Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äiti sanoi mulle että kaikille ei riitä hyvännäköisiä ja rikkaita puolisoita

Vierailija
19.11.2024 |

Oon eronnut itse

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mä just erosin rumasta ja köyhästä miehestä joka käytti henkistä väkivaltaa. Näköjään ei olisi pitänyt erota äitini mielestä

Ap

A

Sinänsä äitisi sanoma asia on vain neutraali fakta, mutta tässä kontekstissa toki negatiivinen. Mutta joo, äideillä nyt on joskus tuollaisia mielipiteitä, ei niistä kannata niin kauheasti välittää. Äiti kun ei koskaan voi tietää sitä arjen tilannetta oikeasti kun on ollut sen henkisesti väkivaltaisen miehen kanssa. Lisäksi voi olla esim. jotain vanhanaikaista pelkoa "kokonaan vanhaksipiiaksi jäämisestä" tms joka olisi kova häpeä tai suru. Mun äitini on tuommoisia paljon päästellyt, että 30 jälkeen pitäisi ottaa suunnilleen kuka vaan joka vielä hyvää hyvyyttään huolii. Olen vaan kohteliaasti kuunnellut ja nyökkäillyt - ja ollut välittämättä äidin mielipiteistä mitään.

Vierailija
22/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan edes haaveillut hyvännäköisestä ja rikkaasta puolisosta enkä ottanut sellaista vaikka olisi ollut useampikin tarjolla. Valitsin puolisokseni miehen jolla on sellaiset muut ominaisuudet joita en voi vastustaa, raha ja ulkonäkö ovat kyllä listalla mutra eivät läheskään kärkipäässä.

Piti sitten opetella ansaitsemaan itse niin hyvin etten ole riippuvainen toisen rahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitisi ei olisi kertonut tuota, niin luulisit sitten, että riittää?

No en todellakaan. Mutta miksi sanoa noin? Laskea itsetuntoani? Aivan kuin mun pitäisi tyytyä köyhään ja rumaan mieheen

Ap

Äiti varoittelee ettet tekisi toista kertaa samaa virhettä.

Vierailija
24/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtoi olla aloituksen pointti noin niin kuin ylipäätään?

Vierailija
25/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitäkään ja hyvä niin. Ne kun eivät välttämättä ole sen kummoisempia puolisoita.

Oma mieheni on keskituloinen ja ihan tavallisen näköinen. Mutta sen lisäksi hän on fiksu, äärimmäisen luotettava, rakastava puoliso ja isä, käsistään kätevä ja vielä hyvää seuraa sängyssä.

En tiedä mihin minä sen rikkaan ja komean miehen oikein tarvitsisin kun olen saanut kaiken tuon? 

Vierailija
26/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on ollenkaan sellainen kuin oma äitini, niin anna mennä toisesta korvasta ulos ja ota etäisyyttä. Omakin äitini yritti saada minua jäämään huonoon suhteeseen sekä raivostui silmittömästi, kun löysinkin sellaisen komean ja rikkaan miehen ja yritti pilata suhdetta kaikin mahdollisin tavoin. Olisi varmaan halunnut, että kokisin yhtä ankean elämän kuin hän itse. 

Vierailija
27/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen mielestään äidin kuuluu myötäillä tyttären epärealistisia unelmia.

Nyt volisee kun äiti yrittää pslauttaa maanpinnalle.

Vierailija
28/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta Lenin on eri mieltä.

jos maailman rikkaiden ryöstämät rahat jaettaisi, niin kaikille riittäisi hyvää. Lenin oli oikeassa Marxin suhteen.

Vierailija
29/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli, liikaa ristiriitoja. Jos AP:lla on niin hyvä itsetunto, että katsoo jätettyään ruman, köyhän ja ilkeän miehen ansaitsevansa nimenomaan komean ja rikkaan miehen, niin tuskin olisi ruman ja köyhän kanssa alunperinkään kimppaan lähtenyt, vaikkei alussa ilkeä olisi ollutkaan. Tuskin itsetunto parantunutkaan on henkistä vakivaltaa kohdattuaan, ei se mene niin. 

Vierailija
30/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä osuus miehistä on rikkaita? 10%? 5? 

Ei tietenkään rikkaita voi riittää kaikille. Se olisi matemaattinen mahdollisuus. Ja jotenkin mä AP vähän veikkaan, että ei sun ulkonäkö muutenkaan riittäisi rikasta miestä saamaan, joten koko keskustelu on vähän tarpeeton.

Vierailija
31/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että äidit on pahoja kateellisia noitia, joiden ainoa tehtävä on tuhota lastensa lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja tulevaisuus. Taidat olla uusi palstalla?  ;D

Vierailija
32/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä osuus miehistä on rikkaita? 10%? 5? 

Ei tietenkään rikkaita voi riittää kaikille. Se olisi matemaattinen mahdollisuus. Ja jotenkin mä AP vähän veikkaan, että ei sun ulkonäkö muutenkaan riittäisi rikasta miestä saamaan, joten koko keskustelu on vähän tarpeeton.

Eikä rikkaat ulkonäköä nai, vaan rahaa. Lisää rahaa ne nai. Ulkonäköä naimalla köyhtyy.

Vierailija
33/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut tyytymään kilttiin ja hyvään mieheen.

Vierailija
34/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas palstan ilkiöt porukalla liikkeellä. Noustu väärällä jalalla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi