Mun äiti sanoi mulle että kaikille ei riitä hyvännäköisiä ja rikkaita puolisoita
Kommentit (34)
Mikäs mamman nusauttama täällä on itkemässä? Onko kelagold tyhjä?
Tottahan tuo on. Jos riittäisi, niin sehän tarkottaisi sitä, että kaikki on hyvännäköisiä ja rikkaita.
Jos äitisi ei olisi kertonut tuota, niin luulisit sitten, että riittää?
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Mutta miksi sanoa noin? Laskea itsetuntoani? Aivan kuin mun pitäisi tyytyä köyhään ja rumaan mieheen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Mutta miksi sanoa noin? Laskea itsetuntoani? Aivan kuin mun pitäisi tyytyä köyhään ja rumaan mieheen
Ap
No minkä ihmeen takia sitten kirjoittelet tälle palstalle äitisi sanomisista? Mitä oikein odotat saavasi vastaukseksi tuollaiseen aloitukseen?
Ja jos haluat komean ja varakkaan miehen, ole sitten sellainen nainen, josta komeat ja varakkaat kiinnostuvat. Heillä kun on valinnanvaraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totuuden kuuleminen laskee itsetuntoa? Hear hear.
No eihän kaikille miehillekään riitä kauniita ja viisaita naisia.
No siis mä just erosin rumasta ja köyhästä miehestä joka käytti henkistä väkivaltaa. Näköjään ei olisi pitänyt erota äitini mielestä
Ap
A
Vierailija kirjoitti:
No siis mä just erosin rumasta ja köyhästä miehestä joka käytti henkistä väkivaltaa. Näköjään ei olisi pitänyt erota äitini mielestä
Ap
A
Sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtää toisten sanomisia ja kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä.
Aina ei voi saada mitä haluaa ja yleensä ei halua sitä mitä saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paljon mahdollsta. Me täällä emme kuitenkaan voi tehdä arviota yhden lauseen perusteella eikä sitä, tekeekö hän sen tyhmyyttään vai tahallaan sinua kiusatakseen.
Sinänsä asia kyllä on juuri noin, mutta miten sen sitten ilmaisee, on oma juttunsa.
Minulla oli tuollainen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Terapia auttaa. Siksi suostuit henkisesti väkivaltaiseen suhteeseen, kun olet oppinut äitisi kautta olemaan sellaisen kohde.
Älä kuuntele äitiäsi ja etsi hyviä ystäviä.
- Saman polun kulkenut
Kaikille ei riitä empaattisia ja fiksuja äitejä.