskin kukaan on velvollisuudentunnosta, ellei ole kuskiksi lupautunut.

Kuskina olinkin. Lähdettiin kolmen muun kanssa baariin ja yksi niistä alkoi avautumaan minulle. Totesin että se oli sitten siinä ja lähdin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuskina olinkin. Lähdettiin kolmen muun kanssa baariin ja yksi niistä alkoi avautumaan minulle. Totesin että se oli sitten siinä ja lähdin kotiin.

Olit mulkku.

Vierailija
4/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit mulkku.

Täytyykö jäädä kuuntelemaan nimittelyä ja suun soittoa ihan ruokapalkalla?

Vierailija
5/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit mulkku.

Vapaaehtoista juoppokuskia on tapana kunnioittaa. Ei hänelle porukasta auota päätä. Siinä voi kuski äkkiä todeta, että auo keskenäsi.

Vierailija
6/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit.

Vierailija
7/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi väärin? Toki on kohteliasta ilmoittaa edes jollekin seurueen jäsenelle, että poistuu etteivät kaikki jää ihmettelemään mihin olet hävinnyt.

Vierailija
8/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi väärin? Toki on kohteliasta ilmoittaa edes jollekin seurueen jäsenelle, että poistuu etteivät kaikki jää ihmettelemään mihin olet hävinnyt.

Minä lähdin ilmoittamatta mitään. Ne kyllä soitti perään monen monta kertaa illan ja yön mittaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi