K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html
Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.
Kommentit (823)
Sehän hienoa, niin minäkin haluaisin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä erikoista kuinka nykyään pahoitetaan mielensä tuollaisesta kevyestä flirtistä. Viety oikeuteen asti, ei voi ymmärtää. Pikkujuttuja tuollaiset. Tyttö ainakin oppi edes vähän jotain miehistä. N52
Oppii ainakin pysymään kaukana..
Niin hänen pitääkin jos tuollaisesta pahoittaa mielensä. Kannattaa pysyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan tissejä kouria luvan kanssa jos maksaisi tuon 1200 €? Veikkaan, että aika moni antaisi vähän kopasta. Voisi jättää siitä tuon käräjäoikeuden turhan väliportaan pois eikä tuhlata veronmaksajien rahoja.
Väärin veikkaatmoni suostuisi jo muutamasta satasesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä erikoista kuinka nykyään pahoitetaan mielensä tuollaisesta kevyestä flirtistä. Viety oikeuteen asti, ei voi ymmärtää. Pikkujuttuja tuollaiset. Tyttö ainakin oppi edes vähän jotain miehistä. N52
Oppii ainakin pysymään kaukana..
Niin hänen pitääkin jos tuollaisesta pahoittaa mielensä. Kannattaa pysyä kotona.
Musta vähän tuntuu, ettei ne taida pistää pahitteeks ettei enää teidänlaisiin setämiehiin/veeteihin törmää, joten win win?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Ei ole edes vakava rikos. Minusta muslimit ja mustat ovat isompi ongelma. M25
So? Sinun miestissejäsi ei ole nyt puristeltu luvatta, joten sinun ulimielipiteesi mistään ei millään määrällä miesselittämistä liity/kuulu tähänkään tapaukseen.
Olet van kateellinen kun sinun miestisujasi ei ole puristeltu K-kauppiaan toimistossa!
Vain saamaton jämäuli-inkkeli voi luulla/projisoida (muidenkin) tuntevan kateutta jopa ei-toivotusta (vieras käsite) kourinnasta. Jos joku koskee kehooni luvatta niin on nenä poskella.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, kuinka moni av-mamma antaisi kokeilla tissejään jos saisi tonnin rahaa?
Irrelevanttia miesseliselilillukkaa. Tässä tapauksessa kourimisen alaikäinen uhri ei antanut lupaa käpälöintiin (-> TUOMIO) ja sitä faktaa ei muuta vaikka kukaketkämuut antaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan tissejä kouria luvan kanssa jos maksaisi tuon 1200 €? Veikkaan, että aika moni antaisi vähän kopasta. Voisi jättää siitä tuon käräjäoikeuden turhan väliportaan pois eikä tuhlata veronmaksajien rahoja.
Olin kerran baarissa kännipäissäni black jack pöydässä pelaamassa. Viereen kiilasi ihan vetävän näköinen mimmi. Ei sanonut mitään mutta minä sanoin hänelle, että näytä tissit niin saat 20€. Näytti heti ja maksoin pois. Olin sen verran jurrissa etten tajunnut kysyä saisiko kokeilla ja millä rahalla. Olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran baarissa kännipäissäni black jack pöydässä pelaamassa. Viereen kiilasi ihan vetävän näköinen mimmi. Ei sanonut mitään mutta minä sanoin hänelle, että näytä tissit niin saat 20€. Näytti heti ja maksoin pois. Olin sen verran jurrissa etten tajunnut kysyä saisiko kokeilla ja millä rahalla. Olisi pitänyt.
Liittyy juuri tähän tapaukseen miten? Kumotaanko k-koijarin käpälöintituomio tämän perusteella?
Sama kuin joku vanha nainen ottaisi kiinni nuoren miehen jalkovälistä... yhtä tuomittavaa ja ällöttävää. Kyllä himonsa täytyy pitää kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Silmä silmästä -rangaistus näille olisi että heitä todella paljon suurikokoisempi ja vahvempi homomies tulisi vähän hipelöimään ja puristelemaan palleista, kun sehän on vain kivaa kun saa vähän huomiota, eikö? Naisia ja VARSINKIN LAPSIA kiinnostaa limaisten setien hivelyt tasan yhtä paljon kuin setää kiinnostaa Nallekarhu-Ranen lähentelyt ja hinkutukset. Voi että kun heille kaikille saisi tilattua tällaisen kokemuksen, vaikkapa kerran kuussa, silloin kun sitä vähiten odottaa, koko loppuelämän ajan.
Ei ollenkaan sama asia. Ei tässä tapauksessa ollut kyse homoilusta. Vastaavaa olisi jos vanhempi nainen tulisi puristelemaan palleista. Tai ei sekään oikeastaan sama ole koska tässä tapauksessa ei koskettu sukuelimiin. Mikäli nyt niin kävisi, ja on saattanut käydäkin, että vanhempi nainen tulisi puristelemaan niin aivan 100% varmasti en haastaisi oikeuteen. Enkä traumatisoituisi.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin joku vanha nainen ottaisi kiinni nuoren miehen jalkovälistä... yhtä tuomittavaa ja ällöttävää. Kyllä himonsa täytyy pitää kurissa.
Kyllä minun haaroja saa puumat tulla kourimaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv mä oikein luen??? Ja nainen vielä... oppi jotain miehistä??? että jotain sikoja on olemassa ilman mitään itsehillintää????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy juuri tähän tapaukseen miten? Kumotaanko k-koijarin käpälöintituomio tämän perusteella?
Liittyy tuohon edelliseen kommenttiin, mikä liittyy sitä edelliseen kommenttiin ja se tuohon tuomioon jos osaat lukea muutakin kuin pari ensimmäistä riviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv mä oikein luen??? Ja nainen vielä... oppi jotain miehistä??? että jotain sikoja on olemassa ilman mitään itsehillintää????
Luet aivan oikein ja juuri niin. Aika vähän taidat sinäkin miehistä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ainakin oppi miten tienata helposti rahaa.
Ei ole mitään helppoa rahaa. Itsemäärämisoikeutta räikeästi loukattu... joillakin naisilla on vain kanttia tehdä niin... kyllä minuakin on seksuaalisesti ahdisteltu mutta en ole vienyt käräjille asti, kunnioitan niitä jotka niin tekevät. Saadaan siat paremmin kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luet aivan oikein ja juuri niin. Aika vähän taidat sinäkin miehistä tietää.
Pyh. Sä et tiedä kuule minusta mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun haaroja saa puumat tulla kourimaan.
Ai sinä olet 17v ja sinua saa kouria 40v vanhempi alkoholisoitunut pubiruusu Liisukka, hampaat jo pudonneet ja viskitupakka sekä haisee että kuluu äänestä korttelin päähän? Okei, jos tykkäät niin löydät vaikka tänään jo sellaisen kourimaan. Mutta sihän tarkoitat mielestäsi seksuaalisesti kiinnostavaa kuumaa "puumaa". Eli et puhu samasta tilanteesta kun vanha ällöttävä limaukko kourii ja vieläpä LASTA.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama, (väärin toki silti tämäkin) koska vanha nainen on kuitenkin fyysisesti heikompi, joten "uhri"miehellä ei ole vastaavaa (hengen)hätää kuin heikommalla naisuhrilla.
Tässä tapauksessa alaikäinen nainen on kaikesta sivuraidelänkytyksestä huolimatta uhri ja vanha kookopeiloijamies väärintekijä. Tuomio ei vihervalkoulipesullakaan käänny.
Mitä helvettiä, kyllä minä ainakin baarissa tanssilattialla kourin perseitä täysin häpeämättömästi. Ei ole tähän päivään mennessä kukaan ilmaissut olevan tästä mitenkään pahoillaan. Päinvastoin, nussittukin on ja paljon ja on noista parisuhteitakin syntynyt. Oikeusjuttu, ei jeesus...
Eipä ne taida trollailla vaan ihan tosissaan ovat